Ko se boste naslednjič bali kupit rabljen avto s 100+ k km

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Ta scenarij enostavno ni možen, ker se spodobni avti ne prodajajo na dražbah. Na dražbah se prodaja šrot.

za primer - ena spodobna rent-a-car firma, koliko ima avtov? sem videl parkirišče takšnega podjetja v tujini, pa me je sezulo, mi je v trenutku postalo jasno, kako je lahko toliko rabljenih avtov na trgu - to je res ogromno parkirišče s serijami avtomobilov ... in recimo, da so bile v tistem kvartu cca. 3 takšne firme in avtov, tako od oka ... 1500 vse skupaj? seveda gre to vse na dražbe, tega ne bodo prodajali sami ...
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Niti slučajno ne gre na dražbo. Kot rečeno, na dražbo gre šrot, to so zadeve za odpis (tudi država prodaja samo šrot na dražbah), pa seveda avti, ki so zarubljeni in podobno. Avto, ki so še kaj vredni, pa se prodajajo preko posrednikov. Firma kot je rentacar, ima z nekim dilerjem zmenjeno, da avte proda in dobi vstran procente.
Tudi zarubljeni avti, ki so še dobro ohranjeni, se prodajo mimo takih dražb, kjer imajo vsi dostop, ampak gre bolj po internih kanalih in vezah.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.576
9.810
113
40
MB
Niti slučajno ne gre na dražbo. Kot rečeno, na dražbo gre šrot, to so zadeve za odpis (tudi država prodaja samo šrot na dražbah), pa seveda avti, ki so zarubljeni in podobno. Avto, ki so še kaj vredni, pa se prodajajo preko posrednikov. Firma kot je rentacar, ima z nekim dilerjem zmenjeno, da avte proda in dobi vstran procente.
Tudi zarubljeni avti, ki so še dobro ohranjeni, se prodajo mimo takih dražb, kjer imajo vsi dostop, ampak gre bolj po internih kanalih in vezah.
malo, ampak res malo ... preveč pametuješ o stvareh o katerih nimaš pojma :cool:
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.682
113
daj Pbutec poglej si ALD Automotive koliko avtov obrnejo na dražbah. Oziroma če nimaš pojma raje ne piši.
Imaš vse od utrujenih avtov do takšnih ki so še zelo dobri. Pač kaki pride avto od uporabika taki gre na dražbo. Avti se niti ne perejo ali čistijo.
evo tule maš samo eno od trenutno odprtih ponudb https://www.aldcarmarket.com/SaleEvent#betender24052018
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.169
7.017
113
za primer - ena spodobna rent-a-car firma, koliko ima avtov? sem videl parkirišče takšnega podjetja v tujini, pa me je sezulo, mi je v trenutku postalo jasno, kako je lahko toliko rabljenih avtov na trgu - to je res ogromno parkirišče s serijami avtomobilov ... in recimo, da so bile v tistem kvartu cca. 3 takšne firme in avtov, tako od oka ... 1500 vse skupaj? seveda gre to vse na dražbe, tega ne bodo prodajali sami ...
rent-a-car podjetja imajo velikokrat z dealerjem novih vozil dogovor, da za npr eno leto rentajo 30 novih golfov, nato gredo vozila v prodajo kot rabljena (testna,/promocijska/utd) z garancijo uradnega prodajalca (razni premium selection, das welt, levja priloznost, itd)...

Kar se tice velikega stevila kilometrov - znan je primer prvega trafica pri go optiju - dogovor je bil, da ga renault vzame nazaj ko bo dosegel milijon in ga zamenja za novega (zastonj)... Ali so to potem izvedli ne vem, jaz sem avto vozil ko je imel okoli 800kkm in se je vozil povsem normalno, samo opremo je mel malo bolj borno... In v celi floti je v dveh letih samo dvakrat prislo do vecjih okvar, mislim da je samo enkrat en kombi nekje obstal... Ce se zadeve dejansko redno vzdrzujejo je verjetnost okvar precej manjsa..
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.682
113
seveda. Ampak redno vzdrževanje se šteje pod to, da se kak del menjat še predn crkne :) To marsikomu v slo ni razulmjivo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: krko

rotvajler

Pripravnik
7. mar 2011
173
20
18
Res se je za vprašat, kaj dogaja folku, ki celo premoženje vloži v pleh, ki je v večini 21-23 ur dnevno parkiran na mestu. Eni vložijo svoj denar raje v nepremičnine (hiše, vikendi, parcele, itd.), drugi v zlate palice, tretji pa v zabavo in žur, nekateri v žimnice in sefe. Je že res, da »na koncu« parkiraš v »vazi« (beri »žari«) in da s seboj ne odneseš nič. Pa vendar je malo čudno, kar nekateri počnejo, namreč celo svoje življenje merijo »ticha« s plehom, celo na »puf do grla«, poj pa žličnike, pa zelje na 1000 in 1 način, na dopust pa na balkon. Ok, kakor komu paše. Na koncu vsega se pa iz točk A do B lahko udobno in varno pripelješ s poceni avtom (npr. 5.000 – 8.000 eur) in te ne boli glava, če ti ga nekdo pred štacuno popraska, kot če bi ti novega, dražjega (20.000 – 50.000 eur), poj pa super kasko, pa delni kasko, pa parkirišče, pa divjad, ni da ni dodatnega vložka denarja v pleh. Servisirat pa popravljat je pa itak treba novega in starega. Novega ponavadi h pooblaščencu, pa že zaradi garancije… Oh, ta plehovje…
 

RagnarZ

Fizikalc
17. feb 2016
936
174
43
Vem kaj hoces povedat, ampak enim avto pomeni tolk kot parcela na morju, zabave in zlate palice in jim je to to.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.665
6.707
113
pri taščici
Lani je bil v Autobildu tip, ki je s VW Amarokom v treh letih naredil 690k km (toliko jih je bilo ko so ga slikali, ko je izšel članek jih je bilo že 15k več). Odkar ni več v garanciji menja olje samo še na pol leta, to pomeni na 100k. Pa še takrat mu ga najbrž nebi blo treba ker mu na 1.000 km spije 2 deci, to pomeni da ga med vsakim intervalom dolije 20 litrov.

Pred tem je vozil tudi amaroka, pa mu je po treh letih in 750k dopizdil ko mu je shodil že drugi motor.

Aja, večino km je prevozil s prikolico za prevoz vozil. Naloženo.
Tole pa ni en sofer natolkel, tudi.ce je bil po 10 ur/ dan na cesti.
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
Res se je za vprašat, kaj dogaja folku, ki celo premoženje vloži v pleh, ki je v večini 21-23 ur dnevno parkiran na mestu. Eni vložijo svoj denar raje v nepremičnine (hiše, vikendi, parcele, itd.), drugi v zlate palice, tretji pa v zabavo in žur, nekateri v žimnice in sefe. Je že res, da »na koncu« parkiraš v »vazi« (beri »žari«) in da s seboj ne odneseš nič. Pa vendar je malo čudno, kar nekateri počnejo, namreč celo svoje življenje merijo »ticha« s plehom, celo na »puf do grla«, poj pa žličnike, pa zelje na 1000 in 1 način, na dopust pa na balkon. Ok, kakor komu paše. Na koncu vsega se pa iz točk A do B lahko udobno in varno pripelješ s poceni avtom (npr. 5.000 – 8.000 eur) in te ne boli glava, če ti ga nekdo pred štacuno popraska, kot če bi ti novega, dražjega (20.000 – 50.000 eur), poj pa super kasko, pa delni kasko, pa parkirišče, pa divjad, ni da ni dodatnega vložka denarja v pleh. Servisirat pa popravljat je pa itak treba novega in starega. Novega ponavadi h pooblaščencu, pa že zaradi garancije… Oh, ta plehovje…
Mi2 sva pred nekaj časa, takoj po izteku lizinga, tudi razmišljala o opciji menajve Berlingota (letnik 2011). Pa sma se odločila, da si je brezveze nakopat nov lizing, če je obstoječ avto še v vrhunskem stanju, redno kvalitetno servisiran, nikoli nobenih resnih težav, brez težav služi svojemu namenu ipd.
Sedaj ima prevoženih 270.000 km, do 500k km, ga definitivno ne boma menjala. Takrat bom pa videl, v kakšnem bo stanju in se na podlagi tega odločil za morebitno menjavo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Ne moreš merit vsega čez denar. Tudi udobje in varnost imat svojo vrednost.

Ti se lahko voziš poceni voziš s popolnoma zgonjenim 15 let starim berlingotom in se tolažiš, da je tebi super. Ampak tistemu, ki vsake 3 leta menja premium alter vozilo na lizing, je glede udobja, varnosti in dolžine tiča enostavno bolje.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.483
10.726
113
to je res, ko pa zapre očke in se mu zasuče lizing v mikromožganih , pa negotovo jutro če bo lahko spraskal za kruh, je pa kr boleče. :evil: