Lj. Bežigrad - Slovenčeva

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.534
2.916
113
v lokalni ostariji
to je zdaj stvar posamezne situacije.

meglenkar te lahko zaslepi->karambol->smrt
pjanček s 0,27 alkohola v riti lahko spregleda nasproti vozečega->karambol->smrt
10km/h nad omejtivijo 50 pomeni da če otrok skoči na cesto ne bo uspel dovolj hitro ustavit->karambol->smrt

in tako dalje... dejmo, če se gremo varnost dejmo vse konkretno sankcionirat! al ne, ker veš da vsak dan vsaj 1x prehitro pelješ? sej v MB so se ljudje zbunili ko so naredili "ničelno" toleranco za hitrost... za alko pa še navijajo eni...
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.534
2.916
113
v lokalni ostariji
aja krava konj v eni temi si napisal:

In dvomiš zato, ker živiš v družbi, kjer so 'pečeni' ljudje ponavadi lopovi. V času študija sem delal na 24ur.com in mi je zelo jasno, kako poteka oblikovanje javnega mnenja: če smo imeli na lagerju novico tipa '28-letni drogeraš Janez Novak posilil 17-letnico', zadeve, ali nismo objavili, ali pa smo jo porinili nekam zadaj med ostale novice. Če pa smo na drugi strani imeli novico 'Ðevad Bajraktari iz Jesenic pretepel svojo ženo', no to pa sodi na naslovnico. In ko 25x na front pagu objaviš novico, da je Ðevad posiljevalec in kriminalec, in recimo 5x, da je kriminalec Janez, no, you get the rest. Z realnostjo pa to nima nobene veze.


torej, če pop tv 1000X na naslovnici objavi da so pjanci morilci, tisti ki pa vozijo malo prehitro, telefinirajo pa ne se ustvarja javno mnenje a ne. k z realnostjo pa to nima nobene veze:)
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Z majhno razliko, da temna polt (dokazano) ne vpliva na stopnjo kriminalitete, vožnja pod vplivm alkohola pa dejansko je kriva za smrti. In nadalje, koliko ljudi je umrlo zaradi zaslepitve z meglenkami?
 

warpaint

Pripravnik
6. jul 2011
198
1
18
Nord
Food for thought: Švedi kot edina EU država NIMAJO prepovedane uporabe mobilnih telefonov med vožnjo_Obenem pa so mislim da povsem na vrhu s številom mrtvih v prometnih nesrečah na 100.000 prebivalcev (2,9).
 
22. jul 2007
13.424
1.670
113
124
Citat:
Uporabnik jure_jankovich pravi:
Prej OFF, zdaj ON:

kako to, da še nikjer ni videt nobene slike povzročitelja?
zato ker živimo v pravni državi in so barabe zaščitene - only in slovenistan
uf-1.gif
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
Mogoce je pa kot frajer hotel sam mal ustrasit peski, pa sta se usrali in zbezljali sred ceste, un pa pac pijano reagiral in ju nasadil, glede na to, da z levim delom avta. Who knows. Pac bedak. Tisti, ki pa samo obsojajo voznika in zagovarjanje prehoda in pescev, da majo prednost pa....sami verjetno suvereno stopite cez prehod, ces, prednost imam. Izvolite....
bonk.gif

Včeraj eden v Rožni Dolini v krožnem. Enostavno je hodil kot, da bi hodil po pločniku in ne čez prehod za pešce.
confused-1.gif


Pa sej jaz slišim avtomobil kako se približuje. Že res, ma jaz tebe ne slišim, kako stojiš za ovinkom.
smile-1.gif
 

miha_zd

Pripravnik
7. jan 2010
535
0
16
Maribor
Citat:
Uporabnik warpaint pravi:
Food for thought: Švedi kot edina EU država NIMAJO prepovedane uporabe mobilnih telefonov med vožnjo. Obenem pa so mislim da povsem na vrhu s številom mrtvih v prometnih nesrečah na 100.000 prebivalcev (2,9) .

Od kod si pa to potegnil?
bonk.gif
 

miha_zd

Pripravnik
7. jan 2010
535
0
16
Maribor
Evo ti ga:

The road fatality rate, expressed as the number of deaths per million inhabitants, averaged 78 across the EU-27 in 2008, although there were stark differences between the Member States (see Figure 1). The highest road fatality rates were recorded in Lithuania (148 deaths per million inhabitants), Poland (143), Romania (142), Bulgaria, Greece and Latvia (all 139). The rates reported by these six countries were considerably higher than in the other Member States, as the next highest figure was recorded for Slovenia (106). In contrast, road fatality rates were much lower in Sweden, the United Kingdom (both 43), the Netherlands (41) and Malta (37).

EUROSTAT

LP
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.516
843
113
KSZ... včeraj je bil pogreb. Naj poročam.

Kot metulj, ki prvič razpre svoja čudovita krila se je pripravljala, da v času devetnajste pomladi poleti v življenje. In kakšno življenje bi to bilo! Že v tem kratkem času je povezala življenja ljudi, ki jih je srečala in spoznala, s čudovito, tanko in nežno nitjo, in tja prinesla toplino. In podporo. Ko bi ji bilo dano razpreti krila v vsej širini, bi skozi tanke, prefinjene vzorce topla sončna svetloba risala prečudovite, pisane, migetajoče, a pomirjujoče vzorce v naša srca.

Po starših je dobila zvedavostin ukaželjnost. Po materi še potrebo in veselje, ukvarjati se z ljudmi in dogodki okoli sebe. Po očetu notranji mir. Bila je tiha in mirna, a odločna in neomajna, ko je šlo za njene; za brata, za sošolce, za tabornike. Vse barve so bile njene: zlata matura, črn pas karaeja, rjava njenih Riskov. Glasba in knjiga sta ji bili prijateljici v redkih trenutkih, ko ni imela drugega dela. Njena zadnja ljubezen so bili otroci s posebnimi potrebami, zanje je študirala, za njih je hotela živeti.

A v devetnajsti pomladi, v času, ko se življenje prebuja, ko se je njena kri namenila pognati po žilah in opijaniti njeno telo z življenjem in ljubeznijo - darovi, ki bi jih dekle zaužilo, oplemenitilo in vrnilo z obresmi vsem okoli sebe - takrat je njeno pot presekal brezumni morilec. Hladen, izpraznjen, nikoli ne bo razumel, kaj je storil. A njena kri ne bo več nosila življenja, ne ljubezni. Zlata nizt, ki jo je tkala okoli sebe, se je pretrgala. Bolečina, ki jo čutimo, bo zbledela; spomin na Mio - nikoli.
 

miklavz

† 1962-2015
30. sep 2012
912
1
16
Glede spikeov - bodic pa je že bila razprava v SLO - vsaj kolikor me spomin ne vara - kaki dve leti nazaj. Pa ni šlo skozi; menda s temi bodicami vstopajo v področje zasebne lastnine (beri lastništva nad vozlom) ter so kot take protizakonite. Torej, pametne rešitve - ali verjetno skoraj edine, ki bi preprečila take oslarije na AC (razen seveda samiomorilcem in postavljačem) - zakonsko ni...
Je pa tu tudi drugo vprašanje: če moraš za opravljanje službe iti na ZVD na pregled, zakaj lahko voziš avto do 80 leta starosti brez le-tega? Nedavno sem srečal babico s Porsche Cayeneom na cesti, imela je - no, več kot 75 sigurno, vozila je pa tako da bog pomagaj. Cayene je velik in težek avto - če se pribije vame njej nič ne bo, mene bo pa zmlelo... Podrugi strani pa vidiš na cesti maso voznikov, ki očitno poznajo prometne predpise ter veščino upravljanja osebnega vozila samo v teoriji; v praksi se pa dobesedno izgubijo. Pa niso vsi objestni - enostavno so motorično ter miselno nesposobni voziti avto. Ampak imajo izpit. Tudi na tem forumu opažam take; teoretično izredno podkovani, za vsako stvar najdejo razlog, zakon ali luknjo v zakonu. Z glavo pa kar nihče ne bi razmišljal.
Morda bi, po mnenju nekaterih morali pravico do vozniškega izpita (dosmrtno) vnesti kar v Ustavo RS.
LP
 

Car

POSTman
4. avg 2007
8.499
1.661
113
56
Planet zemlja
www.posta.si
Pa matr, a sploh kdo prebere članek do konca!!! Lepo piše, da se je zabil v stebričke in nadaljeval v napačni smeri!!!
bonk.gif
Če bi bila stava, bi na AC zapeljal na napačnem uvozu!!!
 

nacek

Guru
13. okt 2012
2.937
572
113
Citat:
Uporabnik miklavz pravi:
Glede spikeov - bodic pa je že bila razprava v SLO - vsaj kolikor me spomin ne vara - kaki dve leti nazaj. Pa ni šlo skozi; menda s temi bodicami vstopajo v področje zasebne lastnine (beri lastništva nad vozlom) ter so kot take protizakonite. Torej, pametne rešitve - ali verjetno skoraj edine, ki bi preprečila take oslarije na AC (razen seveda samiomorilcem in postavljačem) - zakonsko ni...
Je pa tu tudi drugo vprašanje: če moraš za opravljanje službe iti na ZVD na pregled, zakaj lahko voziš avto do 80 leta starosti brez le-tega? Nedavno sem srečal babico s Porsche Cayeneom na cesti, imela je - no, več kot 75 sigurno, vozila je pa tako da bog pomagaj. Cayene je velik in težek avto - če se pribije vame njej nič ne bo, mene bo pa zmlelo... Podrugi strani pa vidiš na cesti maso voznikov, ki očitno poznajo prometne predpise ter veščino upravljanja osebnega vozila samo v teoriji; v praksi se pa dobesedno izgubijo. Pa niso vsi objestni - enostavno so motorično ter miselno nesposobni voziti avto. Ampak imajo izpit. Tudi na tem forumu opažam take; teoretično izredno podkovani, za vsako stvar najdejo razlog, zakon ali luknjo v zakonu. Z glavo pa kar nihče ne bi razmišljal.
Morda bi, po mnenju nekaterih morali pravico do vozniškega izpita (dosmrtno) vnesti kar v Ustavo RS.
LP

a ja dvigovali ti bodo delovno dobo in se boš zadnjih 10 let vozil pa z biciklom v službo
evil.gif
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Neuradno je bil poizkus samomora (včeraj pri poročilih), meni se to ne zdi verjetno, saj bi v takšnem primeru zapeljal na nasprotni pas že na uvozu.
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Citat:
Uporabnik miklavz pravi:
Pa niso vsi objestni - enostavno so motorično ter miselno nesposobni voziti avto. Ampak imajo izpit. Tudi na tem forumu opažam take; teoretično izredno podkovani, za vsako stvar najdejo razlog, zakon ali luknjo v zakonu. Z glavo pa kar nihče ne bi razmišljal.
Jaz teh voznikov ne krivim za tolikšno število nesreč - lep primer na slo cestah: voznik A izsili voznika B - voznik B, namesto da bi zavrl in rešil situacijo, pospeši, češ 'mene ne bo nihče jebal, I'll teach you a lesson.' To, da spregledaš vozilo ob speljevanju, tega se ne da preprečiti - to se dogaja povsod in vedno se bo - human factor. To, da si cenzura in zavestno zganjaš agresijo nad drugimi, to pa je hudičo lahko preprečiti.

Tule je raziskava Dejavniki varnosti cestnega prometa v Sloveniji Inštituta za kriminologijo:

http://www.mzip.gov.si/fileadmin/mzip.gov.si/pageuploads/DP_varnost_cp/RAZISKAVA_II._del.pdf

Na strani 149 imaš starostno strukturo povzročiteljev prometnih nesreč.

Citat:
Najbolj zastopana oziroma tvegana starostna skupina je 22-23 let. Na vsako leto pride 34,5 povzročiteljev. Sledi starost 20-21-let, nato 24-25 let in 18-19 let. 34,7 % povzročiteljev prometnih nesreč s smrtnim izidom je starih med 18 in 25 let.

Sedaj pa uporabi commons sense.
 
Nazadnje urejeno: