mnenja o 2.7 tdi v6 motorju, 180 km, v a6 2006

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Citat:
Uporabnik Drifter pravi:
za ta denar kupiš 530d, in se ti samo smeji, koliko več avta, opreme in voznosti dobiš pri bmwju :)

nisem pristaš audija, ampak a6 mi je tko tko, bmw 5 je pa poden. ne morem in ne morem si razjasnit zakaj folk kupi 5-tko.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik Drifter pravi:
za ta denar kupiš 530d, in se ti samo smeji, koliko več avta, opreme in voznosti dobiš pri bmwju :)






smirk-1.gif
Vprasaj soseda od AvtoFun-a kako deluje 530ka. Jo je ze desetkrat preklel.....
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
A6 ima DPF cist takoj za turbino kaj se veliko bolje obnese kot pri BMWju ki ga ima na sredini. Audi ima samo 2 sondi v filtru, je pa ga kar tezko menjat pri Audiju ce slucajno odpove
 

kloshar

Ciganæe
26. jul 2007
5.998
0
36
Kolko se jaz spomnim, se je še na tem forumu pisalo, kakšen biser je bmwjev 3.0d, da je eden izmed najboljših bmwjevih motorjev, od 3.0 konkurence pa sploh.
smirk-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
ja seveda, "otroci" ki ocenjujejo motor samo po stevilkah zmogljivosti agregata. Vsaj zame so malo smesni ker so se pred kratkim tako odlocno trdili da motor z direktnim vbrizgom ni primeren za os. vezila, ceprav se jim je smejal ves avtomobilisticni svet....
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
A ni bolj enostavno kupiti 2.0 TDi ali pa BMW 2.0 mašine in imaš 170 oziroma 177 KM brez čipanja? Poraba pa, vsaj na BMW 3 z dvema potnikoma in precej težko nogo (hebeš tempomat, povprečje 160 kmh na avtocesti, z rednimi skoki nad 190, zaviranji do 100 zaradi kretenov na prehitevalnem in nato nazaj pospešek do 190 kmh) manj kot 7 litrov.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.175
9.813
113
Primerjaš šestaka in štiricilindrca. Ko boš enkrat vozil prvega boš videl zakaj nekateri hočejo šestaka. Sam bi sicer razmišljal tako kot ti, vendar sem pač zajeban racionalnež.
grin1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.085
6.932
113
pri taščici
ko že sprašujete za porabo (pomeni da vam vsak evro pomeni, sicer ne vem kaj ima to veze pri 15+ kE vrednem avtu.

2.7 padeš za mišji k.... v najvišji rang tako pri reg. kot pri cestnini. Se pravi kakšnih 500 evrov več ob registraciji kot za nekaj pod 2.5 in pod 130 kw
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.175
9.813
113
A smo spet pri mnenju, da šparajo lahko le tisti z Yugičem, pra.sce z Audiji in ostalim sranjem pa naj ne zanima poraba?
grims-1.gif

Sicer pa, če imaš 50% popusta je razlika čisto sprejemljiva.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
A ni bolj enostavno kupiti 2.0 TDi ali pa BMW 2.0 mašine in imaš 170 oziroma 177 KM brez čipanja? Poraba pa, vsaj na BMW 3 z dvema potnikoma in precej težko nogo (hebeš tempomat, povprečje 160 kmh na avtocesti, z rednimi skoki nad 190, zaviranji do 100 zaradi kretenov na prehitevalnem in nato nazaj pospešek do 190 kmh) manj kot 7 litrov.







z 2.0TDI se da cist v redu vozit tudi sestica, seveda pol ni quattra in avtomatika. Dobis izredno varcen avto, v Nemciji ima ogromno Taxistev tako kombinacijo ker imas zelo dober avto ob izredno majhnih stroskih, vendar sestica se kupuje ponavadi zaradi luksuza in nekako bolj noter pase sestak ki je v sedanji verziji izrazito dober in ima poceni servisiranje ter super vozne lastnosti.
Vsakemu svoje , kupis pac kaj ti bolj odgovarja, bilokaterega vzames nisi zgresil
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.085
6.932
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
A ni bolj enostavno kupiti 2.0 TDi ali pa BMW 2.0 mašine in imaš 170 oziroma 177 KM brez čipanja? Poraba pa, vsaj na BMW 3 z dvema potnikoma in precej težko nogo (hebeš tempomat, povprečje 160 kmh na avtocesti, z rednimi skoki nad 190, zaviranji do 100 zaradi kretenov na prehitevalnem in nato nazaj pospešek do 190 kmh) manj kot 7 litrov.

Tole bi se pa rad peljal pod 7 litri. Sicer še nisem vozil takih avtov, ampak sem malo skeptičen za tako porabo ob rednih skokih 190-100-190.
Pa za vprašat se je kdo je večji [censored].če te nekdo sredi prazne avtoceste bremza s 100 nauro ne rečem, ali nekdo ki sredi največje gužve pričajukej 190 kmh potovalno

Razlika pri registraciji:
300 evoov pri 50% bonifikacije in brez kaska(z AO).
Če tak avto gre brez kaska na cesto, lastnik že ve zakaj.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
A ni bolj enostavno kupiti 2.0 TDi ali pa BMW 2.0 mašine in imaš 170 oziroma 177 KM brez čipanja? Poraba pa, vsaj na BMW 3 z dvema potnikoma in precej težko nogo (hebeš tempomat, povprečje 160 kmh na avtocesti, z rednimi skoki nad 190, zaviranji do 100 zaradi kretenov na prehitevalnem in nato nazaj pospešek do 190 kmh) manj kot 7 litrov.

nakladaš. pika.
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Mogoče se je za liter uštel... Mi se smo z 320d (177km) kar nekaj prevozil, pa ni bla ravno počasna vožnja, pa poraba ni presegla 7.3l ...

Pri tem motorju nad 7.5l vidš samo, če vlečeš prikolco al pa čoln na morje...
evil.gif


Kar se pa 530d tiče. Kolega je imel z njo stalne probleme (letnik cca. 2002). Zdej ima to novo obliko-isti [censored].

@On topic: mehankar ima a6 2.7Tdi 2005 letnik. Poraba s težko nogo okol 8l...
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.175
9.813
113
Tile ta novi 2.0 od bmwja so res šparovčki. Sploh za svojo moč. Pa če je še start-stop je pa sploh zmaga.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Saj tudi Audijev 2.0TDI ne zre veliko, da ga spravis cez 8l ga ze moras orenk divjat.
Moj 1.9tdi v sestici ma vedno med 6in 7l po to pri orenk voznji. Cez 8 sem ga spravil ko sem pripel kako vecjo prikolico
 

kloshar

Ciganæe
26. jul 2007
5.998
0
36
Naš 2.0TDI po BC kaže povprečno nekje med 6.2 in 6.5 kombinirane. Poskočnost je kar zadovoljiva, tudi pri polnem avtu.

2.7 sem vozil v a5 pa me ni prepričal. Mogoče, ker je bil avtomatik.
smile-1.gif