Kitajski vlak s hitrostjo 350 kilometrov na uro

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Tega nisem rekel. Bi pa bila, če je že pogoj visoka hitrost, mogoče bolj uporabna (sicer mnogo dražja) tehnologija Maglev (magnetna levitacija). Na dolgi rok je to pomoje kar učinkovit način transporta. Ni delov na podvozju, ki bi jih bilo potrebno pogosto kontrolirati in menjati.

Pač, zgolj moje mnenje
nahrung002.gif
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Megnetna levitacija se ni prijela. Predrago in premalo prednosti, ker so s kolesi dosegli isto. Morda z še višjimi hitrostmi pridemo do meje, ko kolesa ne bodo več zdržala. Zaenkrat pa maglev ne zdrži ekonomske računice.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
Citat:
Uporabnik franci pravi:
Pa tale posnetek tudi da misliti. Zaradi 1 razpoke na enem od biciklov je umrlo 101 ljudi
frown-1.gif
. Pa še podrt nadvoz, pa...

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/qYAHK7fLPeE"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/qYAHK7fLPeE" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

Ne vem, ni hitrost vse
rolleyes-1.gif

hitrost je v prihodnosti vse.verjetno veš da je za napako kriv človek in ne hitrost.pač niso preverili podvozja takrat ko bi ga morali oziroma so ga površno.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Maglev je odločno predrag, poleg tega pa ga ne moreš vključiti v obstoječe proge, kar je največji minus. To je tako, kot da bi gradil avtoceste, po katerih lahko voziš samo z vozili, ki ne morejo po navadnih cestah. Zaradi tega se ne bo prijel več kot na samo specialnih linijah, kjer je potencial potnikov ogromen. No, pa niti na progi Šanghaj - letališče, kjer je ogromno potenciala, se vozijo ti vlaki praktično prazni.

Obraba podvozja in tirnic na obstoječoh prograh pa ni tolikšen problem in strošek, da bi to ne bilo rentabilno. Drugo je, če bi hoteli se s klasičnimi vozili furati 500 km/h, tukaj je maglev v boljšem položaju. Ampak načrtovana proga med Tokiom in Osako naj bi stala okoli 100 milijard dolarjev. Ne vem no, toda po moje je bolje zgraditi dva nova letališča pa ustrezne avione, bi bilo ceneje.
 
Nazadnje urejeno:

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
To bi bila pa draga rešitev. Je pa že ceneje navadno žično ograjo postavit, tako kot ob avtocesti.
grims-1.gif
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.214
1.386
113
Citat:
Uporabnik erikson pravi:
Kitajski "blisk" ogrel železniške tire

Med Vuhanom in Guandžoujem je danes pričel voziti vlak CHR3/ICE3 (Siemens) s hitrostjo 350 kilometrov na uro.

Razdaljo 1097 kilometrov vlak prevozi v treh urah, na vlaku je prostora za 1200 potnikov.

Progo so pričeli graditi junija 2005, na celotni razdalji je 684 mostov in 226 predorov.

<object width="640" height="505"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/DLI1wjzS4ro&hl=en&fs=1&hd=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/DLI1wjzS4ro&hl=en&fs=1&hd=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>

xin_5021206260954671825851.jpg

Eh

Ta je malo hitrejši:

https://www.youtube.com/watch?v=kapLBMcwFzQ

410+ km/h

In redno vozi ja
smile-1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik softi pravi:
kako se upraviči gradnja take zadeve.
Se ne, vozi z veliko izgubo (premalo potnikov, predraga karta, vozi nekam v PM, ne v center mesta).
Pač samo da Kitajci pokažejo, da si upajo to zgraditi. Sicer načrtujejo podaljšek, a se gradnja odmika, prvo zaradi cene, drugo pa ker se prebivalci ob načrtovani progi precej pritožujejo (hrup, elektromagnetno sevanje).
 
Nazadnje urejeno:

Madafaka

Fizikalc
18. feb 2009
3.343
0
36
27
Bronx
Citat:
Uporabnik softi pravi:
a je ta blisk cenejši od letala?
kako se upraviči gradnja take zadeve.
Četudi je letalo dražje, lahko leti in pristane na kateremkoli koncu sveta, ki ima primerno pristajalno stezo. Tale vlak gre lahko samo da tja, kamor seže proga.
Ni računice, samo prestiž.
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.774
548
113
42
povsod malo
Citat:
Uporabnik erikson pravi:
Potniški vlaki 52 km/h, tovorni vlaki 30 km/h.
10.gif
Lesce-Bled -> Jesenice navadni siemens največ 68,3 km/h (merjeno z GPSom na mobitelu) imam pa log tudi, da je šel 92,7 km/h samo ne vem keri vlak je bil verjetno je bil mednarodni al pa IC.
Še vprašanje zakaj je ICS zadnje čase toooolk počasen med Ljubljano in Celjem? pa zdi se mi, da se ne nagiba.
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik softi pravi:
kako se upraviči gradnja take zadeve.
Se ne, vozi z veliko izgubo (premalo potnikov, predraga karta, vozi nekam v PM, ne v center mesta).
Pač samo da Kitajci pokažejo, da si upajo to zgraditi. Sicer načrtujejo podaljšek, a se gradnja odmika, prvo zaradi cene, drugo pa ker se prebivalci ob načrtovani progi precej pritožujejo (hrup, elektromagnetno sevanje).

Poglej. Sem mnenja, da je trenutni Maglev šele zacetek hitrega transporta 'po tleh'.

Potem, ko je bil batni motor z notranjim izgorevanjem izumljen že pred 100++leti, se je vsa leta le izpopolnjeval. Od začetka je bil drag, potraten (glede porabe elektrike Maglev ni potraten!), v vseh teh letih se pa ni bistveno spremenil. No, z avtoelektrike smo prišli na avtoelektroniko, razvoj nam je dal turbine etc, smo pa že na zgornji meji price/performance tovrstnih strojev.

In kakšno pot je batni motor 'prehodil'? O tem govorim. Električni vlaki so obstajali že pred prihodom batnih motorjev, res je, da so prišli na nek nivo, Ampak Maglev je pa že v osnovi razbil vse mite. Seveda tudi s ceno... Ampak tako pač je pri vseh tehnologijah.

To hočem dopovedat. Razvoj je gonilo vsega in verjamem, da bo v kakšnem desetletju Maglev tisti, ki bo prevladal na ICE štrekah.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Ja, tako kot ti razmišljajo tudi podporniki magleva. Samo tukaj mešaš hruške in jabolka.

1. ko so izumili bencinski motor, se je avto lahko peljal že po obstoječi infrastrukturi skupaj s konjskimi vpregami.
2. Enako lahko tudi kitajski vlak vozi tako po najmodernejši in najnovejši progi ali pa po kočevski progi, seveda z dovprego (zakaj kočevska: je najbolj zmahana železna revca pri nam)
3. maglev lahko vozi samo na posebni, zanj narejeni progi, ki košta mnogo več kot navadna proga, pa tudi če je samo za brzino 80 km/h. Kjerkoli bi rad uporabil maglev, moraš zgraditi novo progo in zato tale stavek
Citat:
To hočem dopovedat. Razvoj je gonilo vsega in verjamem, da bo v kakšnem desetletju Maglev tisti, ki bo prevladal na ICE štrekah.

NE more veljati, nikoli in nikdar. Maglev ne bo nikoli vozil na obstoječih progah. Lahko pa zgradijo popolnoma novo mrežo novih prog, ampak takale pretvorba bi veljala nemogoče ogromne denarje, ampak ne zaradiultra napredne tehnologije, temveč preprostega gradbeništva, ki mora pretvoriti na stotisoče kilometrov prog v betonske kolose. Naenkrat.
 
Nazadnje urejeno:

absistem

Pripravnik
3. sep 2008
550
0
16
Ljubljana - Vič
Maglev imajo Japonci za transport na delovno mesto oddaljeno 500 km..vlak potuje s 500km/h, kar pomeni da so Japonci na delovnem mestu v cirka 1 uri...Boli njih za kinto, potrebno je masovno transportirati tisoče ljudi na delovno mesto v najhitrejšem času..
 

Madafaka

Fizikalc
18. feb 2009
3.343
0
36
27
Bronx
Ni na tirih, je pa nad tirom. Torej verjetno ravno tako lahko iztiri (npr. pri polni hitrosti naleti na odlomljen/manjkajoč del tira - evo ideje za "partizane").