Kitajski vlak s hitrostjo 350 kilometrov na uro

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.313
1.229
113
www.adriamedia.si
Ni jih pridelal Maglev, ampak tisti, ki ga je spustil na progo medtem, ko je bilo na njej vzdrževalno vozilo. Čisto vseeno je, ali je pri 200 na uro not priletel maglev vlak, kak ICE ali pa TGV ali kaj drugega.
 

Dolfe

Pripravnik
22. jul 2007
836
1
18
Seveda, in se v celoti strinjam.
Hotel sem le povedati, da so nesreče še vedno možne pa čeprav gre za povsem novo zasnovo prometa. 100% varnosti ni, čeprav gre za moderno tehnologijo, človeški faktor pa je tudi še vedno premočno prisoten.

In v tem primeru je bil prisoten kar dvakrat:
Prvič, pomanjkanje signalizacije o prostosti proge, kar je tehnološka pomanjkljivost.
Drugič, človek ali njih več, ki je opustil predpisane postopke in pozabil da je odsek že zaseden.

Še link v pdf - kako deluje ta reč, če morda koga to zanima.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
ksz.

Na Kitajskem sta trčila dva hitra vlaka. Po prvih ocenah naj bi odpovedala varnostna naprava, posledica vsaj 35 mrtvih, 201 ranjenih.
Prehiter razvoj in prepočasno dojemanje odgovornosti za varnost, bi jaz rekel.









Za primerjavo, Japonci še niso imeli smrtnih žrtev na hitrih vlakih od samega začetka leta 1964, prav tako ne Francozi od leta 1981.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
ksz.

Na Kitajskem sta trčila dva hitra vlaka. Po prvih ocenah naj bi odpovedala varnostna naprava, posledica vsaj 35 mrtvih, 201 ranjenih.
Prehiter razvoj in prepočasno dojemanje odgovornosti za varnost, bi jaz rekel.








http://edition.cnn.com/2011/WORLD/asiapcf/07/23/china.train.accident/index.html
http://www.rtvslo.si/svet/na-kitajskem-v-nesreci-hitrega-vlaka-vec-mrtvih/262597

Za primerjavo, Japonci še niso imeli smrtnih žrtev na hitrih vlakih od samega začetka leta 1964, prav tako ne Francozi od leta 1981.
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Tudi avijoni dol padajo pa je porast letal na vrhuncu. Vse gre višje, hitreje, samo na cestah se omejitve znižujejo čeprav smo po teh omejitvah vozili še s katrcami, fiæoti, 101...
bonk.gif
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ni jih pridelal Maglev, ampak tisti, ki ga je spustil na progo medtem, ko je bilo na njej vzdrževalno vozilo. Čisto vseeno je, ali je pri 200 na uro not priletel maglev vlak, kak ICE ali pa TGV ali kaj drugega.
Slab sistem, če dopušča da se to sploh lahko zgodi. Mislim da v londonu na podzemski avtomatsko sistem vzame elektriko, če predhodni vlak ni vsaj 2 postaji naprej.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Saj sistem ne dopušča tega.

V Kitajskem primeru je bilo to, da se je drugi vlak avtomatsko ustavil. Vendar pa so potem v nadzornem centru ročno povozili komande in dovolili vožnjo vlaka v rdečo luč, direktno v prvega, ki je zaradi okvare obtičal na progi.

Pač Kitajci in varnost niso kompatibilni.
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
jaz sem se že lansko leto peljal 333 km/h s kitajskimi vlaki. Letos me bo zaradi te nesreče strah...