Migranti so že (spet) v Sloveniji - 2. del

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

erikson

Guru
25. avg 2007
22.370
6.153
113
Alžirija izgnala in v Sahari zapustila več kot 13.000 prebežnikov

Alžirija je v zadnjih 14 mesecih izgnala in v saharski puščavi zapustila več kot 13.000 ljudi, vključno z nosečnicami in otroki. Brez vode in hrane jih silijo, da državo zapustijo čez puščavo. Številni poti nazaj ne preživijo.

Al Džazira navaja Associated Press (AP), ki je govoril z več kot 25 preživelimi prebežniki. Večina se jih napoti v Niger, če imajo srečo, pa prispejo v obmejno vasico Asamaka. Drugi preživeli več dni tavajo po puščavi, preden jih najdejo reševalci ZN-a. Številni prebežniki pa v puščavi umrejo, njihovo število ni znano.

Španija ne bo sprejela nove humanitarne ladje s prebežniki

Italijanski notranji minister Matteo Salvini je v Libiji ponovil prepričanje, da morajo nevladne organizacije reševanje prebežnikov prepustiti libijskim oblastem. Španija je medtem zavrnila ladjo organizacije Lifeline.

Španske oblasti so namreč zavrnile možnost, da bi država sprejela novo ladjo s prebežniki, ki čaka v Sredozemskem morju, potem ko sta jo zavrnili tako Italija kot Malta. Kot so poudarili, ne morejo sami prevzeti odgovornosti za reševanje prebežnikov. Več pristaniških mest, med njimi Barcelona in Valencia, je sicer izrazilo pripravljenost sprejeti ladjo.

Salvini v Libiji o migrantski krizi: Nevladne organizacije naj reševanje migrantov prepustijo oblastem

Libijska obalna straža je sicer v nedeljo v treh ločenih operacijah z ladij rešila skupno 948 migrantov. Skupno je od srede rešila ali pomagala rešiti 2000 migrantov, za kar se jim je »kot minister in kot oče« zahvalil tudi Salvini.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Meni je najbolj zanimivo da se še vedno govori o "reševanju". Zadeva gre tako, da ladja zagovornikov migrantov čaka na dogovorjenem mestu, na robu Libijskih teritorialnih voda, kamor tihotapci pripeljejo migrante, ki se na ti vkrcajo na ladjo. Da gre za namensko in dogovorjeno aktivnost kaže tudi to, da se beguncev ne pelje v Libijo, ki je samo par milj stran, pač pa v stokrat bolj oddaljeno Italijo ali še bolj oddaljeno Španijo.
 

membrain

Majstr
4. jun 2014
2.863
283
83
Meni je najbolj zanimivo da se še vedno govori o "reševanju". Zadeva gre tako, da ladja zagovornikov migrantov čaka na dogovorjenem mestu, na robu Libijskih teritorialnih voda, kamor tihotapci pripeljejo migrante, ki se na ti vkrcajo na ladjo. Da gre za namensko in dogovorjeno aktivnost kaže tudi to, da se beguncev ne pelje v Libijo, ki je samo par milj stran, pač pa v stokrat bolj oddaljeno Italijo ali še bolj oddaljeno Španijo.
Tudi govorijo o "humanitarnih ladjah", ko pa na cesti ustavijo kombi poln migrantov, pa ni govora o "humanitaernem kombiju". Pa pravzaprav počne čisto isto.
 

B81

22. jul 2007
37.021
10.543
113
Pravilno. Ce bodo nasi videli, da mislijo avstrijci resno z zaprtjem meje za migrante, bodo mogoce tudi sami kaj storili na prehodih, kjer jih pride najvec...no ali pa bodo pac pustili, da se balon napihne.
 
I

Izbrisan uporabnik #15304

Včeraj zjutraj je šlo vsaj 20 policijskih kombijev proti Šentilju pa kak oklepnik. Popoldne se v lipnici pri nekem hotelčiču videl par karet in tisti plocijski vodni top proti množicam. Tak da so resno vzeli zaprtje mej -vajo vsaj?!?!.
Včeraj pozno popoldne je bila meja slabih 30 km vzhodneje kot ponavadi spet brez nadzora.
 

membrain

Majstr
4. jun 2014
2.863
283
83
Tudi govorijo o "humanitarnih ladjah", ko pa na cesti ustavijo kombi poln migrantov, pa ni govora o "humanitaernem kombiju". Pa pravzaprav počne čisto isto.
Pa ste se kdaj vprašali, zakaj so ladje "humanitarne", kombi pa "tihotapski"?

Tole tihotapljenje migrantov v Evropoj MILJARDNI biznis. (slišano po TV). In pomoje to vodi neka dobro organizirana mafija. In mafija ima šefa.
Bi rekel da od migrantov na ladji - šef pokasira procente, od tistih v kombiju pa ne - no ti so konkurenca, ki jo je treba onemogočit. Torej je šef zainteresiran, da ladje prihajajo, kombiji pa ne.
Zato je šef dosegel, da se o voznikih kombijev govori o tihotapcih, te se kaznuje, zapira, tisti na ladji so pa zgolj humanitarci - počenjajo pa vsi isto.

In kdo je šef, ki ima tako moč, da doseže, da so mediji pisali da prihajajo skoraj samo doktorji in inženirji, da so onemogočili vsako komentiranje pod novicami v medijih, kdo ima moč, da doseže da policije držav vozi čez svoje države in čez meje ilegalne migrante brez vsakih papirjev? Kdo ima moč, da je dosegel, da so mediji o migrantih pisali samo pozitivno (bodo delali za naše penzije haha), pa "ubogi begunci - ženske in otroki - na sliki pa samo mladi moški. Kdo ima moč, da določa, katere "humanitarne" ladje se bo sprejemali v EU, da grozi s sankcijami tistimi državami ki ne bodo sprejemali kvot migrantov.....
In kdo ima to moč, da ko se je malce zamajal stolček glavni Willkommen -arci, da sličejo EU vrh in ji rešujejo stolček, ko ji notranji minister zagrozi z zaprtjem meja. - in tako kvari posel?
Kaj mislite, kdo stoji za tem dobro organiziranim poslom? (od reklame, povabila, prevozov sprejema in do končne nastavite, inpa onemogočanje konkurence in tistih, ki bi utegnili z zaprtjem meja kvariti posel?

Koneckoncev slišimo, da ima šerif nekega mesta od vsakega posla neke procente, zakaj jih nebi enako nekdo imel od vsakega migranta, ki pride do končnega cilja v EU, in ki za za to potovanje plača nekaj tisočakov? Da za dober denar nekateri v EU dvignejo roko tako kot želi naročnik, smo pa že slišali, a ni celo en naš bil zato obsojen, ko so ga dobili z roko v marmeladi?
Kaj mislite?
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.