mnenja o 2.7 tdi v6 motorju, 180 km, v a6 2006

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
brez xenona je Audi qrac. Moj je imel halogenke pa so svetile slabse kot v yugotu. Jaz enostavno ponoci nisem mogel vozit, se posebej ce je dezevalo, potem sem dal original nove zaromete pa zadeva ni bila kaj veliko boljse,preostalo mi ni drugega kot xenon kit, da je vsaj malo boljse.Dandanes obstaja velik problem in to zarometi z polikarbonatnimi stekli ki samo lepo izgledajo, svetijo pa za en drek, stari z stekli so lepse razbijali svetlobo, v plastiki pa se prevec lomi
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik softi pravi:
mislim, d aizbria nima glih veze s kilometri an cesti. sploh ke rlahko delas 50kkm dnevnih in ti visi dol za luci.

In utdi eč dleaš 50k km jih načeloam po AC in tam ej vseeon ali imaš xenon ali pa halogenko!
zmaga.gif

hitro se učis
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.087
6.933
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik ericks pravi:
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
quatro -1l
tiptronic -1l

a ni tko?
....

te litre odstevas od katere osnove? kaksno porabo si imel ti na a6?
Odštevaš?
Mislim da se to prišteva:
Se pravi osnova 8,
quatro 9
tiptronic in Q pa 10.

Pa lahko da sem precej optimistično številke napisal.

klošar: narodnjak že ve zakaj je menjal za stirico.
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
No jaz sem z 2.7 TDI zelo zelo zadovoljen. Imam ročni menjalnik ter brez quattra. Govorit da xenon ni potreben je velika neumnost, prav tako je neumnost primerjat nemške xenon sisteme predvsem Hella s Francoskimi Valeo in AL. Nevem kdaj je nazadnje kdo iskal Hella balast... No če pa komu predstavljajo original xenon balasti grozen strošek pa me naj kontaktira in boste vidli da ni noben bav bav, vsaj ne pri meni
smile-1.gif
Kar se tiče samega avtomobila, prevozil do sedaj okoli 16.000km, sem ravno sredi februarja računal skupno porabo (po računih) in je tam malo pod 8L. Avtomobil ima zadovoljive zmogljivosti, prav tako je vzrževanje ugodno saj ste ugotovili da ni velikih servisov saj je gnan na verigo... Prav tako ti motorji in nasplošno šestice nimajo nekih posebnih serijskih felerjev ki bi vdarili po žepu. Kar se tiče 3.0 TDI Q bi rekel da je prav tako super izbira ampak le za tistega ki mu koristi, jaz vem da meni ne bi koristil, sem ga imel tudi na probi nekaj dni in je poraba kar 2 če ne 3L višja kot pri 2.7 TDI (pač večina jih je avtomatov + vsi so quattro). Izjava da so 3.0 TDI v osnovi boljši ker so v osnovi bolj opremljeni je še ena izmed neumnosti. Pri Audiju je VSE dodatna oprema in lahko si pogledate na prvi strani kako izgleda gola izvedenka (brez digitalne klime, xenona, PDC itd...). Skratka jaz imam od opreme praktično vse manjka mi edino usnje kar pa mogoče niti ni tako slabo, sicer avtomobil z usnjem izgleda lepše, bolj edel oz. premium, ni pa usnje tako prijetno. Edino kar lahko svetujem, ne kupovat Belgijske izvedenke 2.7 TDI ker lepo žrejo. Razen če ga načipaš... Če pa ima kdo kakšna vprašanja iz prve roke pa kar naprej z njimi...

Lp
 

FRooT

Pripravnik
19. avg 2007
507
8
18
pol leta sem se prevažal z novim A4 2,7 TDi brez q . Bil pa je sicer avtomatik .. povprečna poraba okoli 7 nad 9 nikoli !!!. Pa ni blo treba preveč šparat če mal povarčuješ tudi 6,5 l ni nobena znanost. Motor ima za ta avto čez glavo dovolj navora tudi za malo bolj športno vožnjo, do sedaj nobenih problemov z njim . Meni je bila to fenomenalna kombinacija avta, motorja, menjalnika, zmogljivosti, porabe , ...

tako da iz moje strani zaenkrat "thumbs up "

P.S. je pa res, da je bil v novi A4 in ne A6
wink-1.gif


LP M .
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
kje se pa voziš, da imaš 'vžigalnik' porabo.

zanč sem poslušal serviserja k je rekel, da nekaj an espacu stane 700e..sem se prijel za glavo, pa je rekel to ni nič.. na 3.0 audiju je 1200. sem pa pozabil o čem sva govorila točno. mogoče kake roke, intercooler..ne vem..neki spredi.

a ni v 2.0 nekih setrijskih napak.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Ja softič 2.0 TDI ima kar nekaj serijskih napak do dolečenga letnika ampak tema govori o 2.7 ter delno 3.0 TDI motorju kjer pa napak praktično ni, sploh pa če vzameš malo novejši letnik si upam trdit da nekih očitnih napak sploh ni.So pa tudi zelo kvalitetni ti novejši motorji 2.0 TDI CR! Probleme so imeli začetne PD izvedenke... Kaj bi naj stalo 1200€ nimam pojma, najdražji nov del za moj avtomobil je turbina in ta me pride nova original Garretova tovarniško zapakirana 750€, za Espaca mogoče 100€ manj... Dela za 1200€ na mojem avtomobilu ne poznam.. res! Kar se tiče porabe, mi v mestu nabije komot na 10L, pozimi tudi na 11L ampak na relacijo ta avtomobil ne žre nič. Imam pa ene 40% mesta pa 60% relacije. Ko sem nazadnje šel iz Maribora v Jesenice sem delno ob omejitvah imel porabo 6,2L/100km. Lepo tempomat in fertik. Pač računaj da mi v tank gre not 75L ter z njim naredim od 930-1000km.
 
Nazadnje urejeno:

Drifter

Fizikalc
22. jul 2007
1.167
14
38
za ta denar kupiš 530d, in se ti samo smeji, koliko več avta, opreme in voznosti dobiš pri bmwju :)
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Kako je pa s particle filtrom? Baje so tam radi problemi in stroški ...

Problemov ni, problemi s temi filtri so predvsem na BMW-jih kjer se šteje življenska doba tega filtra od 200.000 dol, potem pa ja KAO zrel za menjavo ampak se da zadevo s testerjem rešiti. Audi ter najbrž tudi ostali VAG koncern pa ima parikelfiltre longlife toprej doživljenske v kolikor se ti kakšna elektronika pri sondah za meritve ne pokvari, potem pač tisto menjaš. Skratka s filtri ni popolnoma nobenih težav! Imam 2 prijatla na različnih pooblaščencih Audi in še filtra niso menjavali, so pa že nekajkrat mogli avto dati na tester ter ga spustiti skozi program čiščenja ker ljudje niso upoštevali navodil kaj morajo storiti v primeru da se ti prižge lučka za DPF!
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Citat:
Uporabnik Drifter pravi:
za ta denar kupiš 530d, in se ti samo smeji, koliko več avta, opreme in voznosti dobiš pri bmwju :)

No to lahko napiše le nekdo ki je A6 ter E60/E61 videl le od daleč ali pa se morda z vsakim 1x peljal... Skratka za petico sploh 530d je znanih dost več serijskih felerjev kot za šestico 3.0tdi. Pri peticah se kar pripravi na menjavo kolektorja, volanske letve ter še nekaj drugih "poceni" sklopov.
smile-1.gif
V primeru da imaš možnost sest v E60 in v A6 si vzami nekaj minutk časa ter poglej malo materiale, sploh poglej kakšna je osnovna petica od znotraj... V končni fazi pa to ni nobena tema kjer se bomo preseravali ali je boljše eno ali drugo temveč je to tema o Audiju in 2.7 TDI motorju. Seveda pa ima vsak svoje mnenje.
 

kloshar

Ciganæe
26. jul 2007
5.998
0
36
Citat:
klošar: narodnjak že ve zakaj je menjal za stirico.

No saj prav, da ve, meni pa ni jasno, zato sprašujem. Čeprav odgovora (očitno) ne bom nikoli izvedel.
wink-1.gif


Bi pa še vprašal Narodnjaka, če opaža kakšno razliko v 3.0 motorju med a4 in a6, glede na to, da je prvi najbrž nekaj lažji in 2 leti novejši.
smile-1.gif
 

kloshar

Ciganæe
26. jul 2007
5.998
0
36
Ufff ... lapsus.
bonk.gif
2.0 170, valjda ...

Kakšen se ti pa zdi a4 napram a6?
grin1.gif


Čeprav tudi ta izgleda skoraj full option.
smile-1.gif