Evo malo občutkov po cirka mesecu lastništva.
Avto je kar se vožnje tiče top, sploh na avtocesti z aktivnim tempomatom se počuti k riba v vodi....
Na DSG sva se z mojo navadila BP. Moti me malo edino da v normal modu po mojem mnenju prehitro prestavi v višjo prestavo.
Še ena moteča zadevca je da se ne da za stalno izklopit start/stop. To bom verjetno dal zrihtat da je stalni izklop. Kdo na forumu to dela?
Pa eno malenkost je treba še urediti vendar moram najti čas da odpeljem na servis. Težava je da ko zapelješ čez recimo ležeči policaj in avto zaniha gor/dol se nekaj sliši pri sprednjih amortizerjih . Sliši se ko se spredni del avta dvigne in ne ko se posede. Servis oziroma prodajalec pri katerem sem kupil avto mi je rekel da so vrjetno puše?
Malo silikon spreya okoli gumic in puš dela čudeže.Lepo napisano in se popolnoma strinjam.... Mogoce sem res bolj obcutljiv ker je avto "nov" in se zapnem ob najmanjse zvoke ki jih avto spusti. Fora je tudi v tem ker se ta zvok pojavi samo v prvih parih kilometrih in "zibanjih" ko avto nekaj casa stoji (cez noč) potem pa se tega ne slisi vec...
Ta del je bil tudi meni moteč, kakor si umiril vožnjo si imel 1.200 vrtlajejv (in mrtev motor).Moti me malo edino da v normal modu po mojem mnenju prehitro prestavi v višjo prestavo.
Mtl - a je še na forumu pa ne bi vedel.Še ena moteča zadevca je da se ne da za stalno izklopit start/stop. To bom verjetno dal zrihtat da je stalni izklop. Kdo na forumu to dela?
Pa zakaj ste tako alergični na ubogi startstop? Težava izklopa je v tem, da se ga lahko izklopi samo za stalno in potem ne moreš več izbirati. Ker včasih vseeno paše, da se avto ugasne... Jaz sem nekaj let na prejšnjem vozu to pozimi izklapljal, ker je bilo pozimi najbolj moteče in poleti spet priklopil nazaj. Potem sem pa ene tri leta nazaj to opustil in sem sedaj navajen, da pravi čas pritisnem tipko . Če malo pobrskaš, je nekaterim to postala rutina in takoj ob pritisku na start pritisne še start/stop .Ta del je bil tudi meni moteč, kakor si umiril vožnjo si imel 1.200 vrtlajejv (in mrtev motor).
Mtl - a je še na forumu pa ne bi vedel.
Nekateri novi modeli nimajo več fizičnega gumba, ampak moraš to ugasnit vsakič znova v meniju.Pa zakaj ste tako alergični na ubogi startstop? Težava izklopa je v tem, da se ga lahko izklopi samo za stalno in potem ne moreš več izbirati. Ker včasih vseeno paše, da se avto ugasne... Jaz sem nekaj let na prejšnjem vozu to pozimi izklapljal, ker je bilo pozimi najbolj moteče in poleti spet priklopil nazaj. Potem sem pa ene tri leta nazaj to opustil in sem sedaj navajen, da pravi čas pritisnem tipko . Če malo pobrskaš, je nekaterim to postala rutina in takoj ob pritisku na start pritisne še start/stop .
Jernej
ja. To je pa nov primer psihološkega testaNekateri novi modeli nimajo več fizičnega gumba, ampak moraš to ugasnit vsakič znova v meniju.
Golf 8 in Peugeot 208 sta že tak primer.
Golf 8 in Peugeot 208 sta že tak primer.
Se strinjam. Jaz nimam prav nobenih težav s start/stop sistemom, ker ga moj avto nima.Pa zakaj ste tako alergični na ubogi startstop? Težava izklopa je v tem, da se ga lahko izklopi samo za stalno in potem ne moreš več izbirati. Ker včasih vseeno paše, da se avto ugasne... Jaz sem nekaj let na prejšnjem vozu to pozimi izklapljal, ker je bilo pozimi najbolj moteče in poleti spet priklopil nazaj. Potem sem pa ene tri leta nazaj to opustil in sem sedaj navajen, da pravi čas pritisnem tipko . Če malo pobrskaš, je nekaterim to postala rutina in takoj ob pritisku na start pritisne še start/stop .
Jernej
Če me spomin ne vara se lahko pri VAG grupi nastavi obratno delovanje gumba - torej po defoltu stalno izklopljen sistem, ko ga želiš, pa pritisneš gumb.Pa zakaj ste tako alergični na ubogi startstop? Težava izklopa je v tem, da se ga lahko izklopi samo za stalno in potem ne moreš več izbirati. Ker včasih vseeno paše, da se avto ugasne... Jaz sem nekaj let na prejšnjem vozu to pozimi izklapljal, ker je bilo pozimi najbolj moteče in poleti spet priklopil nazaj. Potem sem pa ene tri leta nazaj to opustil in sem sedaj navajen, da pravi čas pritisnem tipko . Če malo pobrskaš, je nekaterim to postala rutina in takoj ob pritisku na start pritisne še start/stop .
Jernej
Če bi bil start/stop vezan na semafor, bi bilo naravnost odlično, saj bi zelena luč nazaj prižgala motor, ki pa bi zbudil spečega voznika ter bi tako morda kaj prej speljal z mesta kot pa sicerDrugače je pa ta sistem prav fajn, ko te lepo na vsakem semaforju zatrese in tako zbudi.
Sicer pa mislim da komentar, ki si ga citiral:Pa zakaj ste tako alergični na ubogi startstop? Težava izklopa je v tem, da se ga lahko izklopi samo za stalno in potem ne moreš več izbirati. Ker včasih vseeno paše, da se avto ugasne... Jaz sem nekaj let na prejšnjem vozu to pozimi izklapljal, ker je bilo pozimi najbolj moteče in poleti spet priklopil nazaj. Potem sem pa ene tri leta nazaj to opustil in sem sedaj navajen, da pravi čas pritisnem tipko . Če malo pobrskaš, je nekaterim to postala rutina in takoj ob pritisku na start pritisne še start/stop .
Jernej
ni letel na start-stop ampak na točke prestavljanja avtomatskega menjalnika, ki pri umirjeni vožnji drži (zelo) nizke obrate.Ta del je bil tudi meni moteč, kakor si umiril vožnjo si imel 1.200 vrtlajejv (in mrtev motor).
Ampak če je del mild hybrid a ni tak nadležen kot klasika na štarter kjer res lepo zatrese.Na mojem bimmerju se da na srečo vklopit Start-Stop memory function, da si zapomni zadnje stanje. To je bila prva stvar, ki sem jo skodiral, ko sem dobil avto. Večinoma časa imam sicer itak na off, ker raje vidim, da se avto prej segreje in da se na ugaša takoj po tem, ko ga kje malo bolj pritisneš, kot pa da prišpara tist par deci bencina. Je pa tako, da vedno več (naj)novejših modelov sploh nimajo več start/stop funkcije ampak je ugašanje del hibridnega delovanja kao mild hybrida, tako da niti izklopit ne moreš več.
Sicer pa mislim da komentar, ki si ga citiral:
ni letel na start-stop ampak na točke prestavljanja avtomatskega menjalnika, ki pri umirjeni vožnji drži (zelo) nizke obrate.
Če bi šlo za deci bi blo tak OK. Gre za mililitre.kot pa da prišpara tist par deci bencina