Iz Jermanove oddaje:
- Slovenci smo se uvrstili na zadnje mesto med EU državami v raziskavi o poznavanju cestnih predpisov,
- skupine za pomoč pijanim voznikom so polno zasedene (v Kranju več kot 48 ljudi na mesec),
- preveč prometnih znakov, saj jih lahko postavlja vsak (največ v Evropi in v svetovnem vrhu),
- birokracije: črnih točk, kjer so ceste nevarne, je polno: agencija za cestni promet upravlja z več kot 5000 km cest in 3000 jih je v slabem ali zelo slabem stanju - denarja za popravljanje ni,
- najpogostejši vzrok hitrost in alkohol, veliko smrtnih žrtev ni bilo privezanih, izsiljevanje, smer vožnje,
- Štaba je izpostavil zanimivo stvar: kar nekaj zavarovalnic je v delni državni lasti - od velikega števila smrtnih žrtev in poškodovanih imajo zavarovalnice veliko izgubo - zakaj torej ne sodelujejo pri izobraževalnih akcijah, kot je to navada v tujini,
- država načeloma nima nobenega odgovora na vprašanje, kako zmanjšati število nesreč, razen višje kazni. Je pa Štaba tudi tu dobro odgovoril Jermanu: nihče te ne sili, da kršiš zakon - kazen ni davek. To, da nekdo umre ali je poškodovan, pa je davek za vse državljanje (sociala, zdravstvo, zavarovalniške premije itd.). Pri čemer pa je Jerman poudaril, da naj bo zadeva proporcionalna (če nekdo vozi prehitro vsak dan, naj plača več, če nekoga radar ujame 2x v petih letih, naj plača manj).