KTM kolesa?

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.129
12
38
Nikjer ni res, cestak ali gorc. Kolega se je spuščal s 15 let starim trdakom. Ok, ni bil prvi, je pa prišel do dna cel brez da je dol stopil. Vse je odvisno od debeline denarnice, koliko ti to pomeni in zakaj bi to sploh imel. Eni so recimo pri fullyih ubrisani na težo, nihče pa ne pomisli, da 200g, ki jih je privarčeval jih nadoknadi z dva deci vode več v mehu. Okol jurja lahko dobiš soliden bicikel za povprečnega kolesarja, ostali, ki redno brcamo damo ponavadi več, ali je vredno ali ne je pa škoda diskutirat.
smile-1.gif
 

testni_voznik

Pripravnik
21. jul 2007
880
0
16
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
"super" kolo se začne pri 2k in gre navzgooooooooooooor...

Prav ti jepovedal - za treking bo čisto OK, sploh ker sprašuješ, če je to kolo OK

Jaz imam 11 kg težko kolo staro 12 let z deore XT in V breaki. Na leto ninimalno 15 vzponov na Vršič in seveda vsakič brutalen spust. Z njim na vseh možnih turah spustih vzponih in zadeva špila. Na leto se dela 3000-4000km in kolo je redno servisirano zaradi sputov. Narejeno je bilo po naročiu in sestavljeno v delavnici mehanika poklicnega kolesarskega moštva...Ni bil 2K
Drugače pa avtorju KTM-ova kolesa veljajo za spodoben izdelek. Vprašanje pa je, če ga rabiš.
 

KStoner

Majstr
31. dec 2007
2.131
190
63
kolesa v tem rangu cca 500 € so večinoma eno in isto.
okvirji osnovni, oprema pa tud ponavadi zmešana...važno da na zadnjem menjalniku piše deore al pa xt... peste, ležaji,.. pa povečini slabše kvalitete..
pač vzameš tistega ki ti je lepši..
 

KStoner

Majstr
31. dec 2007
2.131
190
63
Citat:
Uporabnik testni_voznik pravi:
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
"super" kolo se začne pri 2k in gre navzgooooooooooooor...

Prav ti jepovedal - za treking bo čisto OK, sploh ker sprašuješ, če je to kolo OK

Jaz imam 11 kg težko kolo staro 12 let z deore XT in V breaki. Na leto ninimalno 15 vzponov na Vršič in seveda vsakič brutalen spust. Z njim na vseh možnih turah spustih vzponih in zadeva špila. Na leto se dela 3000-4000km in kolo je redno servisirano zaradi sputov. Narejeno je bilo po naročiu in sestavljeno v delavnici mehanika poklicnega kolesarskega moštva...Ni bil 2K
Drugače pa avtorju KTM-ova kolesa veljajo za spodoben izdelek. Vprašanje pa je, če ga rabiš.

ej, kakšen pa je to brutalen spust?
hysterical-1.gif
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
v določenih situacijah (brutalnih spustih
grin1.gif
) velika

po makadamu, asfaltu in takih na izi gozdnih spustih pa minimalna
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.172
3.885
113
Citat:
Uporabnik ForeignBreed pravi:
Kar je manj kot jurja, je problem že pri opremi. Če hočeš da se ti ne bo vsakič razštelalo in da želiš naredit par 100km na leto, se splača dat malo več. Sam vozim cestaka, pa pod 2 jurja težko dobiš kaj pametnega, za mojega sem cca 3 tedne nazaj odštel nekaj čez 4 jurje, da komot delam par jurjev na leto...

Daj konkretno povej o čem govoriš, ker v praksi je ravno obratno. Če se že pogovarjamo o cifrah, ki si jih omenil, to pomeni record ali durejs grupa na karboncu, če je manj so te pač dobro našponali. In tukaj več denarja pomeni kvečjemu več štelanja in razštelanja. Recimo 11 redna grupa se zelo nobel sliši, da pa laufa slabše in se prej zjebe pa nihče ne upa naglas povedat. Za povprečnega alterjevca pa je kolo za jurja čist spodobno kolo s katerim se je veselje vozit in če nisi ravno največji štor pod soncem ga nekaj let samo voziš, včasih tudi mal spucaš in namažeš.
 

Sheriff

Fizikalc
26. jan 2009
1.953
0
36
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Vsega po malo, predvsem cesta, malo mesto, malo izven terena. Pač iščem neko vsestransko kolo...
Kupiš kj takega KLIK in npr. zamnejaš gume pa narediš servis pa maš orng bike
wink-1.gif

Če pa misliš da bi te širina gume ovirala pri hitrosti se motiš... kilega ima 2.1 pa pelje 40km/h BP
smile-1.gif


Za amatersko uporabo, se ne kupuje nov bike... moje skromno mnenje
smirk-1.gif


Ča pa želiš novo bo to zadosti SCOTT
wink-1.gif


LP.S
 
Nazadnje urejeno:

raners

Majstr
4. mar 2008
2.825
442
83
Glede disk zavor je meni osebno velika razlika med disk in V-brake zavorami. Pri disk zavorah zaviraš zelo lahkotno (z enim prtsom) in tudi lahkotneje upravljaš hitrost (trdoto) zaviranja, ne glede na situacijo (tudi po ravnini zaviraš lahkotno). Razlika je vsaj za mene zelo velika. Sem pa imel kakšen en mesec dva po opremi dokaj primerljiva treking kolesa, enega z V-brake zavorami in enega z disk zavorami. Odločil sem se seveda za kolo z disk zavorami.
 

ForeignBreed

Pripravnik
17. avg 2007
712
0
16
Bačka Palanka
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Citat:
Uporabnik ForeignBreed pravi:
Kar je manj kot jurja, je problem že pri opremi. Če hočeš da se ti ne bo vsakič razštelalo in da želiš naredit par 100km na leto, se splača dat malo več. Sam vozim cestaka, pa pod 2 jurja težko dobiš kaj pametnega, za mojega sem cca 3 tedne nazaj odštel nekaj čez 4 jurje, da komot delam par jurjev na leto...



Daj konkretno povej o čem govoriš, ker v praksi je ravno obratno. Če se že pogovarjamo o cifrah, ki si jih omenil, to pomeni record ali durejs grupa na karboncu, če je manj so te pač dobro našponali. In tukaj več denarja pomeni kvečjemu več štelanja in razštelanja. Recimo 11 redna grupa se zelo nobel sliši, da pa laufa slabše in se prej zjebe pa nihče ne upa naglas povedat. Za povprečnega alterjevca pa je kolo za jurja čist spodobno kolo s katerim se je veselje vozit in če nisi ravno največji štor pod soncem ga nekaj let samo voziš, včasih tudi mal spucaš in namažeš.

Dura-ace, 10 reden (50/34 - 11-25), okvir karbon + karbon feltne, pa si hitro na 4 jurjih...

Da se dobiti cenejša kolesa uveljavljenih znamk, ampak preferiram Wilier-ja
evil.gif


glede razštelanja je pa tako...dosedaj sem imel vedno na cestaku ultegro ali dura ace, pa se je štelalo samo po parih urah po menjavi zajle. Brat, ki pa ima compagnolo, pa je imel vedno probleme in kolo na servisu. Po eni strani zato tudi ne maram compagnole, pa je možno da je odlična...
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.172
3.885
113
Alu okvir s shimano 105 opremo dobiš za jurja i kusur in s tem lahko delaš po 5 jurjev in več letno čist brez problema. Razen če si štor, v tem primeru ne bo druge razlike kot da boš na dražjem naredil več škode. Pa ne mislim tukaj padcev ampak bremzanje, šaltanje in sedenje na kolesu.

Vozil sem 8 let shimano od 105-ke do dura-ace, zadnjih 9 let pa kampo record (pa ne zato ker ga nebi blo treba štelat, ampak ker je bil takrat best buy) in glede štelanja nimam nobenih problemov, oziroma ni neke hude razlike, razen v oprijemu in pač načinu šaltanja. Sej se sliši staromodno ampak če smo včasih lahko 20 jurjev na sezono naklepal z železnim okvirjem in 5 redno kaseto pol se mi zdi da se tudi danes da brez karbona čist lepo par jurjev letno naklepat. In zato rečt da je vse kar stane manj kot 2 jurja šrot ki ga boš cele dneve šraufal totalna neumnost. Lahko pa seveda tolk zapraviš samo za zadnjo feltno.

P.S.: Dober bicikel, čeprav včasih so rekl da je shimano na italjanskem biciklu kot sedlo na kravi. Danes ko je vse v tajvanu naštancano to ne velja več.
 

ForeignBreed

Pripravnik
17. avg 2007
712
0
16
Bačka Palanka
Citat:
Uporabnik jello pravi:
P.S.: Dober bicikel, čeprav včasih so rekl da je shimano na italjanskem biciklu kot sedlo na kravi. Danes ko je vse v tajvanu naštancano to ne velja več.

Brat potem jaha lipicanca - ima enak geštel z compo super record
evil.gif


Drugače je imel pa a2u junija akcijo, kjer so imeli shimano 105 in izoarda za slabih 1300€...to je bil kar dober nakup...
 

KStoner

Majstr
31. dec 2007
2.131
190
63
oboje je top roba+sram red...
odvisno je samo kaj ti je bol pri srcu

duraace DI je pa itak klasa zase
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.964
1.846
113
Citat:
Uporabnik raners pravi:
Glede disk zavor je meni osebno velika razlika med disk in V-brake zavorami. Pri disk zavorah zaviraš zelo lahkotno (z enim prtsom) in tudi lahkotneje upravljaš hitrost (trdoto) zaviranja, ne glede na situacijo (tudi po ravnini zaviraš lahkotno). Razlika je vsaj za mene zelo velika. Sem pa imel kakšen en mesec dva po opremi dokaj primerljiva treking kolesa, enega z V-brake zavorami in enega z disk zavorami. Odločil sem se seveda za kolo z disk zavorami.

žal te moram razočarat in ti povedat da pišeš bedarije. Nikjer ni nobene univerzalne formule da lahko rečeš, diski so boljša izbira. Diski so za v šumo, hude spuste, kile blata in hektolitri vode. pika. amen. vse ostalo je šminka in pozerstvo.

Ti pa povem eno skrivnost. Boljše dobre vbrejke, kot slabe disk brezmze. In verjemi, imel sem že vse. take diske, ko si stiskal ko majmun, pa se zadnje kolo ni dvignilo, pa take vbrejke, ki sem jih pobožal po pomoti malo preveč in sem letel naprej na lape in to z enim prstom!
še največji FAIL pa so mehanksi diski (razen avid bb). dobiš 2 kile zraven na pecikl, primejo pa slabše kot solidni vbrejki.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.172
3.885
113
Do lani je to veljalo za shimano (za ribiče
grin1.gif
). Campa je mela že leta 1995 zajle not, res je pa da že od recorda 2004 niso ponudil nič konkretno novega oziroma drugačnega, razen 11-redne kasete. Medtem ko je shimano naredil "revolucijo" s tem ko je napeljal zajle not. Še večjo pa z dejansko (tudi v dežju in na dolgih etapah) delujočo Di2.

Po lepoti grejo pa pomoje nekako takole: SRAM, Shimano, Campagnolo.