zato ker živimo v pravni državi in so barabe zaščitene - only in slovenistanCitat:
Uporabnik jure_jankovich pravi:
Prej OFF, zdaj ON:
kako to, da še nikjer ni videt nobene slike povzročitelja?
Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
Mogoce je pa kot frajer hotel sam mal ustrasit peski, pa sta se usrali in zbezljali sred ceste, un pa pac pijano reagiral in ju nasadil, glede na to, da z levim delom avta. Who knows. Pac bedak. Tisti, ki pa samo obsojajo voznika in zagovarjanje prehoda in pescev, da majo prednost pa....sami verjetno suvereno stopite cez prehod, ces, prednost imam. Izvolite....
Citat:
Uporabnik warpaint pravi:
Food for thought: Švedi kot edina EU država NIMAJO prepovedane uporabe mobilnih telefonov med vožnjo. Obenem pa so mislim da povsem na vrhu s številom mrtvih v prometnih nesrečah na 100.000 prebivalcev (2,9) .
Citat:
Uporabnik miklavz pravi:
Glede spikeov - bodic pa je že bila razprava v SLO - vsaj kolikor me spomin ne vara - kaki dve leti nazaj. Pa ni šlo skozi; menda s temi bodicami vstopajo v področje zasebne lastnine (beri lastništva nad vozlom) ter so kot take protizakonite. Torej, pametne rešitve - ali verjetno skoraj edine, ki bi preprečila take oslarije na AC (razen seveda samiomorilcem in postavljačem) - zakonsko ni...
Je pa tu tudi drugo vprašanje: če moraš za opravljanje službe iti na ZVD na pregled, zakaj lahko voziš avto do 80 leta starosti brez le-tega? Nedavno sem srečal babico s Porsche Cayeneom na cesti, imela je - no, več kot 75 sigurno, vozila je pa tako da bog pomagaj. Cayene je velik in težek avto - če se pribije vame njej nič ne bo, mene bo pa zmlelo... Podrugi strani pa vidiš na cesti maso voznikov, ki očitno poznajo prometne predpise ter veščino upravljanja osebnega vozila samo v teoriji; v praksi se pa dobesedno izgubijo. Pa niso vsi objestni - enostavno so motorično ter miselno nesposobni voziti avto. Ampak imajo izpit. Tudi na tem forumu opažam take; teoretično izredno podkovani, za vsako stvar najdejo razlog, zakon ali luknjo v zakonu. Z glavo pa kar nihče ne bi razmišljal.
Morda bi, po mnenju nekaterih morali pravico do vozniškega izpita (dosmrtno) vnesti kar v Ustavo RS.
LP
Jaz teh voznikov ne krivim za tolikšno število nesreč - lep primer na slo cestah: voznik A izsili voznika B - voznik B, namesto da bi zavrl in rešil situacijo, pospeši, češ 'mene ne bo nihče jebal, I'll teach you a lesson.' To, da spregledaš vozilo ob speljevanju, tega se ne da preprečiti - to se dogaja povsod in vedno se bo - human factor. To, da si cenzura in zavestno zganjaš agresijo nad drugimi, to pa je hudičo lahko preprečiti.Citat:
Uporabnik miklavz pravi:
Pa niso vsi objestni - enostavno so motorično ter miselno nesposobni voziti avto. Ampak imajo izpit. Tudi na tem forumu opažam take; teoretično izredno podkovani, za vsako stvar najdejo razlog, zakon ali luknjo v zakonu. Z glavo pa kar nihče ne bi razmišljal.
Citat:
Najbolj zastopana oziroma tvegana starostna skupina je 22-23 let. Na vsako leto pride 34,5 povzročiteljev. Sledi starost 20-21-let, nato 24-25 let in 18-19 let. 34,7 % povzročiteljev prometnih nesreč s smrtnim izidom je starih med 18 in 25 let.