Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
hahahaha
Od koga dobijo denar medijski zakupniki, a? Od oglaševalca. Oglaševalec se praviloma ne vtika v media plan, da pa smernice na začetku, pred njegovo pripravo. Vedno pa se lahko tudi vmeša in media plan spremeni, doda kakšen medij, kakšnega izbriše itd.
Trust me. Vem, kako to gre. In to zelo zelo zelo dobro.
Trust ti meni.
Pri vsakem podjetju je drugače. Nekateri samo določijo zneske za posamezno vrsto medijev (tisk, TV ,radio), nekateri ne določijo ničesar, ampak samo skupno vrednost investicij v oglaševanje. Verjetno ti beseda medijski planer nekaj pove o tem, kaj dela - planira medije.
Pri spletnih forumih gre pa v največji meri za poznavanje spletne scene medijskih planerjev. Če ta pozna Ringarajo, med.over.net, mobisux in izklop, ter ne pozna Alterja, ga pač ne bo dodal v sklop predlaganih medijev.