Kdo bi si mislil, da bo ta tema imela (vsaj) 3 strani. Na začetku sem pomislil, da se nekdo zajebava ...
Na kratko:
- najprej s ključem odtegneš vse vijake (ampak samo za toliko, da jih potem lahko odvijačiš) OPOZORILO: vijakov ne odvij do konca
- potem je fino, da zategneš ročno zavoro
- pol pa z dvigalko dvigneš avto in zamenjaš feltne
- preden odstraniš dvigalko, na avto namesti novo gumo in jo privij z vsemi vijaki, pa vseeno ne toliko, da podreš dvigalko (do konca pač, dokler gre)
- ko odstraniš dvigalko, zategni vse vijake do predpisanega momenta (če pa ne veš, koliko je to, pa uporabi silo rok, ne skači pa z nogami na ključ
- pa še tole: pred sezono se ustavi na bencinski in gume napolni s predpisanim tlakom (recimo 2,2 bara ... če ti na pištoli pokaže 10 barov ni OK )
- in pa še:
če si "napumpal" vse 4 gume, ki so nameščene na avtu ne pozabi, da, če imaš tudi rezervno, "napumpaj" še to ... če ni dovolj napolnjena je škoda placa v prtljažniku zanjo
P.S. Če ne znaš zamenjat ene pof***ne gume, potem vrni izpit, mater ti je**m vežbaj, pi**a ti materina
Na kratko:
- najprej s ključem odtegneš vse vijake (ampak samo za toliko, da jih potem lahko odvijačiš) OPOZORILO: vijakov ne odvij do konca
- potem je fino, da zategneš ročno zavoro
- pol pa z dvigalko dvigneš avto in zamenjaš feltne
- preden odstraniš dvigalko, na avto namesti novo gumo in jo privij z vsemi vijaki, pa vseeno ne toliko, da podreš dvigalko (do konca pač, dokler gre)
- ko odstraniš dvigalko, zategni vse vijake do predpisanega momenta (če pa ne veš, koliko je to, pa uporabi silo rok, ne skači pa z nogami na ključ
- pa še tole: pred sezono se ustavi na bencinski in gume napolni s predpisanim tlakom (recimo 2,2 bara ... če ti na pištoli pokaže 10 barov ni OK )
- in pa še:
če si "napumpal" vse 4 gume, ki so nameščene na avtu ne pozabi, da, če imaš tudi rezervno, "napumpaj" še to ... če ni dovolj napolnjena je škoda placa v prtljažniku zanjo
P.S. Če ne znaš zamenjat ene pof***ne gume, potem vrni izpit, mater ti je**m vežbaj, pi**a ti materina