Ker vidim, da se marsikdo v sosednji temi o novi Škodi Superb spotika ob moj način vožnje in to seveda ne spada pod temo Škoda Superb, bom odprl kar novo temo. Vedno sem namreč za konstruktivno debato.
Se bom najprej kar navezal na ggg-ja.
- pričujoč video, ki ga ti jemlješ za prikaz moje vožnje ima naziv: TEST povprečne porabe. TEST . A si predstavljaš kaj je to? Torej, moj namen tega je bil, da vidim na kakšno porabo lahko spravim Greenline-ko. Najmanjšo, ne največjo. Je pa to daleč od mojega stila vožnje in verjamem, da boš to težko verjel, ampak nekajkrat sem celo šaltal dol, kljub temu, da je bila priporočena prestava višja. Zakaj? Zato, ker se je avto konkretno mučil pri tistih vrtljajih. Pa še tole. Na Octaviji dizel sem imel povprečno 17 litrov na Raceland-u. Škoda, da nisem tega videa objavil, potem bi bil verjetno največji car na Alterju in seveda bi ti z veseljem kupil avto, ki je bil stalno tiščan, a ne? Aja, takrat bi bilo spet nekaj drugega problem. Me veseli, da kupuješ nove avto, imamo potem tisti, ki kupujemo rabljene, večjo izbiro.
- ne vozim tako kot je na videu, lahko ti pa povem, da se moj trenutni avto večinoma vrti na cca. 1600 vrtljajih pribitih s tempomatom. Prejšnji (Octavia 1.6 bencinar) se je pribit na 2900 vrtljajev, še prejšnja Octavia 1.9TDI pa pribita na 1900 vrtljajev. Sedaj pa pazi to: ta Octavia je šla iz mojih rok pri 270.000 km BREZ KAKRŠNEKOLI NAPAKE NA MOTORJU. Prvi injektorji, prva turbina, prvi EGR in LMM. Vse kar je bilo na motorju delano, sta bila 2 velika servisa in enkrat čiščenje EGR-ja. Aja, pa grelne svečke sem zamenjal pri 180.000 km. Vse ostalo samo olje in filtri. Si lahko to misliš? Avto je bil z realnimi kilometri na števcu prodan v petih urah po oddaji oglasa, motor je pa predel kot nov. Vsekakor pa 10-krat lepše od mlajših sovrstnic z baje 140.000 km na števcu.
- trenutni avto ima tudi DPF in sedaj pri 155.000 km ni nobenih težav. Od tega ga jaz vozim zadnjih slabih 20.000 km. Niti enkrat se ni prižgala lučka za DPF ali kaj tretjega, med drugim spremljam tudi DPF regeneracijo in je perfektna. Le kako je to možno, če pa se motor totalno zasvinja s tistim tvojim sludgem. No, ti bom povedal, čeprav si te moje besede verjetno že bral, sem jih najmanj 5x že napisal na Alterju in nisi ravno novinec, ki je danes padel na Alter:
- avto je top vzdrževan (top olje na krajši servisni interval)
- motor vedno na cestninski postaji (ko je segret seveda) zvrtim do konca v tretji
- mrzel avto se boža dokler se ne segreje (vedno), ko se ga tišči se počaka, da se shladi
- in ja oprosti, ampak obraba pri 1.600 vrtljajih je manjša kot pri 5.000 vrtljajih, pa se lahko na glavo postaviš
In še to: sam avto vozim pri takšnih vrtljajih kot ga čutim, da mu paše. In ja tudi pri mojih trenutnih garah mi računalnik priporoča višje prestave, pa ga ne dam gor, ker se muči. WTF, a si to moreš mislit, MTL ne upošteva eko tipov...
Sedaj pa razpredaj naprej svojo teorijo...
Dejstvo je, da je 3 deci nižja od pričakovane (moje) in pa cilj 1400 km z enim rezervoarjem, za katerega sem mislil, da bo izziv, je bil že presežen. Brez ekstremov. Ob primerni relaciji bo padla meja 1500 km.
Še komentar na tole:
do cilja, kjer moram bit. Za užitek grem sam na Raceland.
Pa še to: sam vsak avto ''čutim'' in ga vozim tako, da se ne muči. Res pa, da mi podzavest narekuje varčno vožnjo. In zanimivo je videt, kam spravim nekatere avtomobile brez mučenja. Dejstvo pa je to, da se s sodobnimi avtomobili (dizli in bencinarji) da dosegat sanjske porabe, seveda pa ne z jajcanjem po mestu z mrzlim motorjem (sploh če je avto dizel).
To je to na kratko. Sedaj pa čakam (upam, da konstruktivne) komentarje.
Se bom najprej kar navezal na ggg-ja.
Zanimive so tele tvoje besede, sploh glede na to, da jih izrečeš nekomu, ki ga ne poznaš. Bom pa šel po točkah:Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Se strinjam, katastrofa. Sem mislil, da mtl zna voziti avto normalno, ker tole na standgasu je za masino slabse kot konstantnih blizu rdecega polja, poleg unicevanja pogonov se v masini lepo nabira "sludge", mislim, da je slovenska beseda garež kar vodi k zaribani masini. Po tem, ko bo imel taksen uporabnik nemalo problemov z dpf filtri, šobami, pumpami...
Hvala, mtl za se en razlog vec, da naslednjic zopet kupim nov avto.
- pričujoč video, ki ga ti jemlješ za prikaz moje vožnje ima naziv: TEST povprečne porabe. TEST . A si predstavljaš kaj je to? Torej, moj namen tega je bil, da vidim na kakšno porabo lahko spravim Greenline-ko. Najmanjšo, ne največjo. Je pa to daleč od mojega stila vožnje in verjamem, da boš to težko verjel, ampak nekajkrat sem celo šaltal dol, kljub temu, da je bila priporočena prestava višja. Zakaj? Zato, ker se je avto konkretno mučil pri tistih vrtljajih. Pa še tole. Na Octaviji dizel sem imel povprečno 17 litrov na Raceland-u. Škoda, da nisem tega videa objavil, potem bi bil verjetno največji car na Alterju in seveda bi ti z veseljem kupil avto, ki je bil stalno tiščan, a ne? Aja, takrat bi bilo spet nekaj drugega problem. Me veseli, da kupuješ nove avto, imamo potem tisti, ki kupujemo rabljene, večjo izbiro.
- ne vozim tako kot je na videu, lahko ti pa povem, da se moj trenutni avto večinoma vrti na cca. 1600 vrtljajih pribitih s tempomatom. Prejšnji (Octavia 1.6 bencinar) se je pribit na 2900 vrtljajev, še prejšnja Octavia 1.9TDI pa pribita na 1900 vrtljajev. Sedaj pa pazi to: ta Octavia je šla iz mojih rok pri 270.000 km BREZ KAKRŠNEKOLI NAPAKE NA MOTORJU. Prvi injektorji, prva turbina, prvi EGR in LMM. Vse kar je bilo na motorju delano, sta bila 2 velika servisa in enkrat čiščenje EGR-ja. Aja, pa grelne svečke sem zamenjal pri 180.000 km. Vse ostalo samo olje in filtri. Si lahko to misliš? Avto je bil z realnimi kilometri na števcu prodan v petih urah po oddaji oglasa, motor je pa predel kot nov. Vsekakor pa 10-krat lepše od mlajših sovrstnic z baje 140.000 km na števcu.
- trenutni avto ima tudi DPF in sedaj pri 155.000 km ni nobenih težav. Od tega ga jaz vozim zadnjih slabih 20.000 km. Niti enkrat se ni prižgala lučka za DPF ali kaj tretjega, med drugim spremljam tudi DPF regeneracijo in je perfektna. Le kako je to možno, če pa se motor totalno zasvinja s tistim tvojim sludgem. No, ti bom povedal, čeprav si te moje besede verjetno že bral, sem jih najmanj 5x že napisal na Alterju in nisi ravno novinec, ki je danes padel na Alter:
- avto je top vzdrževan (top olje na krajši servisni interval)
- motor vedno na cestninski postaji (ko je segret seveda) zvrtim do konca v tretji
- mrzel avto se boža dokler se ne segreje (vedno), ko se ga tišči se počaka, da se shladi
- in ja oprosti, ampak obraba pri 1.600 vrtljajih je manjša kot pri 5.000 vrtljajih, pa se lahko na glavo postaviš
In še to: sam avto vozim pri takšnih vrtljajih kot ga čutim, da mu paše. In ja tudi pri mojih trenutnih garah mi računalnik priporoča višje prestave, pa ga ne dam gor, ker se muči. WTF, a si to moreš mislit, MTL ne upošteva eko tipov...
Sedaj pa razpredaj naprej svojo teorijo...
To je bilo ''počasi'' na AC, kjer je bila hitrost okoli 100 km/h oz. še manj zaradi dela na cesti. Ostalo je bilo čisto normalno voženo. Kdor pozna hribovje čez Mislinjo in tam čez, potem ve, da so tam zelo lepi hribi, kar mi je porabo butnilo iz 3.1 na končno 3.5. In tam sem se vozil normalno, še prehiteval sem. Poraba po BC-ju, koliko je lagala ne vem. Dejstvo pa je, da je tale Greenline-ka hudo varčen avtomobil, kar ste tudi sami ugotovili.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
No ja, tole je bilo res počasi. Na našem normnem (kjer je 1/3 kroga AC 130 po GPS) je bila poraba 3,9. Pa ne vozimo namerno ful varčno, ampak zelo povprečno ...
Nesmiselno da pišem tukaj porabo, ker je to itak Alter in jo seveda dosegam z jajcanjem.Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Mtl: kakšno imaš porabo na superbu s staro traktorsko masino?
Dejstvo je, da je 3 deci nižja od pričakovane (moje) in pa cilj 1400 km z enim rezervoarjem, za katerega sem mislil, da bo izziv, je bil že presežen. Brez ekstremov. Ob primerni relaciji bo padla meja 1500 km.
V prostem teku seveda voziš po klancu navzdol, ne po ravnem. Zgolj primer: vrhniški klanec. Zgoraj 100 km/h, daš v prosti tek, spodaj imaš skoraj 130 km/h, naredil si kar nekaj km praktično zastonj. Pač izkoriščaš silo težnosti. In tisto kar je Hanzi zapisal tudi drži. Na ta način ob enaki (ali celo višji povprečni hitrosti) zbiješ porabo za po moji oceni pol litra dol. Pa ni samo moja ocena. Imam par praktičnih primerov kolegov, ki so poslušali moje nasvete in se niso mogli načuditi, kaj se da doseči... Seveda pa zelo pomaga, če imaš avtomobile z nizkim količnikom zračnega upora. Sam še vedno ne morem verjeti, kako mi trenutna Greenline-ka jadra. Čeprav bi z veseljem zamenjal športno podvozje za normalnega v zameno za 2 deci višjo porabo. Namreč avtu niti najmanj ne paše. Ampak tako pač je. Sem pa to zadnjič v praksi preizkušal ne moreš verjeti, koliko dlje je šla Greenline-ka v prostem teku. Medtem ko je drugi avto že moral lepo spet motor poganjat, je moj še kar jadral. Tukaj pa se potem naredi lepa razlika v porabi.Citat:
Uporabnik plexix pravi:
KSZ: kakšen je smisel vožnjo v prostem teku po avtocesti? Ravno ne razumem?
Lp,
Še komentar na tole:
Kot že zapisano, to je bi test doseganja čim nižje porabe. Ampak zgolj vprašanje: meni recimo po AC ni niti najmanj užitka v vožnji, tudi če vozim 200 km/h. Na AC sem zato, da pridem čim bolj varno in čim hitrejeCitat:
Uporabnik Slick pravi:
Nisem vsega gledal, ampak kjerkoli sem pogledal, je vozil pod 1.500 obrati. Kje je potem še kaj od užitka v vožnji? In potem kupiš takle rabljen avto s totalno zamorjeno mašino. Groza...
Pa še to: sam vsak avto ''čutim'' in ga vozim tako, da se ne muči. Res pa, da mi podzavest narekuje varčno vožnjo. In zanimivo je videt, kam spravim nekatere avtomobile brez mučenja. Dejstvo pa je to, da se s sodobnimi avtomobili (dizli in bencinarji) da dosegat sanjske porabe, seveda pa ne z jajcanjem po mestu z mrzlim motorjem (sploh če je avto dizel).
To je to na kratko. Sedaj pa čakam (upam, da konstruktivne) komentarje.