Motorji v Superbu

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Veš koliko izrednih servisov sem imel v zadnjih 130kkm? Enega, pri 122kkm. Pa vžigalna tuljava nekako nima nobene veze z oljem. Aja, na 30 jurjev servisiram, da ne bo pomote. Zaenkrat ne spije niti štamprla olja, ne ropota, uglavnem takšen je kot je prišel iz tovarne. Olje enostavno zdrži veliko, pri sami vožnji na relacije pa sploh ni problema. Težki pogoji in mestna vožnja so lahko problem, se strinjam. Je tudi v navodilih zapisano, da se v teh primerih olje menja pogosteje, ampak veliko ljudi to kar spregleda.

Pa mi znaš povedat, kakšni simptomi se pokažejo pri avtomobilih, ki imajo servise na 30kkm, ko začnejo motorji prezgodaj odpovedovat? Jaz ne poznam nikogar, ki bi se mu kaj takega zgodilo. 200 jurjev zdrži čisto vsak avto, za več mi ga pa ni imeti. Naprej je ponavadi problem tistih, ki kupujejo "skoraj nove avtomobile z malo prevoženimi za četrtino cene"
evil.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.177
9.814
113
Glej, en ni noben. Drugo pa je, da znajo Renaultovci na hudo glasno hvalit zanesljivost avtomobilov potem ko so prevozili 10.000 km z njimi. Smo imeli en tak primer tukaj. Je že v redu. Drugače pa, tudi sam zelo zagovarjam čim daljši interval, ker gre tudi meni na k..., če moram vsakih par mesecev na servis. Ampak to nima veze s pogojevanjem 4 letne garancije pri čeških zadevah.
Jasno ti povedo: 2 leti in variabilc, 4 leta in fiksni. Pač nekaj morajo zaslužit. Ne mi pa ven prihajat z omajanim zaupanjem v tehniko.
hysterical-1.gif
In še to od Renault fana.

Še on topic: zgoraj imaš ponudbo za test obeh. Stestiraj, preračunaj razliko v ceni in porabi in se odloči. Lahko pa, da ti bo že po testni vse jasno. Vsekakor pa bosta oba več kot dovolj za kračo. Razen, če si Alter uporabnik pri 19-ih letih in vse kar je pod 300KM je itak neuporabno.
 

TheMan

Pripravnik
6. mar 2008
376
0
16
To s kilometražo je najmanjši problem, pri nas v firmi od nekdaj (od prvih Audi A4 dalje) na vseh avtomobilih (10-15 avtov v voznem parku) pred vsakim servisom cuknemo kilometre za polovico dol (npr. letno 60k km, jih damo lepo na 30k km itd.) tako po treh letih avto lažje prodamo (v večini primerov se zasluži), servisna je štemplana, garancije omejene s kilometri nikoli ne presežemo, konec koncev pa je operativni leasing dosti bolj ugoden itd... Investicija v diagnostično opremo pa tudi ni katastrofalna.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Goljufiva firma, fuj vas bodi! Torej s pobranim denarjem tudi enako nardite? 50% izdanih računov stornirate?
evil.gif
 

bisnen

Pripravnik
9. maj 2008
400
0
16
Lahko poveš ime firme, da vem katere firme se moram v vseh pogledih izogibati.
stupid-1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Citat:
Uporabnik Gamero pravi:
Zato pa je servis, da se preveri na koliko in pri koliko km je bil avto šraufan.
wink-1.gif

In kako bi ti to na servisu preveril? Daj prosim z menoj delit to skrivnost? Ajaaaaaa misliš one magične testerje ko priklopiš gor vozilo in ti napiše koliko imaš prevoženih
hysterical-1.gif
Isto se je nam zgodilo ko smo prodali prodali avtomobil katerega prvi lastniki smo bili, avtomobil niti kilometra zbit in potem novi lastnik kliče čez 2 meseca da je bil na servisu in so avtomobil priklopili na tester in da ima 840.000km. Nisem vedel al se naj smejim al se naj jočem. Seveda sem ga vljudno prosim da mi predstavi tega človeka ki to testira, da bi mi bilo v veliko čast. Skratka v kolikor se z avtomobilom dela tako kot delajo pri oni firmi zgoraj se ne da skoraj nič ugotovit, avtomobil ima vse redne servise, knjigo poštemplano torej to je to. Če je vožen da dolge relacije je najbrž še lepo ohranjen pri 200.000km. Torej malo je junakov ki bi to ugotovili....
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Najboljša je elektronska servisna knjiga, ki jo ima, oz. jo uvaja že par znamk. Tam ni manipulacij za nazaj. Ker se točno vidi datume vnosov servisnih posegov v sistem.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Hm? Na kak način to misliš? Torej vsakič ko se avtomobil priklopi na tester ter se bilo kaj resetira se nekje beleži ali...?
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Ko prideš recimo na redni servis, namesto, da poštemplajo knjižico, naredijo vnos v sistem od fabrike in potem ti dajo samo izpis.

Servisi so tako beleženi v sistemu od fabrike in ne zgolj na papirju. Posledično je možna preverba za nazaj na vsakemu servisu, če so bili servisi res napravljeni. Neprimerno manj šans za goljufanje.

Npr. Toyotin sistem:
http://www.toyota.si/own/maintenance/index.aspx
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Prijatl, to ima Audi v VW že najmanj 10 let. Ko greš na servis se naredi vnos v centralni računalnik Audija, nato pa ti poštemplajo še knjižico. Ampak če ti delaš vsaki drugi servis doma in zbiješ avtomobil in greš vsaki drugi servis na pooblaščenca ti tam vpišejo v bazo kilometre ki so takrat na števcu.
smile-1.gif
Torej zakaj bi naj bil ta sistem tako superioren? Ko sem kupoval svojega Audija sem zahteval samo številko šasije in so mi na prvem pooblaščencu ven sprintali servisno zgodovino iz Luxemburga ampak kako naj jaz vem da se vsak drugi servis ni delal privat ter se zbijal?
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Zato ker omenjene rabote v glavnem počnemo ljudje s balkanskim pedigrejem. Zato. Zato ker gnili zahod temelji na poštenju, kjer je to vrednota ne pa hiba, kot pa južno od sončne strani alp. Zato ker na gnilem zahodu stranke plačujejo penale (lizing, kar je večina avtov uvoženih v Slovenijo) če ne delajo rednih servisov po servisni shemi. Zato. Zato ker se kilometri magično zgubijo potem, ko je avto v tujini enkrat kupljen s strani preprodajalca. Med transportom
evil.gif
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.011
1.905
113
jop, to potrdi tudi hiter pogled na avto.net in mobile.de. kolikšen je odstotek vozil na obeh z preko 200k km? al pa 300k km? taki se pri nas sploh prodajajo ne
stupid-1.gif

samo vseeno ni vso krivno za zvalit na prodajalce. namreč slovenci smo zabit narad. kupujemo 10 let stare avte z 150k km. z 200 ali več tistoč km živi bog ne kupi avta, čeprav v bistvu jih vsi vozijo (tisti ki imajo uvožene), samo da tega ne vedo
evil.gif
in ponujeno dobijo to kar pač iščejo
 
Nazadnje urejeno:

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Po testu je padla odločitev za 170KM dizla v SuperB Combi. Škoda, da so dobavni roki kar huronsko dolgi...3 mesece.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.145
4.128
113
zmaga.gif
.. in kaj je pretehtalo za 170 KM TDI?

sicer pa se vsa VAG vozila po naročilu čaka VSAJ 3 mesece (nekako tako je poštimana proizvodnja)!
grin1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Citat:
Uporabnik sumica pravi:
Po testu je padla odločitev za 170KM dizla v SuperB Combi. Škoda, da so dobavni roki kar huronsko dolgi...3 mesece.

To je CR ali PD motor?