krs.net

tomi

Guru
1. sep 2007
18.657
9.868
113
40
MB
torej situacija je sledeča, to da so nesposobni šalabajzerji že vemo ampak zadnja cvetka pa je malo over the top.

dobim obvestilo da so povečali hitrosti iz 4 na 5 mbit downloada.

ne dljam dosti da bi opazil ampak se spomnim da nisem nikoli videl več dlja kot kakšnih 220 kB/s.

zato se pač danes odločim da pokličem na tehnično pomoč, da mi ne dela niti 4 mega, kaj šele 5.

nakar dobim odgovor, da imam še stari paket od triere, in da teh paketov niso spreminjali ?!

doma imam pogodbo, ki sem jo sklenil s krs in ne s triero, na upnju piše samo plačilo storitev na računu pa inter. stor. UPC-F S

zadnjih par let že dobivam položnico za 20 € oz po dvigu ddv 20,33 €

iz njihove strani je razvidno da toliko stane http://www.krs.net/internet

oz so oni meni za to ceno prodajali nek drug paket?! ki ga nimajo v ceniku?

to da je zelo slaba poslovna praksa nam je vsem jasno, sploh ker sem malo povprašal okoli in sem ugotovil da nisem osamljen primer, kjer so pustili stare pakete, zaračunavali pa nove ampak ... a je to zrelo za kako prijavo kam ?!
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.657
9.868
113
40
MB
torej njim se zdi popolnoma normalno da mi računajo en paket, ki ga ne tržijo že 10 let, oz sem ga imel sklenjenega s podjetjem ki so ga nasledili, ker pač nikoli nisem nič reko
smile-1.gif
 

mmx

Fizikalc
16. nov 2007
2.275
14
38
Tole pisanje sem 2x prebral. Sploh ne vidim kje je težava oz jo vidiš samo ti.
Dejstvo je, da imaš nek zelo star paket, oni ti zagotavljajo storitev in ti jo plačuješ, vse ok, Ampak ker je ta paket že star, ni več v aktualni zadnji ponudbi, niti na spletni strani. Kdo je bil ponudnik in kako se je ta paket imenoval tukaj ni bistvo.
To prakso imajo vsi operaterji.

Kaj te muči?
 
Nazadnje urejeno:

tomi

Guru
1. sep 2007
18.657
9.868
113
40
MB
da so mi kasirali po ceniku 2014 za linijo iz 2006, in bi mi še 20 let, če se nebi spomno vprašat kaj se dogaja
wink-1.gif

pogodbo sem sklenil 2001 še s triero, 2006 sem spreminjal paket, pa takrat je že bilo obstoječe podjetje pa niso nič rekli

je pa lepo videt kolk cenijo res dolgotrajne stranke, da jih pustijo na oderuških paketih, ker poklicat pa ponudit novega bi bil pa res strošek
smile-1.gif


sem zvedel danes tekom dneva, da je kr nekaj takih strank, ki so jim naredili podobno
bonk.gif


oz prodajala mi je zgodbo da brez moje prisotnosti nesmejo spreminjat paketov in jih zato starim strankam niso ... a je že kdo slišal bolj beden izgovor?

majo samo to srečo da nas veliko nima druge opcije glede ponudnika internetnih storitev
 

mmx

Fizikalc
16. nov 2007
2.275
14
38
To popolnoma drži in je vse res kar počne operater. Operaterji samodejno ne smejo in ne prenašajo uporabnikov na nove/druge pakete. To lahko stori le naročnik z izrazitvijo svoje volje v obliki podpisa za spremembo. Lahko bi imel paket iz leta 1900 še danes in nič ne bi bilo sporno, če je vsebina in cena enaka kot ob podpisu pogodbe.

To, da operaterji osvežujejo, pospešujejo in dražijo pakete je pa druga zadeva.
 
Nazadnje urejeno:

tomi

Guru
1. sep 2007
18.657
9.868
113
40
MB
ampak spodobna podjetja, like elektro in mobitel so me do zdaj pač obvestila, da recimo enega paketa ne bo več ali podobno da pride nov, da je brezplačen prehod, ker se starih paketov pač več ne bo tržilo, ampak sej pravim .. eno so resna podjetja, drugo pa tile kekci.

meni so pa po 9 letih prvič omenili da imam še stari paket, pa da bi mogoče lahko menjal na ugodnejšega, pa še to na tehnični pomoči ko sem klical, zakaj nimam povišane hitrosti, prej pa nikoli nič, pa modem so mi menjali vmes pa noben ne bu ne mu, pač ciganska posla
smile-1.gif
 

mmx

Fizikalc
16. nov 2007
2.275
14
38
Obveščanje in trženje je strategija posameznega operaterja, eni to počnejo uspešneje kot drugi, ampak to še zmeraj ne vpliva, da ti operater lahko sam spremeni paket. Pač treba spremljat. Vsaj1x na leto lahko pogledaš na spletno stran kaj ponujajo (novega).

Zato ne tako hitro z obtožbami o "kekcih", "šalabajzerstvu" in "za v medije". Nevednost ni opravičilo.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.657
9.868
113
40
MB
delaš pri kakem kabelskem operaterju mogoče ?
evil.gif



kakorkoli že, tudi če ne gre za kaznivo dejanje pa je to taka gnila poslovna praksa, da ene pol ure nisem prišo k sebi, da lahko leta 2015 nekdo tak posluje pa ne propade
 

mmx

Fizikalc
16. nov 2007
2.275
14
38
Jih ne zagovarjam, delam v panogi in poznam zadeve.

Zadeva ima dve plati, ena je, ali operater to oglašuje, in druga, ali naročniki to opazijo.
 

B81

22. jul 2007
37.413
10.754
113
Pri meni bilo isto na trieri, od takrat pa vsakih nekaj mesecev preverim pakete
smile-1.gif


20 eur za 5 mbit linijo je rop, kaj nimaš možnosti telemacha?
 

Mobisux

Pripravnik
18. avg 2007
456
0
16
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
torej njim se zdi popolnoma normalno da mi računajo en paket, ki ga ne tržijo že 10 let, oz sem ga imel sklenjenega s podjetjem ki so ga nasledili, ker pač nikoli nisem nič reko
smile-1.gif

In zakaj ne zamenjaš paketa? Kje pa dobiš TV signal?
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.657
9.868
113
40
MB
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Pri meni bilo isto na trieri, od takrat pa vsakih nekaj mesecev preverim pakete
smile-1.gif


20 eur za 5 mbit linijo je rop, kaj nimaš možnosti telemacha?

krs je lastnik kabelskega omrežja, in ne pustijo nobenega drugega zraven, tako da ne, za vse dsl variante sem pa po 2+ km od central ...

plačeval sem 20,34€ toliko kot je na strani za 5 mega ja, le da sem imel jaz 2, še večji rop
 
Nazadnje urejeno:

mmx

Fizikalc
16. nov 2007
2.275
14
38
Ja, zakaj ne zamenjaš paketa?

Kakšen rop?!
Je kdo sploh preveril ponudbo DSL-ja?
Amis: 2Mb/384 23EUR
Telekom/Siol: 2Mb/384 26,50EUR
T-2: 1Mb/256kb 23,99 EUR (polno razvezan, brez telefona pri Telekom)

Torej 5/1,5 Mb za 20,33 EUR je pa rop?! Se mi zdi da samo jamrate in se nič ne informirate.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.657
9.868
113
40
MB
smo ga ... ti še vedno ne razumeš, oz nočeš razumet, ker pač maš njihovo logiko
smile-1.gif
sej pravim, v najboljšem možnem primeru je to zelo gnila poslovna praksa, če ne kako zavajanje, bo tržna preverla
 

mmx

Fizikalc
16. nov 2007
2.275
14
38
Ok. Primer. Jaz ima še en star poslovni Simobilov paket, ki ni več v ponudbi in tudi vsebinsko ni več konkurenčen sedanjim. Zakaj bi me mogu Simobil prestavit na nov paket, če jaz nisem izrazil svoje volje za to?
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.657
9.868
113
40
MB
recimo jaz sem mel na simobilu paket pomlad, pa so me obvestili da ga več ne bo, in da so pač opcije kam se lahko prestavim, sej pravim, tudi če ni nič narobe s tem kaj delajo, je vse narobe s tem kaj delajo.

sploh pa glede na to da so naši starši kopali za to kabelsko omrežje in je bilo "društveno" z leti se je pa lepo privatiziralo to, in bi blo pred leti dosti boljše če bi prevzel telemach, ko pa ti kekci
smile-1.gif


ti pač gledaš na to, kaj oni pač morajo minimalno naredit, jaz ti pa pravim kaj bi blo prav in dober poslovni odnos da naredijo, tu so pol razlike ... in taka podjetja pač upam da čimprej pocrkajo, ko se niso pripravljeni potrudit niti malo za dolgoletne stranke oz naredijo zakonski minimum pa ob tem gledajo da bojo čimveč potegnili
 

mmx

Fizikalc
16. nov 2007
2.275
14
38
Se strinjam, prijemi in poslovne prakse so različne. V tvojem primeru, ki je malce drugačen, je Simobil ukinil stari paket.

Odnos do uporabnikih je pri operaterjih seveda različen in za to sami nosijo vse posledice.

Želel sem samo povedat, da brez izražene volje uporabnika, operater sam ne more spreminjati storitev.