majhen suv, dvignjen

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
SJTV1 je napisal tudi da serijski Kadjarji ne škripljejo... Vem pa kaj pomeni nulta serija (oz. predserijska vozila).
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik BigPoppa pravi:
Sem mislil, da sem samo jaz dobil tak občutek. In intitiale je isti [cenzura]. Sredinska konzola škripa kot v kakem starem trafficu s 500k prevoženimi. Jaz tega resnično ne razumem. Naredijo res všečen avto, ne morejo pa zaposliti 10 ljudi, ki bi se ukvarjali samo s kvalitetno sestavo armature. Izpod vsakega nivoja, če vzameš v obzir kolk avto stane je pa itak adijo pamet. Pa je SJTV1 pisal, da je v kadjarju isto. Moja Laguna 3 je tudi utihnila šele, ko sem razstavil in podložil ročaje na vratih in pol armature...

Za 30 EUR manj materiala na vsakem avtu pri milijon proizvedenih avtih je 30 mio EUR, od katerih gre lahko 25 mio EUR za bonus predsedniku uprave.
cheer.gif
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Težko upravičiš nakup majhnega, slabše motoriziranega in opremljenega avtomobila kot racionalen, če za manj denarja odpelješ večjega, bolje motoriziranega in bolje opremljenega.

Nima blage veze kdo si lahko kaj privošči.... Pač babja logika ni racionalna in pika.

1. Majhen, slabše motoriziran in opremljen avto ni nikoli cenejši od večjega, bolje motoriziranega in bolje opremljenega - vsaj znotraj znamke ne, kot verjetno tudi znotraj cenovnega razreda ne (low-cost, običajni in premium).
2. Nakup avtomobila, ki ni najcenejši na trgu in popolnoma brez opreme ni nikoli racionalen nakup.

Nakup katerekoli opreme v avtomobilu, katera ni po zakonu predpisana kot minimalna, ni racionalno; vključno s klimo, airbagi itd.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.483
10.725
113
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Težko upravičiš nakup majhnega, slabše motoriziranega in opremljenega avtomobila kot racionalen, če za manj denarja odpelješ večjega, bolje motoriziranega in bolje opremljenega.

Nima blage veze kdo si lahko kaj privošči.... Pač babja logika ni racionalna in pika.

1. Majhen, slabše motoriziran in opremljen avto ni nikoli cenejši od večjega, bolje motoriziranega in bolje opremljenega - vsaj znotraj znamke ne, kot verjetno tudi znotraj cenovnega razreda ne (low-cost, običajni in premium).
2. Nakup avtomobila, ki ni najcenejši na trgu in popolnoma brez opreme ni nikoli racionalen nakup.

Nakup katerekoli opreme v avtomobilu, katera ni po zakonu predpisana kot minimalna, ni racionalno; vključno s klimo, airbagi itd.

Tole si malo povšalno napisal. Vsak dodatna oprema, ki pripomore k boljšemu počutju voznika med vožnjo je racionalni nakup..s tem se zmanjša možnost nesreče ki ima vedno (ne glede kakšna je nesreča) drage posledice.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
edino reno za 30k ni precenjen, vse ostalo je.


tud za pol te cene.


wink-1.gif

Renault morda škriplje ampak vsaj dela.
smile-1.gif
Za razliko od raznih polizdelkov, ki pa uživajo status božanstva.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Tole si malo povšalno napisal. Vsak dodatna oprema, ki pripomore k boljšemu počutju voznika med vožnjo je racionalni nakup..s tem se zmanjša možnost nesreče ki ima vedno (ne glede kakšna je nesreča) drage posledice.

Sajkek, še vedno čakamo, da nam zaupaš svoje vozilo. Predvidevam, da ima veliko gadgetov za preprečevanje nesreč.

Dodano: sorry spregledal.
 
Nazadnje urejeno:

gr69

Guru
15. dec 2009
11.572
2.618
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:...
Nakup katerekoli opreme v avtomobilu, katera ni po zakonu predpisana kot minimalna, ni racionalno; vključno s klimo, airbagi itd.

A zdaj ga pa že malo serješ - al pa vlagaš.

Kaj kdo dejansko portebuje od opreme naj vsak, gllede na uporabo avtomobila, sam presodi.

Jaz vem, da bi glede mojo uporabo zbiral po sledečem ključu:

1. ustrezno razmerje kW/kg in "dovolj" Nm (ne - ne V8 - sedanji 2.0 l HDi, TDCi, TDi in kar jih že je, je več kot dovolj)
2. avtomatska klima - z elektroniko kot jo je imela prejšnja Mazda 6 (nastaviš na 22 in pozabiš)
3. v usnje oblečen volan
4. biksenon
5. "webasto"
6. BT telefonija
7. "dobra" muzika (ne rabi biti top of the top - hreščanja pa tudi ne želim)
8. dovolj velik prtljažnik
9. samozatemnilna ogledala
10. brisalci na senzor
11. avtomatika luči - idealno s samodejni dolgo/kratke
12. atermično prednje steklo
13. zatemnjene zadnje šipe
14. parksenzorji (pogojno - odvisno od oblike avta)

Centralno zaklepanje, prednje šipe na štrom so pa itak že standard.

Emblem na volanu - odvisen od ergonimije vozila in €, moje sedanji "top" bi bila Mazda 6, Škoda Octvaia (Superb - €??) ali Ford Mondeo.

Aja - radarski tempomat in kar je ostalih elektronskih cukrčkov - ja, ampak odvisno od €.
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
To je seveda predvsem marketinška fora. Seveda se s klimo v avto bolje počuti in je lahko posledično pozornejši; ravno tako velja, da se s celim kupom aktivne/pasivne varnosti možnosti za preživetje zelo dvignejo.

A če gledaš racionalno(!), potem izračunaj statistično verjetnost takega pojava (lahko glede na podatke izpred 20 let, ko ni ime vsak avto klime); če obstajajo podatki, bi se ravno v obdobju zadnjih 20 let, ko (so) se po cesti vozili tako avtomobili s klimo, kot avtomobili brez klime, dalo statistično dokaj točno določiti koliko klimatska naprava zniža verjetnost nesreče (in koliko jo njeno upravljanje poveča).
Verjetno bi lahko ugotovil, da je razlika v verjetnosti nižja od verjetnosti zadetka na lotu - pa za loto nihče ne trdi, da je racionalna zadeva.

Nakup avtomobila pač ni racionalna zadeva.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
To je seveda predvsem marketinška fora. Seveda se s klimo v avto bolje počuti in je lahko posledično pozornejši; ravno tako velja, da se s celim kupom aktivne/pasivne varnosti možnosti za preživetje zelo dvignejo.

A če gledaš racionalno(!), potem izračunaj statistično verjetnost takega pojava (lahko glede na podatke izpred 20 let, ko ni ime vsak avto klime); če obstajajo podatki, bi se ravno v obdobju zadnjih 20 let, ko (so) se po cesti vozili tako avtomobili s klimo, kot avtomobili brez klime, dalo statistično dokaj točno določiti koliko klimatska naprava zniža verjetnost nesreče (in koliko jo njeno upravljanje poveča).
Verjetno bi lahko ugotovil, da je razlika v verjetnosti nižja od verjetnosti zadetka na lotu - pa za loto nihče ne trdi, da je racionalna zadeva.

Nakup avtomobila pač ni racionalna zadeva.

Ustvarjati je treba potrebe. Ljudi je treba prepričati, da brez nečesa ne morejo več v nekem letu gospodovem. Pa naučiti jih je treba, da je racionalno, da se neka stvar pokvari v 5 letih in je treba kupiti novo.
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:...
Nakup katerekoli opreme v avtomobilu, katera ni po zakonu predpisana kot minimalna, ni racionalno; vključno s klimo, airbagi itd.

A zdaj ga pa že malo serješ - al pa vlagaš.

Kaj kdo dejansko portebuje od opreme naj vsak, gllede na uporabo avtomobila, sam presodi.

Jaz vem, da bi glede mojo uporabo zbiral po sledečem ključu:

1. ustrezno razmerje kW/kg in "dovolj" Nm (ne - ne V8 - sedanji 2.0 l HDi, TDCi, TDi in kar jih že je, je več kot dovolj)
2. avtomatska klima - z elektroniko kot jo je imela prejšnja Mazda 6 (nastaviš na 22 in pozabiš)
3. v usnje oblečen volan
4. biksenon
5. "webasto"
6. BT telefonija
7. "dobra" muzika (ne rabi biti top of the top - hreščanja pa tudi ne želim)
8. dovolj velik prtljažnik
9. samozatemnilna ogledala
10. brisalci na senzor
11. avtomatika luči - idealno s samodejni dolgo/kratke
12. atermično prednje steklo
13. zatemnjene zadnje šipe
14. parksenzorji (pogojno - odvisno od oblike avta)

Centralno zaklepanje, prednje šipe na štrom so pa itak že standard.

Emblem na volanu - odvisen od ergonimije vozila in €, moje sedanji "top" bi bila Mazda 6, Škoda Octvaia (Superb - €??) ali Ford Mondeo.

Aja - radarski tempomat in kar je ostalih elektronskih cukrčkov - ja, ampak odvisno od €.
Se z odebeljenim delom ne bi mogel bolj strinjati, ravno tako se v celoti strinjam s spiskom opreme.
Vozim enega od omenjenih treh in bi se na spisku opreme našlo še kaj. Moja želja, moja odločitev: za mene popolnoma "racionalno" - za Hermanna seveda ne
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.458
346
83
34
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Je napisal na prejšnji strani: star ML in V70.

Kako, če je mel še nedolgo nazaj Audija, A5 se mi zdi. Pa brez faVšije prosim.
hysterical-1.gif


Tip vlaga da ni kaj, v resnici pa na socialni in konzerve natepava.
grin1.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.483
10.725
113
Kdaj nedolgo?

Drugače pa, cestne razmere so se v zadnjih 20ih letih zelo spremenile. Nvazdol je šlo pri infrstrkutrui, da o povečanju prometa niti ne govorim ( s tem pa tudi procentualno in hkrati absolutno še več debilnežev na cesti). Edini racionalni nakup je avto 5 m dolg star maks 3 leta z vsemi varnostnimi pripomočki). Vse ostalo je kompromis.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Naši uvozniki naročajo nekaj kar gre najbolj v promet (domnevam) kar pomeni srednje možnosti... Sicer sem do sedaj samo 1x kupil avto iz zaloge, zato nisem merodajen.
Po večini pa gledajo da ima avto v opremi klimo, CD MP3 avtoradio, mogoče sprednje meglenke, elektriko na sprednjih šipah in ključavnicah, mogoče se el. nastavitev ogledal. Pa če pregledam akcijski katalog VAG skupine (Škoda, VW), ali pa Renaultov. Da o korejcih ne govorim. Karkoli deviira iz tega okvira je ponavadi že naročilo in čakalna doba.
Meni osebno ne sede ko mi pribije, jah lejte, imamo podoben avto ki sicer nima te opreme (ki je pri meni na seznamu must-have) ima pa neko drugo brezveznost, pa barva je za doplačat, pa... Ali pa sploh... veste te opreme se pa za ta model ne da naročiti...
Ja, srednja motorizacija in srednja oprema. To ni budget varianta, to je normalna varianta.
Če ti ne znajo naročit avta po željah, pač odkorakaš. AMpak taki problemi so večinoma le pri korejcih in nekaterih japoncih. Pri VW lahko naročiš, kar hočeš. Seveda to tudi plačaš.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik BigPoppa pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
No, Kaadjarja sem vozil ene 3 ure (malček daljši test). Vsedel sem se v Espace Zen. Sem že omenil, da sem dobil občutek, da sedim v avtu s čipšit plastik fantastik notranjostjo. Kot npr. modusu, fabiji, polotu, kakšnemu korejcu/japoncu... Ne vem sicer če je Initiale Paris kaj boljši, ampak se je prodajalec strinjal z mojo ugotovitvijo.
Sem mislil, da sem samo jaz dobil tak občutek. In intitiale je isti [cenzura]. Sredinska konzola škripa kot v kakem starem trafficu s 500k prevoženimi. Jaz tega resnično ne razumem. Naredijo res všečen avto, ne morejo pa zaposliti 10 ljudi, ki bi se ukvarjali samo s kvalitetno sestavo armature. Izpod vsakega nivoja, če vzameš v obzir kolk avto stane je pa itak adijo pamet. Pa je SJTV1 pisal, da je v kadjarju isto. Moja Laguna 3 je tudi utihnila šele, ko sem razstavil in podložil ročaje na vratih in pol armature...

Za Kadjar sem napisal, da se je izkazalo, d aje bil škripajoči testni primerek predserijski avto (v SLO je prišel 3 mesece pred prvimi normalnimi dobavami). Sem si pogledal par avtov po salonih, ni nič škripalo.
Je pa žaslotno, da moraš vprašat, a je avto serijski ali ne ...
Naš testni espace, recimo, ni pa niti malo škripal.