mnenja o 2.7 tdi v6 motorju, 180 km, v a6 2006

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Citat:
Uporabnik kloshar pravi:
hysterical-1.gif

cela stara petica je veliko manj od avta kot obljublja, kaže navzven in kolikor se pričakuje.

prostornst petice ne moreš priemrjat z A6 in e klaso, pa sodi v ta segment.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.175
9.813
113
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Saj tudi Audijev 2.0TDI ne zre veliko, da ga spravis cez 8l ga ze moras orenk divjat.
Moj 1.9tdi v sestici ma vedno med 6in 7l po to pri orenk voznji. Cez 8 sem ga spravil ko sem pripel kako vecjo prikolico
No ja, pri 105kW verzijah je kar slab litrček razlike.
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Citat:
Uporabnik softi pravi:
Citat:
Uporabnik kloshar pravi:
hysterical-1.gif

cela stara petica je veliko manj od avta kot obljublja, kaže navzven in kolikor se pričakuje.

prostornst petice ne moreš priemrjat z A6 in e klaso, pa sodi v ta segment.

Meni je 5ka precej všeč, ko jo vidim na cesti, limuzina proti A6 limo - lepša, karavan mi je pa lepši Audi, ampak notranjost - armatura je pa katastrofa (Lego kvaliteta). Armatura je cela kitajska tudi, če je "full loaded", planke na vratih so pa take, kot, da bi jih s Kalosa potegnil. Ni pridiha "prestiža", proti armaturi v mojem avtu se skrije.
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.358
307
83
39
Ljubljana
Citat:
Uporabnik kloshar pravi:
Ufff ... lapsus.
bonk.gif
2.0 170, valjda ...

Kakšen se ti pa zdi a4 napram a6?
grin1.gif


Čeprav tudi ta izgleda skoraj full option.
smile-1.gif

A6ka je res direktorska.

2.0 TDi pa.... sam bejž stran od tega motorja
grin1.gif


Kolegu v 6ki 2.0 TDi čudno trese v leru, jz se pa včeraj fural v safe modu
grin1.gif
dons normalno laufa.

sicer pa, to ni tema
tongue-1.gif
 

kloshar

Ciganæe
26. jul 2007
5.998
0
36
Mnenje me zanima ...

Na našem B8 so bile original letne gume širine 245. Ko sem šel k vulkanizerju, pa me je prepričeval, da naj dam raje gor 225 (kot so bile zimske), ker naj bi z 245 pil cel liter več.
shocked-1.gif
Kolko pa bi realno več pil?? (na koncu sem potem res nabavil 225 Good Year Excellence - vredu izbira?? )
 

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
43
LJ
vozil sem vse 3 variante.

2.0 tdi 140 PD... smešno je ker se avto lepo premika, navora je dovolj ( LJ - Celovec brez problema), poraba ugodna 6,7l ... minimalna poraba KR - LJ .... 4,4l (Jeprca - po omejitvah oz. malo več) . 2.7 ročni menjalnik, zvok 6-aka je takoj opazen, avto se pelje takoj drugače, moti mene podajanje moči na sprednja kolesa ( velikokrat brez utripanja lučke za ASR ne gre), poraba 7,5 - 8,5l ,..... 2.7 120kw automat, q... opazno da manjka moči (132kw isto) tiptronic in q pobereta ogromno, vendar je vožnja 2 stopnji boljša... 3.0 tdi je optimum... naše stranke imajo porabo 7,6 (176kw, res umirjen voznik) do nekje 8,5 (171kw) ... čez 10l ga ni (izjema je edino vožnja po mestu)... je pa občutek moči v konkurenci iz Munchna veliko boljši... se pa quattro a6 pelje po snegu, v nalivu ali pa pri 50 stopinjah popolnoma isto.. občutek stabilnosti in varnosti je tukaj popolen...

lp
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
jest mislim, d aje optimalno met 5.0. w12, biturbo special edišn
pa heidu klum spredi
paris hilton zadi
na kljuki pershinga, v jadranu letalonosilko
na havajih bajto.

optimalno, optimalno.

optimalno se konča pr evrimalno..
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
pa a te ne pogreje, ko o optimalnem avtu za 70k evorv govori tisti, k ej anjemnik max dvosobnega fleta, služi kasko mesečno, mogoče in z avtoma naredi 20 do 25k letno, an relaciji lj kranj, skofja loka, mogoče postojna ljubljana.

optimalno pa je, k se model zakravatira, usebe v 100k avto (sramota, d anima šoferja), ****** v minhen, beograd, sarajevo, milano, naredi 1 do 10 mio posel, se vrne nazaj, vsede v pisarno, zagon 200k na projektu, leti dam, prime ljubico pod roko in gre na gala cankrajev dom shit.
drug dan pa vsatne, se zicne in uzge na drugos tran, pogledat kako se posel vrti.

to je optimalno izkoriscen avto. letno 60k, bil po pol evrope, anredu biznisa za 100 krat sebe.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Mah mene nič ne pogreje sem se navajen brigat zase, jaz sem še vedno mnenja da pač vsakemu svoje! Vsak po svojih zmožnostih in mišljenju...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.375
5.648
113
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
2.0 TDi pa.... sam bejž stran od tega motorja
grin1.gif

Pssssst !!!!! Ne takih kle gor govort! Boš banan
10.gif


Kolegu je en teden nazai šlo komplet postrojenje izpušnih ventilov........ker so mu dve leti pacal avto ( zdei gama že 2 leti).....biu comp kriv....oni šli menjat 2x DPF...1x turbino....nakonc pa sorry ja comp je bil
aplauz.gif


In ker je mel 5 različnih 2.0TDi programov naflashanih na compu avto nikol ni delu tko k bi mogu......posledično so saje sesule izpušne ventile...plus odmična šla ( baje isti blem k pr 2.5 TDI-jih )...naslednja fora bo potisni ležaj an sklopki pr 130kkm ...zarad istih razlogov ( napačen flash compa).... motor BSS

Sam ne oko govort čez 2.0TDI
tongue-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Eh nehajte ga no srat, če je 2.0 TDI pač mora bit CR in ne bo težav. Pri PD pa je tak vsem jasno da je loterija.... So pa na vseh turbodizlih določeni sklopi ki lepo crkujejo, pa naj bo to Audi, Bmw ali pa Jaguar......
 

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
43
LJ
Citat:
Uporabnik softi pravi:
pa a te ne pogreje, ko o optimalnem avtu za 70k evorv govori tisti, k ej anjemnik max dvosobnega fleta, služi kasko mesečno, mogoče in z avtoma naredi 20 do 25k letno, an relaciji lj kranj, skofja loka, mogoče postojna ljubljana.

optimalno pa je, k se model zakravatira, usebe v 100k avto (sramota, d anima šoferja), ****** v minhen, beograd, sarajevo, milano, naredi 1 do 10 mio posel, se vrne nazaj, vsede v pisarno, zagon 200k na projektu, leti dam, prime ljubico pod roko in gre na gala cankrajev dom shit.
drug dan pa vsatne, se zicne in uzge na drugos tran, pogledat kako se posel vrti.

to je optimalno izkoriscen avto. letno 60k, bil po pol evrope, anredu biznisa za 100 krat sebe.

pogovarjamo se o A6... in ne o stanju doma... in o cifrah, o katerih pišeš...
hysterical-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.375
5.648
113
140KM BSS

Comp mu je skos regeneriru DPF z uno tekočino pa mu ga vedno zabasu zarad overdose.....pa u safe mode pol ruknu
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
regeneriru DPF z uno tekočino

In kakšna tekočina bi to naj bila? Namreč jaz imam DPF na A6 in nimam nobene posebne tekočine. Koliko mi je znano imajo to tekočino le Francozi, neke vrste aditiv. Na Audiju pa se DPF regenerira s pomočjo nafte. No je pa znano da imajo šibkejši motorji več težav z DPF-i ker se ne zagrejejo tako hitro in tako močno kot npr. V6 dizli.
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.375
5.648
113
Uvoz iz francije je bil ja........special zanjih motor delan....tekočina pride pa 300eur na servisu in je jeba če maš bleme zarad nje kr košta...že tko al tko