Evo začelo se je, v omejenem obsegu sicer, a tako bo, oziroma izgleda štart avtonomne vožnje.
Druga kamera: brez tresenja....Prvo, kakšne grozne ceste imajo. S klasa s top vzmetenjem poskakuje kot največja karjola.
Druga kamera: brez tresenja....
Mater, 26 minut dolg filmček za nekaj, kar bi se dalo povedat in pokazat v treh minutahEvo začelo se je, v omejenem obsegu sicer, a tako bo, oziroma izgleda štart avtonomne vožnje.
Ne drži nujno, to bo šele sodna praksa pokazal (če se ne bo prej natančno določilo). Če ne prevzameš nadzora, ko avto zahteva, naj bi se ta varno ustavil. Predvsem pa ni še nikjer predpisano, kaj pomeni prevzeti nadzor in v kakšnem času po opozorilu bi to moral storiti.ja sej to je ravno catch level3, da pravzame odgovornost proizvajalec oziroma "avto" v turkiznem načinu. Če on rukne rdečo pa ti ne prevzameš nadzora, potem si sam kriv.
Kje ti vidiš popolnost v brezalkoholnem viskiju?Zakaj potem ne uporabljaš vlaka? Samo se brezalkoholni viski rabimo da bo svet popoln.
bi se lahko reklo kako na to temo ja.Aja, saj vemo zakaj kamioni ne gredo na vlak?
Ravno to je fora level 3, da ne rabiš prevzeti nadzora. Če gre kaj narobe, se avto sam ustavi. Prevzem nadzora je na nižjih stopnjah.Ne drži nujno, to bo šele sodna praksa pokazal (če se ne bo prej natančno določilo). Če ne prevzameš nadzora, ko avto zahteva, naj bi se ta varno ustavil. Predvsem pa ni še nikjer predpisano, kaj pomeni prevzeti nadzor in v kakšnem času po opozorilu bi to moral storiti.
bi se lahko reklo kako na to temo ja.
Ni ga lepšega kot poslati kamion iz Berlina v luko Koper (vemo da ne pride prazen), ga naložit s kontejnerjem da ga pelje v Berlin.
Če bi pa lahko naložil tovornjak na vlak in ga peljal v Berlin.
Samo se postavi vprašanje..čemu ne bi že prvotni tovor iz Berlina naložil na vlak, ga peljal v luko Koper in potem drug kontejnar naložil direkt na vlak in peljal v Berlin..čemu nalagat zraven še kamion? Razen če gre kamion z vlakom do Kopra in potem z vlakom nazaj do Berlina. Hm.
To bi bil Level 4.
Tale slika pa ni točna? Ali ni ta L3 oglaševan ravno v mislih na to, da voznik ne rabi ničesar, nikoli prevzeti nadzor?