Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Tisti bes si obriši iz oči in boš videl, da so kvazi ''športni'' DPF filtri ENA od njegovih ponudb. Druge so pa original tovarniški in neoriginalni NAVADNI DPF filtri. Lahko ti pa tudi tvoje OBNOVI.
Dejansko je on en od redkih v Sloveniji, ki ti DPF uredi (ne izključi ali karkoli drugega in s tem ne mislim na kvazi ''športne'' DPF filtre) po nezlatarski ceni, kot so recimo original tovarniški DPF filtri.
O legalnosti kvazi športnih DPF filtrov ne bom pisal, predvidevam pa, da so enako legalni kot chip tuning.
Citat:
Uporabnik Tommy17 pravi:
Kot drugo uporabniki javljajo, da se z novim updatom, ki naj bi znizal emisije zvisa porava. Visja poraba, vec CO2. Torej kje je visji DMV?
Ali pa se morda motim...
Citat:
Uporabnik Mr_Wolf pravi:
Kot so mi razložili na servisu update samo pobriše program, ki je prepoznal, da je avto na testerju
Blagor nevednim ali pa tistim, ki so rojeni pod srečno zvezdo. To, da ti kao nimaš problemov, še ne pomeni, da jih ni. Kar nekaj mojih strank jih je namreč doživelo, tistemu z največjo ''srečo'' je EGR riknil 500m od servisa.Citat:
Uporabnik Mr_Wolf pravi:
Moj službeni avto je bil "udeležen" v tej VW šlamastiki in sem seveda po pozivu opravil ustrezen update.
Kot so mi razložili na servisu update samo pobriše program, ki je prepoznal, da je avto na testerju in temu "ustrezno prilagodil" parametre delovanja motorja.
Po updateu jaz ne opazim čisto nobene spremembe (povečanja) porabe, avto deluje in porabi povsem identično. Tako, da tisto ko nekateri pišejo, da avto po updatu "nikamor ne gre" in/ali "več kuri" je, kar se mene tiče, bulšit.
.
Seveda, samo da si srečen.Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Ali kot izklop S&S sistema, ko smo že pri tem...
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Škoda da Avtomagazin ni niti enega resnega članka namenil VW goljufiji. Razen tistih par omemb, ki so bile videti kot lastna vwjeva plačana propaganda.
Citat:
Uporabnik Tommy17 pravi:
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Škoda da Avtomagazin ni niti enega resnega članka namenil VW goljufiji. Razen tistih par omemb, ki so bile videti kot lastna vwjeva plačana propaganda.
Mene se ena druga stvar zanima, o kateri novinarji ne pisejo.
VW je goljufal pri emisijah. Ce prav spremljam so emisije visje, kot jih je VW objavljal. Drzi? Se pravi, ce so emisije vecje, kot so, bi moral biti obracunan visji DMV. Torej je drzvana dobila placanega manj DMV, kot bi ga sicer.
Kot drugo uporabniki javljajo, da se z novim updatom, ki naj bi znizal emisije zvisa porava. Visja poraba, vec CO2. Torej kje je visji DMV?
Ali pa se morda motim...
Tako kot sem napisal. Same PR novice ... in niti enega kritičnega članka lastne produkcije. Tukaj pa že piskaš kako boš poskusil mehanika zašiti, ki dpf filtre menjuje.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Škoda da Avtomagazin ni niti enega resnega članka namenil VW goljufiji. Razen tistih par omemb, ki so bile videti kot lastna vwjeva plačana propaganda.
Majhen izbor vsega, kr search pri nas najde, samo na VW. Se mi ni dalo še za ostale koncernske znamke iskat.
https://www.avto-magazin.si/novice/dizli-morda-niso-tako-cisti-kot-smo-verjeli/
https://www.avto-magazin.si/novice/martin-winterkorn-odstopil/
https://www.avto-magazin.si/novice/volkswagnov-dieselgate-se-se-zapleta/
https://www.avto-magazin.si/novice/vw-ima-novega-sefa-to-je-matthias-muller/
https://www.avto-magazin.si/novice/volkswagen-prve-napovedi-prenove/
https://www.avto-magazin.si/no...-po-nadgradnji/
https://www.avto-magazin.si/ak...169-let-zapora/
https://www.avto-magazin.si/novice/volkswagen-najavil-vpoklic-touarega-zaradi-izpusnih-plinov/
...
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Ne cvili in ne bodi užaljen.
Tudi S&S sistem pripomore k temu da so izpusti in poraba CO2 ustrezno nizki za doseganje depolucijske norme in davčne ugodnosti. Onemogočanje (kaj pa je reprogram parametrov vklopa drugega) tega sistema je torej isto sporno kot DPF s 50% prepustom, odstranitev DPF in podobne zadeve. To bi lahko vedel.
Ni pa sporna funkcionalnost spomina zadnjega stanja...
Pogruntali smo, da so vsi drugi nateguni, razen tistega kar določen osebek dela, tam pa je premalo plačano.Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
kaj zdej
smo pogruntal da so mehaniki ok al so nateguni?
vsi po vrst?
Zakaj bi pa bil užaljen? Pač agree to disagree, saj ni prvič pa tudi zadnjič ne verjetnoCitat:
Uporabnik Roberto pravi:
Ne cvili in ne bodi užaljen.
Tudi S&S sistem pripomore k temu da so izpusti in poraba CO2 ustrezno nizki za doseganje depolucijske norme in davčne ugodnosti. Onemogočanje (kaj pa je reprogram parametrov vklopa drugega) tega sistema je torej isto sporno kot DPF s 50% prepustom, odstranitev DPF in podobne zadeve. To bi lahko vedel.
Ni pa sporna funkcionalnost spomina zadnjega stanja...
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Tako kot sem napisal. Same PR novice ... in niti enega kritičnega članka lastne produkcije. Tukaj pa že piskaš kako boš poskusil mehanika zašiti, ki dpf filtre menjuje.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Škoda da Avtomagazin ni niti enega resnega članka namenil VW goljufiji. Razen tistih par omemb, ki so bile videti kot lastna vwjeva plačana propaganda.
Majhen izbor vsega, kr search pri nas najde, samo na VW. Se mi ni dalo še za ostale koncernske znamke iskat.
https://www.avto-magazin.si/novice/dizli-morda-niso-tako-cisti-kot-smo-verjeli/
https://www.avto-magazin.si/novice/martin-winterkorn-odstopil/
https://www.avto-magazin.si/novice/volkswagnov-dieselgate-se-se-zapleta/
https://www.avto-magazin.si/novice/vw-ima-novega-sefa-to-je-matthias-muller/
https://www.avto-magazin.si/novice/volkswagen-prve-napovedi-prenove/
https://www.avto-magazin.si/no...-po-nadgradnji/
https://www.avto-magazin.si/ak...169-let-zapora/
https://www.avto-magazin.si/novice/volkswagen-najavil-vpoklic-touarega-zaradi-izpusnih-plinov/
...
ZPS je edini medij v Sloveniji, ki je bil kritičen do goljufije in je tudi sprožil kampanjo zoper goljufe. Je AM kje omenil kakšno kampanjo ali pomoč ogoljufanim kupcem?