Lj. Bežigrad - Slovenčeva

007

Pripravnik
4. sep 2009
707
0
16
Citat:
Uporabnik Fe3 pravi:
Če moj post razumeš na ta način, potem nam ni pomoči!
Kot še mnogo drugih in kot je sedaj popularno, se problema lotevaš po principu najmanjšega odpora.
Dajmo dvigniti kazni, vozimo v naselju 30, 0/000 alkohola in nič se nam ne more in ne sme zgoditi.
Kot sem že enkrat omenil, sta "hitrost in alkohol" najbolj prikladna vzroka za vse mogoče posledice, ker se ju pač slučajno lahko dokaj enostavno izmeri. Skoraj nihče pa ne pomisli na kakšne druge vzroke, ki so krivi za večji del nesreč.

ja, prepričan sem, da bojo uvedli nov, krizni davek, na petrolove lončke. 2/3 nesreč namreč nastane zaradi ljubiteljev kave. Pedal tu d metal & pivo v roke namesto vroče kave!
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
A ste ze resil ksnga mrtvega danes? Na Valu 202 so mel tud kr neke debate, pa vsi sam filozofirajo neki. jerman konkretno uprasu, un pa okol bistva pa nekih stevilk, k sploh ne ve kaj govori. Vsi tok pametni, da brezveze.
bonk.gif
http://tvslo.si/predvajaj/zakaj-morije-na-nasih-cestah/ava2.166206187/
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Iz Jermanove oddaje:
- Slovenci smo se uvrstili na zadnje mesto med EU državami v raziskavi o poznavanju cestnih predpisov,
- skupine za pomoč pijanim voznikom so polno zasedene (v Kranju več kot 48 ljudi na mesec),
- preveč prometnih znakov, saj jih lahko postavlja vsak (največ v Evropi in v svetovnem vrhu),
- birokracije: črnih točk, kjer so ceste nevarne, je polno: agencija za cestni promet upravlja z več kot 5000 km cest in 3000 jih je v slabem ali zelo slabem stanju - denarja za popravljanje ni,
- najpogostejši vzrok hitrost in alkohol, veliko smrtnih žrtev ni bilo privezanih, izsiljevanje, smer vožnje,
- Štaba je izpostavil zanimivo stvar: kar nekaj zavarovalnic je v delni državni lasti - od velikega števila smrtnih žrtev in poškodovanih imajo zavarovalnice veliko izgubo - zakaj torej ne sodelujejo pri izobraževalnih akcijah, kot je to navada v tujini,
- država načeloma nima nobenega odgovora na vprašanje, kako zmanjšati število nesreč, razen višje kazni. Je pa Štaba tudi tu dobro odgovoril Jermanu: nihče te ne sili, da kršiš zakon - kazen ni davek. To, da nekdo umre ali je poškodovan, pa je davek za vse državljanje (sociala, zdravstvo, zavarovalniške premije itd.). Pri čemer pa je Jerman poudaril, da naj bo zadeva proporcionalna (če nekdo vozi prehitro vsak dan, naj plača več, če nekoga radar ujame 2x v petih letih, naj plača manj).
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Citat:
Uporabnik nacek pravi:
Proti avtom tudi s cono 30 po vsej Ljubljani. vse za zmanjševanje nesreč

http://www.zurnal24.si/v-20-letih-dvakrat-vec-lastnikov-avtovpoglobitve-ne-bo-clanek-193331
Tule so ga pihnili. V Gradcu so omejitve takšne:


Citywide 30 km/h speed limit - City of Graz ( Austria)

In 1992 Graz was the first city in Europe who introduced a speed limits for the whole city: 30 km/h (18.75mph) in all residential areas / side roads and 50 km/h (31.25mph) for all priority roads - for increasing of road safety, reducing pollution, and noise.

http://www.eltis.org/index.php?id=13&study_id=1928

IMO je takšen ukrep bedast - naj se raje spoštuje trenutne omejitve.
 
Nazadnje urejeno:

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.833
2.107
113
Jaz bi dodal še nizko stopnjo samozavesti, kar povzroči ku*čenje pred ostalimi s tehničnimi sredstvi (avto, motor ipd).
 

kamela213

Fizikalc
9. mar 2011
1.099
44
48
Nope, to je tista fora, ko testirajo za pravo stvar, zraven pa pripišejo še metabolite. Te napake se ne dogajajo več.
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
Ja ok, se kr vredu, sam ce so res obcani naslavljali pisma na odgovorno osebo za ureditev tistega prehoda naj se tistemu sodijo ker tisti prehod je tam res dost zamaskiran od dreves in listja in bi moral imeti vsaj talno osvetlitev.