Citat:
Uporabnik tomi pravi:
ker če bi lahko sedela, bi ga vzel ne
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Seveda. Not. Samo eni bi dali pol notranjih organov za tak avto, sam sem pa samo ugotovil da je avto kot avto in popolnoma funkcionalno neuporaben za določene primere.
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Posebna uporabnost? - pa Pi.-.-sda štiri kolesa ima in volan da se lahko pelješ, to je smisel vsakega avta. Vse ostalo je "dodana vrednost", captur je pač sveetkan in pa malo višje se sedi in ne nima vitle in žlice za kopat jarke. Tako da ni posebne uporabnosti napram dacie sandro. Epski posti ni kaj.
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Seveda. Not. Samo eni bi dali pol notranjih organov za tak avto, sam sem pa samo ugotovil da je avto kot avto in popolnoma funkcionalno neuporaben za določene primere.
To kupi nekdo, ki lahko pogreši teh 77k in s tem jasno da vedeti okolici, da jih lahko pogreši. Image 90%, boljša vožnja 10%.
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Težko upravičiš nakup majhnega, slabše motoriziranega in opremljenega avtomobila kot racionalen, če za manj denarja odpelješ večjega, bolje motoriziranega in bolje opremljenega.
Nima blage veze kdo si lahko kaj privošči.... Pač babja logika ni racionalna in pika.
Tudi pri nas se ne prodajajo najbolj osnovne ...Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
No ja, glede čakalne dobe za Mazdo... Slovenija ni primaren niti sekundaren ali terciaren trg... Zato pa so čakalne dobe. Proizvodnje zmogljivosti so dedicirane za trge, kjer se teh igrač proda veeeliko v top izvedbi ne pa ena ali dve v budget izvedbi.
Po nekih 2 letih prisotnosti na trgu pa tudi Mazde ne bo problem dobiti iz zaloge. Edino vprašanje bo, kakšne avte (opremo) bodo imeli na zalogi...
Sem mislil, da sem samo jaz dobil tak občutek. In intitiale je isti [cenzura]. Sredinska konzola škripa kot v kakem starem trafficu s 500k prevoženimi. Jaz tega resnično ne razumem. Naredijo res všečen avto, ne morejo pa zaposliti 10 ljudi, ki bi se ukvarjali samo s kvalitetno sestavo armature. Izpod vsakega nivoja, če vzameš v obzir kolk avto stane je pa itak adijo pamet. Pa je SJTV1 pisal, da je v kadjarju isto. Moja Laguna 3 je tudi utihnila šele, ko sem razstavil in podložil ročaje na vratih in pol armature...Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
No, Kaadjarja sem vozil ene 3 ure (malček daljši test). Vsedel sem se v Espace Zen. Sem že omenil, da sem dobil občutek, da sedim v avtu s čipšit plastik fantastik notranjostjo. Kot npr. modusu, fabiji, polotu, kakšnemu korejcu/japoncu... Ne vem sicer če je Initiale Paris kaj boljši, ampak se je prodajalec strinjal z mojo ugotovitvijo.