LJ Ig: 32 ljudi padlo iz gorečega balona

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.454
7.582
113
Citat:
Uporabnik BuDi pravi:
Citat:
Uporabnik tesfalar pravi:
da toliko jih pa res ni treba tam.
Sej res, gužvo delat je zmer fajn, pospeši dogajanje.

Lej retard skusaj odpret svojo betico in upaj da kaj pade vanjo.

Da pa ne bos taval v temi: nihce od tam prisotnih policistov se ni sam odlocil priti na kraj ampak so bili vsi na kraj napoteni s strani hierarhicno nadrejenih staresin in VI OKC. Njihova naloga je bila zavarovanje kraja nesrece ter iskanje pogresanih, prve enote ki so bile napotene na kraj pa so imele nalogo tudi resevati zivljenja ponesrecenih.

Ko se ti bo kak sorodnik izgubil kje in bo potrebna iskalna akcija pa povej na policiji da ne zelis guzve na kraju in da naj ne posiljajo prevec ljudi na obmocje iskanja. Sicer bodo tvojega ponesrecenega svojca morda nasli prepozno ampak hej, nihce iz policije ne bo guzve delal na kraju.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.772
6.548
113
Gasilci so res carji.
zmaga.gif


Kaj vas boli? "English please." Ok... Can you move your fingers? Are you in pain? Are you cold? Mlada ženska, trese se kot šiba na vodi. Čuti roke, čuti noge - nekaj je narobe z medenico. Pomirim jo, dobi oddejo. Tresete se, ker ste v šoku. Neverjetno, z nekaj besedami - postane precej bolj optimistične volje. Pogovorim se z njenim partnerjem. Ne smemo vaju premikati, dokler ne pridejo ukrepitve, nosila, stvari za imobilizacijo. Trenutno je še vsega premalo. Vrnem se k prvemu gospodu, preverim zavest - če bi slučajno potreboval oživljanje. Pomagam pri tretjemu, nameščamo mu kisik. Po kakšnem zaporedju smo za tem oskrbovali ponesrečence, se ne spomnim.

Ekipe nujne medicinske pomoči tečejo proti nam, skupaj s prvimi prostovoljci. Imobilizacije, pokrivanje z dekami, prebadanje ponesrečencev z iglami, povijanje... Prišli so sodelavci, očitno so uspeli dvigniti tovornjak. Postavi se šotor, kamor prenašamo ponesrečnce. Brez skrbi - zagotovim Britanki, tvojega fanta prinesemo v kratkem. Here is your boyfriend - čez nekaj minut. Ker sta bila imobilizirana, se nista videla - dali smo ju poleg da sta se lahko prijela z dlanemi. Solzne oči Britanke - "Hvala vam, ker ste naju dali skupaj".
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik wacko pravi:


To, da niso preverili vremena je laž. Tako kot pri vsakem poletu so zvečer in zjutraj preverili radarsko sliko in merili vetrove z baloni. Je pa res, da so verjetno sabo presodili, ampak to se je verjetno tudi že tebi kdaj zgodilo...

Glej, prverit vreme 12 ur prej in recimo 3 ure prej pri letenju z napravo, ki je počasna, se ne more izognit vremenu in potrebuje še posebej mirno ozračje, je tako, kot da ne bi naredil nič. Če bi pa pogledlai uro pred vzletom oz tik pred vzletom, bi bilo pa jasno, kaj prihaja. Če pa so, pa so se pa vseeno odločili vzleteti, pa sploh
bonk.gif

Kr še se touč po glavi s kladvom, mogoče ti mal zbije tvoj napumpan ego (strokovnjak za vse.press
smirk-1.gif
)

Sem že napisal, pa bom še enkrat - nevihte še ni bilo, niti ni šlo za izredni pristanek. Presenetil jih je veter pri tleh in par minut pred nesrečnim pristankom je na istem mestu srečno pristal prvi balon. In če uporabimo alter logiko - pilot velikega balona je največji bumbar, nesposobnež, neodgovornež in nevem kaj še vse, pilota malega balona pa noben sploh omenil ni, čeprav je bil v zraku praktično v identičnem času. Torej so štirje piloti naredili očitno napako, ki bi jo SJTV1 s svojim iphonom s kavča rešil.
smirk-1.gif
Tako kot bi rešil krizo, skuhal najboljše kosilo in najbolje potestiral avto....


Dajte dojet da so napake človeške in da kjub pazljivosti lahko odreagiraš narobe. Mogoče ti bo tako razmišljanje prav prišlo, če boš kdaj naredil kakšno pizdarijo na cesti in se bo po forumih folk zgražal, kako nisi mogu predvidet otroka za ovinkom
smirk-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.393
1.259
113
Citat:
Uporabnik Abraham pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Kapo dol vsem, ki ste sodelovali v reševalni akciji! Neverjetni ste.

Tokrat se je (kar pri nas sicer ni navada)

Ne bluzi!
Vedno, ko je kaka nesreča, reševalci, dohtarji, gasilci, policija profesionalno in po planu opravijo svoje delo.

Govorim o tem (in je bilo jasno napisano), da se pri nas redko kdo (na splošno, ne govorim o reševalnih službah) drži tustega, kar je predpisano ali planirano, ko gre kaj narobe.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.432
2.784
113
Noces zastopit. Resen, odgovoren pilot bi ukrepal drugace. To ti hoce povedat SJTV, kolegi balonarji so povedali isto, tudi jaz menim tko itd.
Par minut je lahko ogromno, ko se jaca veter!
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.393
1.259
113
Citat:
Uporabnik Schumi pravi:
Sorry ampak reševalce se pa da kar slišat, če si pri stvari in seveda ne navijaš muzke preveč naglas. Opažam pa da je v modi imet slušalke v ušesih in predvidevam poslušat glasbo na inapravi, in to celo v luksuznih vozilih. Je zmanjkalo za mp3 konektor?
smirk-1.gif


Najbolj problematični za slišat so gasilci, ti iamjo pa res ene piskalice, ki jih slišiš, ko je 10m za tabo. Reševalce sem pa še vedno slišal že dosti prej.

Zvočna izolacija sodobnih avtov je dovolj dobra, da ne rabiš prav na glas glasbe, da se zvok od zunaj bolj slabo sliši. In večina reševalnih vozil ima slabe sirene (predvsem starejša). Pa še sirene imajo take, da se jih sliši vsepovsod, samo spredaj ne ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.393
1.259
113
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik wacko pravi:


To, da niso preverili vremena je laž. Tako kot pri vsakem poletu so zvečer in zjutraj preverili radarsko sliko in merili vetrove z baloni. Je pa res, da so verjetno sabo presodili, ampak to se je verjetno tudi že tebi kdaj zgodilo...

Glej, prverit vreme 12 ur prej in recimo 3 ure prej pri letenju z napravo, ki je počasna, se ne more izognit vremenu in potrebuje še posebej mirno ozračje, je tako, kot da ne bi naredil nič. Če bi pa pogledlai uro pred vzletom oz tik pred vzletom, bi bilo pa jasno, kaj prihaja. Če pa so, pa so se pa vseeno odločili vzleteti, pa sploh
bonk.gif

Kr še se touč po glavi s kladvom, mogoče ti mal zbije tvoj napumpan ego (strokovnjak za vse.press
smirk-1.gif
)

Sem že napisal, pa bom še enkrat - nevihte še ni bilo, niti ni šlo za izredni pristanek. Presenetil jih je veter pri tleh in par minut pred nesrečnim pristankom je na istem mestu srečno pristal prvi balon. In če uporabimo alter logiko - pilot velikega balona je največji bumbar, nesposobnež, neodgovornež in nevem kaj še vse, pilota malega balona pa noben sploh omenil ni, čeprav je bil v zraku praktično v identičnem času. Torej so štirje piloti naredili očitno napako, ki bi jo SJTV1 s svojim iphonom s kavča rešil.
smirk-1.gif
Tako kot bi rešil krizo, skuhal najboljše kosilo in najbolje potestiral avto....


Dajte dojet da so napake človeške in da kjub pazljivosti lahko odreagiraš narobe. Mogoče ti bo tako razmišljanje prav prišlo, če boš kdaj naredil kakšno pizdarijo na cesti in se bo po forumih folk zgražal, kako nisi mogu predvidet otroka za ovinkom
smirk-1.gif

Je bila kriva nevihta. Ker takšni zračni tokovi, kot jih je sklatil, ne nastanjeo v stabilnem ozračju. Pejt malo meteorologijo naštudirat.
Tudi drugi pilot v drughem balonu je kiksnil - ampak ker njegov kiks ni imel tako hudih posledic, se o njem pač ne piše. To še ne pomeni, da ni kiksnil.
Da se lahko vsak zmoti, vem., Sem že velikokrat to napisal tudi na tem forumu.
Ampak: eno je normalna napaka normalnega človeka, drugo je napaka nekoga, ki profesionalno prevaža potnike po zraku. Pilot potniškega letala in pilot takega balona morata biti mnogo bolj pazljiva, kot povprečen človek. Zato imajo v letalstvu procedure, check-liste ipd. V balonarstvu jih sicer očitno ni, ampak to še ne pomeni,d a potrebne pazljivosti od njih ne moremo pričakovati.
Tudi od voznika busa pričakujem, da pred vožnjo pregleda, ali je z busom vse v redu, recimo (kolikor se vidi navzven). Od vsakega privat voznika pa ne. Določene stvari pač zahtevajo višji nivo skrbnosti kot druge.
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Schumi pravi:
Sorry ampak reševalce se pa da kar slišat, če si pri stvari in seveda ne navijaš muzke preveč naglas. Opažam pa da je v modi imet slušalke v ušesih in predvidevam poslušat glasbo na inapravi, in to celo v luksuznih vozilih. Je zmanjkalo za mp3 konektor?
smirk-1.gif


Najbolj problematični za slišat so gasilci, ti iamjo pa res ene piskalice, ki jih slišiš, ko je 10m za tabo. Reševalce sem pa še vedno slišal že dosti prej.

Zvočna izolacija sodobnih avtov je dovolj dobra, da ne rabiš prav na glas glasbe, da se zvok od zunaj bolj slabo sliši. In večina reševalnih vozil ima slabe sirene (predvsem starejša). Pa še sirene imajo take, da se jih sliši vsepovsod, samo spredaj ne ...

Sirene na reševalnih vozilih so usmerjene naprej, zvočniki so v maski avtomobila, tako da so usmerjene naprej, pri malo starejših avtomobilih so pa na strehi med lučmi in so pravt ako usmerjene naprej. So pa vse sirene enako močne - 120db, po celem svetu so enako močne.

Kar se pa organizacije samega reševanja tiče, to je popolnoma nemogoče predvideti, sicer potekajo razna izobraževanja in vaje, ampak vsaka nesreča je drugačna tako da je kakno resno treniranje in pripravljanje protokolov ali česarkoli celo malo nesmiselno. Tudi če bi imeli en dan prej vajo iz reševanja padlega balona, nebi bilo reševanje nič boljše, kdo je pa pričakoval da bo pol ljudi ožganih in da bodo 1 kilometer po tleh ležali? Da tega da je bilo nekje v vukojebini daleč od pomoči niti ne omenjam.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.454
7.582
113
no sicer doloceni protokoli obstajajo, tudi s karticami prezivetja... Samo bi moralo biti konkretno vec ljudi poskodovanih. Ker ce pogledas - izvoz prikolice za mnozicne nesrece je posledica protokola.
 

Alex

Fizikalc
21. jul 2007
966
96
28
Ljubljana
KSZ

Ko se ob sobotah zjutraj peljem v službo je ponavadi ob takšnem dnevu kot je danes polno balonov nad Barjem. No, danes ni bilo nobenega (0).
Ali to pomeni, da je pri nas z balonarstvom konec? Ni več kandidatov?
sprasujem se.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.393
1.259
113
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:

Sirene na reševalnih vozilih so usmerjene naprej, zvočniki so v maski avtomobila, tako da so usmerjene naprej, pri malo starejših avtomobilih so pa na strehi med lučmi in so pravt ako usmerjene naprej. So pa vse sirene enako močne - 120db, po celem svetu so enako močne.

Sem imel priliko v živo sprobat razliko med sireno enega starega transporterja in kakega novega sprinterja. Ob strani se sprinterja sliši približno enako, spredaj pa dosti, dosti bolj. Da ne govorimo, da se ga tudi prev vidi, ker so tiste brlivke na transposterjih na snou komaj vidne.

Lej, obračaj kakor češ, naši reševalci imajo večinoma zjebane, za en k... vidne in slišne kante. In to ni OK; ne zanje ne za tistega, ki potrebuje pomoč, ne za ostale udeležence v prometu.


[/QUOTE]

Citat:
Uporabnik doctorz pravi:

Kar se pa organizacije samega reševanja tiče, to je popolnoma nemogoče predvideti, sicer potekajo razna izobraževanja in vaje, ampak vsaka nesreča je drugačna tako da je kakno resno treniranje in pripravljanje protokolov ali česarkoli celo malo nesmiselno. Tudi če bi imeli en dan prej vajo iz reševanja padlega balona, nebi bilo reševanje nič boljše, kdo je pa pričakoval da bo pol ljudi ožganih in da bodo 1 kilometer po tleh ležali? Da tega da je bilo nekje v vukojebini daleč od pomoči niti ne omenjam.

Kolior vem, obastajajo določeni protokoli za določene, recimo jim "tipe" nesreč. Ne vem, masovke v prometu, velike (ampak ne naravne) nesreče z veliko žrtvami, naravne nesreče. Vsaj tako sem razumel tudi iz doslej povedanega. In to je prav in izkazalo se je, da so se reševelne službe tega tudi držale, bile dobro organizirane ipd. in so svoje delo opravile vrhunsko, tako da ne vem, čemu tole tvoje pisanje.
 
Nazadnje urejeno:

krimec

Majstr
7. maj 2011
3.840
141
63
Tole naj bi bili zadnji uradni podatki o številu reševalcev, gasilcev itd:

"Sama nesreča je bila precejšen zalogaj tudi za reševalce, gasilce in policiste. Pri reševanju je sodelovalo 70 zdravstvenih delavcev, 99 gasilcev, 100 policistov, 31 vodnikov psov in10 pripadnikov civilne zaščite, skupaj torej kar okoli 310 ljudi."

Pohvala tudi Poveljniku reševanja in njegovi ekipi za logistiko in usmerjanje vseh sodelujočih.
 

tgrzan

Majstr
21. feb 2009
3.802
278
83
Največja slovenska vas
Uceri so na Odmevih rekl,da zanimanje je in da je bilo celo na dan nesrece kar nekaj prijav. Gotovo drzi dejstvo,kot je ze nekdo napisal,da so po nesreci varnostni standardi na najvisjeem nivoju.
 

Spirit

propeler
18. jul 2007
5.746
1
36
Škoda, ker nimamo kakšnega balonarja na forumu, ker me zanima nekaj glede emergency procedur... kako to, da na balonu ni kakšnega mehanizma, ki bi ga v taki situaciji, kot je bila v četrtek sprožil in bi potrgal špage in vse vezi, ki so vezane od košare na balon?

V tem primeru bi pač balon odneslo po svoje dokler se nebi ohladil in padel dol, hkrati pa ne bi več po tleh vlekel košare z ljudmi vred.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.324
7.083
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:

Tudi če bi imeli en dan prej vajo iz reševanja padlega balona, nebi bilo reševanje nič boljše, kdo je pa pričakoval da bo pol ljudi ožganih in da bodo 1 kilometer po tleh ležali? Da tega da je bilo nekje v vukojebini daleč od pomoči niti ne omenjam.
Prej bi rekel da je bilo tole na pragu resevalnih sluzb. Mikrolokacija ze res ni bila mogoce ravno dostopna s tezkimi resevalnimi vozili, vse ostalo pa je bilo v radiju 10 km z dobro cestno povezavo. Prestavljaj si da bi se podobno obsirna nesrece zgodila nekje v gorah ali notranjskih hribih, pohorju. Do vznozja gore ura voznje, potem pa se x ur hoje do ponesrecencev...
Tisti trije ( al koliko jih imamo?)resevalni helikopterji so 5% napram ostalim sluzbam ki so sedolovali pri resevanju.
 
Nazadnje urejeno:

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.211
3.572
113
Marlbor
Ja, nekaj podobnega kot avto, ki bi v ovinku odvrgel kolesa, da bi preprečil prevračanje.
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Starejši rešilci kot jih navajaš ne vozijo več na urgencah, oziroma zelo redko če je ravno kakšna masovna nesreča ali kaj podobnega in je treba aktivirat čim večje število rešilcev. Glede na to, da ko pelje rešilec mimo z vklopljeno sireno in se ljudje ob cesti in na pločnikih držijo za ušesa predvidevam da je dovolj močna
smile-1.gif
Že tako se vozijo prestari rešilci po sloveniji, kot kaže zadnje čase bodo od zdaj naprej še starejši...

Za organizacijo sem pa pisal na splošno nisem direkt tebi pisal
grin1.gif
Sem nekje zadaj zasledil da ni bila dobra organizacija.
 

motofrik

Guru
24. dec 2009
3.092
508
113
tam ko se terc po tori rola
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Schumi pravi:
Sorry ampak reševalce se pa da kar slišat, če si pri stvari in seveda ne navijaš muzke preveč naglas. Opažam pa da je v modi imet slušalke v ušesih in predvidevam poslušat glasbo na inapravi, in to celo v luksuznih vozilih. Je zmanjkalo za mp3 konektor?
smirk-1.gif


Najbolj problematični za slišat so gasilci, ti iamjo pa res ene piskalice, ki jih slišiš, ko je 10m za tabo. Reševalce sem pa še vedno slišal že dosti prej.

Zvočna izolacija sodobnih avtov je dovolj dobra, da ne rabiš prav na glas glasbe, da se zvok od zunaj bolj slabo sliši. In večina reševalnih vozil ima slabe sirene (predvsem starejša). Pa še sirene imajo take, da se jih sliši vsepovsod, samo spredaj ne ...
Hm, zato pa imajo tudi utripajoče luči, a ne...? Ogledala -kaj je že to? Opažam, da ljudje -predvsem v teh vozilih, sploh ne znajo gledati v njih....