Citat:
Uporabnik kloshar pravi:
cela stara petica je veliko manj od avta kot obljublja, kaže navzven in kolikor se pričakuje.
prostornst petice ne moreš priemrjat z A6 in e klaso, pa sodi v ta segment.
Citat:
Uporabnik kloshar pravi:
No ja, pri 105kW verzijah je kar slab litrček razlike.Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Saj tudi Audijev 2.0TDI ne zre veliko, da ga spravis cez 8l ga ze moras orenk divjat.
Moj 1.9tdi v sestici ma vedno med 6in 7l po to pri orenk voznji. Cez 8 sem ga spravil ko sem pripel kako vecjo prikolico
Citat:
Uporabnik softi pravi:
Citat:
Uporabnik kloshar pravi:
cela stara petica je veliko manj od avta kot obljublja, kaže navzven in kolikor se pričakuje.
prostornst petice ne moreš priemrjat z A6 in e klaso, pa sodi v ta segment.
Citat:
Uporabnik kloshar pravi:
Ufff ... lapsus.2.0 170, valjda ...
Kakšen se ti pa zdi a4 napram a6?
Čeprav tudi ta izgleda skoraj full option.
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
2.0 TDi pa.... sam bejž stran od tega motorja
Citat:
Uporabnik softi pravi:
pa a te ne pogreje, ko o optimalnem avtu za 70k evorv govori tisti, k ej anjemnik max dvosobnega fleta, služi kasko mesečno, mogoče in z avtoma naredi 20 do 25k letno, an relaciji lj kranj, skofja loka, mogoče postojna ljubljana.
optimalno pa je, k se model zakravatira, usebe v 100k avto (sramota, d anima šoferja), ****** v minhen, beograd, sarajevo, milano, naredi 1 do 10 mio posel, se vrne nazaj, vsede v pisarno, zagon 200k na projektu, leti dam, prime ljubico pod roko in gre na gala cankrajev dom shit.
drug dan pa vsatne, se zicne in uzge na drugos tran, pogledat kako se posel vrti.
to je optimalno izkoriscen avto. letno 60k, bil po pol evrope, anredu biznisa za 100 krat sebe.
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
regeneriru DPF z uno tekočino