MB ima (vsaj kar sem sam videl) prav posebno "bulo" kjer se podstavi dvigalko. Potem imaš vozila s pragovi ki imajo "rob" in je na dveh mestih ojačan kjer se lahko da dvigalka. Potem imaš pa tudi vozila brez roba kjer je ojačitev vidna kot malce debelejši pleh na pragu. Ena vozila imajo še ločene oznake (puščice) kje so točke za dvig, ena nimajo.
Dokler je pleh ok pa zaščitna plastika (če jo vozilo ima) na mestu ponavadi ni problem določit mesta za dvigalko, postane pa zanimivo če je pleh zarjavel in se že lušči ali pa če je bil prag kaj butnjen in (nekvalitetno) popravljan, tudi dodatno nanešena zaščita (popularno včasih) zna skriti te zadeve. Potem imaš ravno linijo na pragu kjer lahko samo po predhodnih izkušnjah določiš mesto na pragu kjer lahko podstaviš dvigalko.
Pri zgornji situaciji je verjetno v igri kakšno rižanje z AMG made in china plastiko pa dejansko prag ni bil niti prag. Mehanik je pa zapeljal dvigalko noter "po občutku" kot vedno, ne da bi pogledal kam je prijelo.