Mnenje Škoda Superb 2.0Tdi 140kw DSG - 2017

alabaster

Pripravnik
28. feb 2008
204
21
18
  • Všeč mi je
Reactions: hermann

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.635
1.241
113
Ja superfajn je ja, sploh pol, ko ti vse okoli njega začne crkovat, pa akku ima pol manj življenske dobe, tako dobra pogruntavšna.
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.324
151
63
Če me spomin ne vara se lahko pri VAG grupi nastavi obratno delovanje gumba - torej po defoltu stalno izklopljen sistem, ko ga želiš, pa pritisneš gumb.

(volk sit in koza breja).
Ja ja... Ni variante. To so eni rešili edino tako, da so vgradili vezje, ki nekaj sekund po startu motorja obrne stanje startstop. Ampak za to je potreben poseg v elektroinstalacijo. Očitno se pa pri teh rešitvah proizvajalci zelo potrudijo, da ne bi bilo enostavenega obvoza. Doseganje porabe in določena zakonodaja jim ne dovolita, da bi se to lahko blokiralo na zahtevo uporabnika. To velja za startstop, laneassist, ACC full stop in še kaj. Recimo laneassist mora biti pri vseh kantah in ne moreš ga stalno izključiti. Npr. T-CROSS ima to, nima pa tempomata. In če imaš avto brez tempomata, ga baje niti na servisu ne morejo dograditi (za doplačilo seveda), ker je vw poskrbel, da so notri takšni moduli, ki ne omogočajo nadgradnje ali aktivacije le-tega. Samo zato, da slučajno ne bi kdo na izi način prišel do tempomata ;). Ja, ima pa omejilec hitrosti...

Jernej
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.635
1.241
113
Dejansko je nevaren tam, kjer naj bi funkcijo opravljal, to je ko je treba v kakšno luknjo v križišču skočit. Sam, če ste zadovoljni, tudi prav, jaz ga izklapljam.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Mr_Wolf in sajkek

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.393
9.655
113
EU
CVT je nekaj drugega kot klasičen avtomatik s pretvornikom navora (wandlerjem)
Je CVT + pretvornik navora . Malo se nenavadno sliši. Preden "zamenja prestavo" , vklopi wandler, da razbremeni CVT pogon. Za kratek čas. Ko "prestavi" blokira Wandler in poganja direkt prek CVT-ja. To naredi tudi pri speljevanju . To je zato, da konusi na CVT-ju ne bi trpeli zaradi stalnega spreminjanja položaja pogonske verige, med največjo obremenitvijo.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.635
1.241
113
Na ljudski grupi zadnji letniki je možno, kolikor vem, vnesti le nemogoče pogoje, dejansko se ga pa ne da izključiti.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.710
6.596
113
VW dejansko zna reagirat na to da je avto pred tabo speljal. Ampak se mi zdi da samo če se ustavil z ACC.
ne, ne rabiš bit ustavljen z acc

mene vedno jezi, ko se uni pred mano iz dolgčasa premakne še za pol metra naprej pa mi start stop nazaj kresne :)

možno, da ima škoda to drugače, ampak dvomim
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.710
6.596
113
Na škodi sem S/S izklopil z vmesnikom na gumbu:
Enostavna inštalacija in brez težave deluje od vgradnje.
Zaradi prenizkih obratov D programa ne uporabljam, vozim konstantno v S, ki drži obrate nad 2000. Se motor manj muči in bolj zvezno deluje, poraba pa je mogoče deci večja.
a tole si zapomni zadnje stanje ali čisto izklopi?

ker včasih bi ga pa vseeno prižgal nazaj, samo fajn bi blo, da je po defaultu na vsaj off, če zadnje stanje ne gre

edit: aha sem prebral, default off, pa še vedno se da prižgat. odlično!
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.324
151
63

Mislim (vem pa ne, ker sem podabu), da mi je to omenil MTL, ko mi je izklapljal s/s na Touranu (sem hotel trajni ban), da je to možno programsko obrnit.
PA recimo da sem jaz t tudi vprašal mtl-a in je rekel NE.
Sem samo na začetku preizkusil opcije in ostal na stalno OFF.
Sem šel gledat in se dejansko dobi za vsa ta naša jajca. Ko sem iskal to nekje leta 2016, še ni bilo toliko aktualno! Za passata (in verjetno ostale modele) je samo en kabel, ki ga daš vmes. Kje je pa to najlažje kupiti, da ne čakaš tri mesece in potem še izvajaš kakšne carinske telovadbe?

Jernej
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.475
4.247
113
Aliexpres je v cca 1 . mesecu pri tebi in pride iz Madžarske ali pa Danske odvisno od sreče.
Kitajci pošiljo preko EU skladišč in sami plačajo carino, zato so pa tudi cene znatno poskočile.
 

darlev

Fizikalc
18. apr 2008
692
65
28
Ljubljana
Da malo obudim temo....

Po 6 mesecih in 30kkm se je pojavila prva "težava".

Med vikendom ko smo šli na izlet sem opazil da je avto postal "glasnejši". Opazi se da je nad recimo 60kmh slišati kot neko "tuljenje" oziroma bobnenje? Težava 99% ni v motorju oziroma menjalniku saj se zvok sliši v zadnjem delu avta. Zanimivo je tudi to da ko pritisnem bremzo (pri avtocestnih hitrostih) ta zvok postane še malo glasnejši in avto malo trese.

Napaka ne vem točno kdaj se je pojavila ker avto med tednom vozi moja boljša polovica ki pa takih zadev itak nikoli ne zazna... :)

Kakšno mnenje kaj bi lahk bilo, da se malo pripravim glede stroškov.... :)

Imam pa naročen servis v začetku septembra ko moram itak menjati še olje v menjalniku (130kkm)....
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.399
1.401
113
Pri meni je tako tulilo ob brezmanju sedaj na Mondeu in so bili zadnji diski zanič/izrabljeni.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.579
1.104
113
Titograd
Možno, jaz mam par mesecev stare in imam eno stopničasto. Ampak je samo slišati neko bobnenje, nobenega tresenja ali trzanja volana ni ob tem. Jaz bi tudi to vseeno preveril, vsak vulkanizer zna to