Motorji v Superbu

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Gledam Škodo Superb Combi (karavan) in sicer dva motorja:
bencinar 1.8 TSI 160 (Pravijo, da ima realno okoli 185KM)
dizel 2.0 TDI s 140KM
obakrat z ročnim 6 stopenjskim menjalnikom.

Kdo ve kaj povedati o teh dveh motorjih? Na papirju je bencinar precej poskočnejši od dizla, normna poraba pa vsaj okoli 2l višja od dizla.
Mene zanima predvsem zanesljivost in znane težave z obema?
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
o težavah motorja 2.0 tdi je bilo že večkrat povedano na forumu, jz bi se ga izogibal.

Ampak te težave se ne tičejo teh 2.0 TDI motorjev, ki so v superbu.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Povej najprej koliko kilometrov delaš letno.
smile-1.gif
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
o težavah motorja 2.0 tdi je bilo že večkrat povedano na forumu, jz bi se ga izogibal.

v superbu je CR dizel, kar nima veze s starimi-problematičnimi TDI agregati prostornine 2,0 litra
jaz bi imel 1,8 TSI + plin
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Dajmo že prosim enkrat razščitstit s temi 2.0 TDI motorji, kot je napisal miha013, v vseh NOVEJŠIH-NOVIH VAG-ih vključno z Superbom je CR motor 2.0, težave so imeli pa PD 2.0 motorji pa še to ne vsi ampak le začetni letniki tam 04-05 mogoče 06. Trdim da je 2.0 CR motor odličen motor, poznam kar nekaj ljudi s tem motorjem in ni težav.
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Dizel motor je CR da. Delam med 20 in 25.000 km letno. Zakaj se mi ne bi splačal dizel, so servisi toliko dražji?
Namreč 140KM dizel v Superbu je cenejši od 1.8 TSI.
Malo me moti na Superbu le servis na vsakih 15.000 km. Ne vem zakaj tako pogosto.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Citat:
Uporabnik sumica pravi:
Gledam Škodo Superb Combi (karavan) in sicer dva motorja:
bencinar 1.8 TSI 160 (Pravijo, da ima realno okoli 185KM)
dizel 2.0 TDI s 140KM
Samo beseda okoli motorjev: doma imam A3 z 1.8 TSI 160KM (DSG...), danes imel nadomestno vozilo A6 2.0 TDI (ročni menjalnik...). Poraba z istim stilom vožnje in na isti relaciji z A3 9 litrov, z večjim A6 pa 6.5 litra...
 

damek1a

Pripravnik
13. okt 2007
659
0
16
mb
Glede skupnih stroškov je verjetno res tako. Tudi razlike v porabi so z vsako generacijo motorjev manjše. Je pa dejstvo, da dizla dosti lažje prodaš v Sloveniji. Še ko imaš oglas za bencinarja, te vsak tretji klicoči vpraša "a je dizel?"... Po statistiki je bilo letos med novo registriranimi superbi kar 84% dizlov, od skupaj prodanih 87 kosov. Zanimiv je tudi podatek za bmw - letos prodanih 581 vozil, od tega kar neverjetnih 93,3% dizlov (bmw je nekako slovel po r6 bencinskh motorjih). Taka statistika pove, da bencinarjev folk pri teh avtih še povoha ne, kar lahko predstavlja težave ob prodaji.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Lej tak je, met dizla al bencinca je pač tvoja stvar. Mislim da so servisi tam tam, liter olja je liter olja, filtri pa so filtri V KOLIKOR KUPIŠ NOV AVTOMOBIL V GARANCIJI in ga imaš namen čez 3-5 let prodat! Torej kje je težava? Problem je v tem da večina slovencelnev kupi rabljen dizel z 300.000+ km in potem jim crkujejo turbine, šobe, pumpe itd... Skratka v kolikor imaš ti nov avtomobil z garancijo nimaš kaj za bat. Imel boš ugodnejšo porabo + meni osebno je dizla boljše vozit zaradi dizeljskega navora... Torej idi peljat oba avtomobila in boš videl kaj je za tebe. Se pa zavedaj da bo poraba kar nekaj literčkov višja pri bencinki. Če pa dizlača še ceneje dobiš pa smo že tam... Je pa res da je tudi bencin par centov dražji od nafte... Glede intervalov pa mislim da lahko delaš longlife intervale na 30.000km, ne me za besedo jemat! Če delaš 20.000-25 letno potem ni problem in narediš vsako leto servis in fertik. Problem pri teh LL intervalih je ravno to da folk v par letih ne nabije skupaj 30.000km.
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.285
195
63
Vozim Octavio z 1.8 TSI motorjem, Superb je cca. 150kg težji.
Povprečna poraba (pa ga ne šparam) se giblje med 8,5 in 9 litri. Najnižja poraba na relacijski vožnji je bila 7,2 litra, najvišja pri 5km "cijazenju" po ljubljanski gužvi od semaforja do semaforja v konici pa 13 litrov. Povprečja tudi pri izživljanju (govorim o povprečni in ne trenutni porabi) ne pride preko 11 litrov.
Motor je enostavno špica, super vleče že od nizkih obratov naprej, je zelo tih in miren. Se mi je že zgodilo, da sem ga hotel pred semaforjem še enkrat vžigati, ker sem pozabil, da že teče.
rolleyes-1.gif
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.285
195
63
Je BC relativno blizu realnosti. S cca. 50 litri goriva delam od 550 do 600 kilometrov.

Kar se tiče servisov - uvoznik (verjetno?) je predvidel fiksni interval na 15kkm, če kupuješ nov avto in želiš garancijo dvomim, da se sploh lahko pogovarjaš o variabilnem intervalu. Ne me pa za besedo držat. Moj Škodilak je imel namreč tovarniško nastavljen variabilni interval, na prvem servisu so ga lepo prestavili na fiksnega na 15kkm (tudi BC opozori takrat nanj).

Verjamem, da je 3.6 FSI super motor, dejstvo pa je, da si ga bo privoščil le malokdo (poraba, zavarovanje). Mislim, da je 1.8 TSI vrh glave, če pogledaš, ga tlačijo v Passata CC, Audija A4 in še kam, torej mora biti tudi Superbu dovolj.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
V kolikor pozna motor longlife servise potem lahko v garanciji nastaviš na daljši longlife interval, brez skrbi. Na mojem A6 so bili od 0km naprej na pooblaščencu delani 30.000km servisni intervali, kar je tudi logično če ti prevoziš 30.000km v npr. 4 mesecih, menda neboš vsaka 2 meseca hodil na servis, tako hitro se olje ne iztroši
wink-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.145
4.128
113
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Zakaj pa ravno ta nekoliko estetsko svojevrsten avto trenutno na trgu eden najg........ vsaj meni

Ker rabiš plac?
crazy1.gif


Aja glas za TSI, ima nekako bolje razporejen navor in je bolj komot ...