Avto pač ni sposoben zagotavljati enakomerne temperature znotraj in na stenah. Pri hiši bi to naj bilo drugače, če je izolacija v redu.
Še v časih tiskanih medijev, so Nemci naredili test gretja pri nekaj avtomobilih. Scenarij je bil približno takšen: avte so postavili za več ur v hladilnico na -XX (mogoče -30 - nisem več prepričan) stopinj, potem pa so jih vžgali, prosti tek, pustili avtomatiko gretja in merili kdaj dosežejo normalno temperaturo (20 stopinj ?) v notranjosti. Temperaturo so merili na več točkah v notranjosti in en primerek se je na enem senzorju na zadnjih sedežih strašno slabo odrezal, ker je rabil kar konkretno več časa, da je približno dosegel temperaturo. Mislim, da je šlo za takratni audi 6. Verjetno bi avto, če bi bil napolnjen s potniki, že obnašal drugače. Boljši so bili seveda primerki, ki so takrat premogli neko rešitev z dodatnim grelcem v stilu webasta.