KTM kolesa?

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Ma nič ne bomo začeli, hočem samo rečt da ga ne zavajat da je to dober nakup ker lahko marsikje ujame popuste (in še več jih bo, verjemi) in to kolo za tak denar pač ni dober nakup, niti ni neka huda znamka, niti nima neke solidne opreme gori niti ni ekstra lahek. Pač utemeljeno se sprašujem zakaj je to kolo vredno 850€. Kaj ima takšnega. Koliko jaz vidim nima nič. Ne govorim pa da je slabo kolo, verjetno je zelo dobro ampak pač zdelo se mi je tako da si pač prilepil prvo kolo na katero si naletel na spletu. Pač če sem odkrit, 850€ se mi zdi dost denarja, kolo pa se mi ne zdi nič posebnega. Thats all!
wink-1.gif
Pa brez zamere!
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.172
3.885
113
Mogoče res slab primer, se strinjam. Za 650 imaš kolo, ki izgleda popolnoma enako, samo s slabšo vilco in slabšimi bremzami. Na menjalnikih pa isto piše deore.

Dal sem linke dveh štacun v katerih sem že kupoval. Prva je spletna trgovina kjer je cena taka kot je (+poštnina), druga pa ne direktno trgovina, ampak mreža trgovin, zato so navedene priporočene cene. Recimo za eno trgovino, ki je vključena v to mrežo vem da se skoraj noben bicikel ne proda po takšni ceni kot je v katalogu, ampak s precej popusta. Če tja pripelješ kakšen bicikel, ki se ti zadnjih 20 let valja v drvarnici pa sploh (tudi če mu kakšno kolo manjka). Kakšna finta je zadaj ne vem, najbrž ista kot pri staro za novo pralnem stroju.

Tisti treking ni bil scott, ampak stevens.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.964
1.846
113
Ena zanimiva okrog kilaze: naslednji mesec grem v nabavo mtbja in sicer po kosih prek ebaya iz kitajske. Zadeva bo imela vse kar se da dobit iz karbona, razen feln, oprrma nekje rang xt, kil okrog 8,5, za okrog 1300 ojro. Bo pa gor trda karbon vilca. V trgovini pride taka igraca precej vec. Ti kitajski okvirji bi naj bili OEM zadeve priznanih prodajalcev in koliko je za zasledit, problemov ni, vsi so srecni z njimi. To bo pecikl za hitre kroge po pohorju nabijat
smile-1.gif
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.172
3.885
113
Sem že slišal ja da se jih kar nekaj uspešno in brez težav vozi s kitajskimi okvirji, pa tudi s kitajskimi karbonskimi feltnami.Cestake mislim. Kitajci delajo tudi komplet grupe za cestake, ki so kopija stare shimano dura ace.

@Avtofun: ni ne vem kaj, so pa pomoje predvsem trekingi dobri. Lani sem v Kranjski gori videl dva taka mat črna trekinga (verjetno sta bila x8). In da treking bicikel sploh opaziš mora biti res nekaj posebnega. Je pa drag špas to.
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.129
12
38
Majstr, resen nasvet. Vem oz. v modi je, da ljudje plozajo da bi vozili vse, mal tu mal tam. Jaz bi pozabil na treking in si omislil trdaka. Basta. Vec kot jurja ne dajat za tako kolo, ce nisi nek hud biciklist, ce pa to nameravas postat si kupi neki rabljenega za 400 eur, vozi sezono in potem kupi orenk kolo. Lastne izkusnje. Za 1500 dobis solidnega fully-a, nekateri imajo lock-out spredaj, zadaj in si praktično na trdaku, po kakšni gozdni cesti pa se pelješ kot gospod, čeprav so fully-i narejeni za vožnjo drugje, ampak nihče te ne bo gledal postrani.

Počakaj do septembra, ko se nekje začnejo prazniti stare zaloge in na vse dobiš med 20 in 30% popusta, kar se splača. Jeseni s samo 10% skonto pojdi iz trgovine ven, pod 20 se ne pogovarjaj, sicer pa to že sami vedo. Skratka vzemi trdaka do jurja, če že.

En primer (nisem gledal linkov ostalih, ki so lepili, da ne bo kdo pizdil kakšno opremo sem dal v linku itd), ne delam reklame, ne vozim omenjene firme. http://www.veb-company.si/kolesa-gorska/cube11/cube-ltd-race.php

Glej na opremo in garancijo. Ponavadi med slabo in dobro opremo spet ni toliko razlike, zato nek čunga lunga še ne bo pol cenejši. Izbire imaš preveč, štacun tudi, vsaj v LJ, ampak mislim, da si iz štajerskega konca.
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.487
1.051
113
Obišči stran
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Trdak? Kaj pa to je? Kak nov izraz v kolesarstvu ali kaka nova linijia med.....??? To kar si zgoraj prilepil je za mene klasično treking offroad kolo, če se motim me popravi. Gume imajo gori bolj grob profil to pa je vse kar se morda razlikuje od mojga trekinga
smile-1.gif


http://www.brucki.at/media/prodpix/life_race_he_2011.jpg

Tisto od šumija je čistokrvni gorski bicikel, tvoj na sliki pa je trek ja
wink-1.gif
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.129
12
38
Trdak je po domače gorsko kolo s samo prednjim vzmetenjem. Fully je polnovzmeteno kolo. Potem imaš še Allmountain razred, enduro, downhill itd. itd.
smile-1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Hvala za razlago
zmaga.gif
Eno vprašanje, glede na to da sta oba samo spredaj vzmetena torej TRDAKA, zakaj je kolo iz linka IZRAZITO gorsko kolo, moj pa IZRAZITO treking kolo? Tnx
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.129
12
38
Treking kolesa imajo ponavadi drugačno geometrijo kolesa, recimo temu bolj "švohnejše" okvirje (kar ne pomeni, da se lomijo, bi pa se verjetno prej, če bi šel čez skale dol z njim
grin1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Razumijem!
smile-1.gif
Hvala! Gorski so ok ampak ko vidim te široke gume in po možnosti še manjše felne se mi zdi da to nekak po cesti ne gre najboljše!
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.129
12
38
Gorci so večinoma 26', zadnje čase se uveljavljajo 29'. Kako gre po cesti je pa odvisno predvsem od tvojih nog. Kolega je prehiteval s kravo specialke, skratka, če nimaš nog ti pomaga samo električni motor.
smile-1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Se popolnoma strinjam, še si pussy ti niti 29tke ne pomagajo, je pa užitek s tem mojim trekingom ko ga konstantno žgeš 30tko, ponekod celo 40-50. To dvomim da bi s takšnim gorcem ob človeških naporih uspel
smile-1.gif
Bi pa z veseljem imel kakšnega pravega gorca, spredaj pa zadaj vzmetenega, že zdaj s tem ko se vozim po lepših gozdnih poteh mi je ql ampak malo cvikam ker so le relativno gladke gume in te po mojem hitro sfali!
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.129
12
38
Tam okol 30 brez hudih naporov grem tudi z mojim pa je allmountain bicikl, za več se je treba potrudit.
smile-1.gif
Je pa vse odvisno od kolesarja, ta je prva linija. Mojstru daš lahko karkoli v roke pa se bo odpeljal kot profesor medtem ko amaterju ne pomaga niti 10k eur vreden bicikel. Če bi vsak vedel kakšni so dejanski cilji je pol lažje kupovat, svetovat zato je morda res bolje nekaj rabljenega (hitro so 50% ali več cene novega) za sezono, dve, da povohaš kam pašeš potem pa odkartaš več za kolo, ki paše v tvoj segment.