Ne ah kje, to pa res ne hahahaBedarija. Se nikol slisu da bi bli dci problematicni
no ja v prejšnjem desetletju.Ne ah kje, to pa res ne hahaha
Evo, tukaj vsaj veš. Ga pač preventivno zamenjaš nekje pri 120kkm. Pri Renaultu dci je pa tko, kot bi odprl škatlo bonboniere: presenečenje all the time. Ni nekega vzorca: čist random. 80% jih crkne, 20% pa ne. Pol pa vedi, v kateri skupini boš ...no ja v prejšnjem desetletju.
Kaj pa TDI ji ko zobati jermeni pokajo , letniki 2017,2018,2019 tam med 80 in 170 000 ga odnese , servisni termin pa na 210 000 km.
Ja, sej ... jaz sem ga menjal na 210.000, pa je bil še OK na pogled ... aja, ni bil Renault.To za jermene mi ni znano pri TDi in prvič slišim. Tisti ki so menjali jermen na 210k km niso bli še kritični. Ampak mehaniki bi najraje menjali na polovici in olje predčasno
Vem, težko. Ampak, če lahko hejtaš golobe, ne vem, zakaj ne bi še VW jevcev ...Ne vem kako lahko hejtas vw grupo.
Z lahkoto!Ne vem kako lahko hejtas vw grupo.
No direkt iz baze informacije.To za jermene mi ni znano pri TDi in prvič slišim. Tisti ki so menjali jermen na 210k km niso bli še kritični. Ampak mehaniki bi najraje menjali na polovici in olje predčasno Govorim za avte ki se normalno vozijo in ne ki se jim dušu vadi.
Sicer nihče ne jamči, da je res 160.000 kmLol....odmične pa že z žlebovi not....pr 160.000....k se je 1.9TDi šele ulavfu...
Jah nč....gremo olje menjat na 50.000km....
Je je.Sicer nihče ne jamči, da je res 160.000 km
In sam se spravljam kupovat nek tdi z 200k km
Narediš velik servis in si miren.Sicer nihče ne jamči, da je res 160.000 km
In sam se spravljam kupovat nek tdi z 200k km
To sem naredil ko sem vzel rabljenega s 85000 km, nikoli ne vesNarediš velik servis in si miren.
Novejši so baje OK zaenkrat.Potem je to pri novejših hiba. Se pravi je to zaradi menjave olja na 30k km? Kaj pa od l.21 dalje?
Če bi bencinca kupoval (kar verjetno bom zaradi eko bedarij na novih dizlih) bo zgkeda japonc ali korejc.
TSI 1.5 že slisim da nekaj cukajo, na vsak drugi servis se čisti karter itd.