Kitajski vlak s hitrostjo 350 kilometrov na uro

Grikos

Pripravnik
21. jul 2007
386
0
16

Slika je iz hitre proge Frankfurt - Koln, kjer je uporabljena ista tehnologija. Tukaj ga vlaki pičijo 300 km/h, od začetka so vozili tudi 330, a so zmanjšali hitrost, nekaj zaradi porabe energije, nekaj pa tudi zato, ker so jim sunki vetra razbijali protihrupne ograje.

Kot je razvidno iz slike, dostop na progo ni preprečen, razen nekaterih mestih z protihrupno ograjo. Najbrž zato, ker imajo v Nemčiji železničarji pooblastilo, da napišejo kazen tistemu ki se klati po tirih.
evil.gif


Še ena malo bližje:
 
Nazadnje urejeno:

Hoof_Arted

Pripravnik
27. avg 2009
313
0
16
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Sicer pa mi ni jasno, zgleda kot navadni vlak s kolesi na tirih, dobro, da ne iztiri...
No, saj to tudi je navadni vlak s kolesi na tirih. Pa tudi tirnice so čisto take kot recimo med Ljubljano in Brezovico, samo malo bolj ravno položene.
evil.gif

Zelo skromno povedano: "samo malo bolj ravne"!
Smatram, da je prav tu bistvo, v tirnicah in tirih. Saj tudi avto bi lahko naredili za >400km/h, samo ceste ni, kjer bi ga lahko pognal.

Mimogrede - najdaljši raven odsek na Slovenskih železnicah je prav del proge Ljubljana - Brezovica. Drugi najdaljši je pa takoj za tem, od Brezovice proti Borovnici. Na svetu je pa v Avstraliji - 478km.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Pozabil si na precej daljše odseke Tezno-Pragersko, Pragersko-Hajdina in Ptuj-Velika Nedelja, ki je s 15,6 km najdaljša prema pri nam.

Samo je v tej temi brezveze primerjat najmodernejšo kitajsko progo z dosežki Franca Jožefa pri nam. Škoda pisanja.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Sicer pa bi morali Kitajci ta mesec odpreti še eno podobno progo dolžine 450 km, ki ima poleg tega tudi najdaljši viadukt/most na svetu (skoraj 80 km dolžine), pa je pregledovalni vlak uničil del proge, tako da bo odprtje čez kak mesec ali dva. Res da Kitajci res delajo hitro in poceni, a kvaliteta ni ravno olala.
http://en.wikipedia.org/wiki/Zhenzhou-Xi%27an_High-speed_Railway
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
A spet treba naše not turitv vsako temo o gradbeništvu? Pismo, ste eni že brezvezni.
bonk.gif


No, toliko, novo progo Divača-Koper bo gotovo delal tudi kak naš gradbinec, pa zato zadrži komentarje do takrat.
grims-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.192
1.199
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Grikos pravi:

Slika je iz hitre proge Frankfurt - Koln, kjer je uporabljena ista tehnologija. Tukaj ga vlaki pičijo 300 km/h, od začetka so vozili tudi 330, a so zmanjšali hitrost, nekaj zaradi porabe energije, nekaj pa tudi zato, ker so jim sunki vetra razbijali protihrupne ograje.
V bistvu gre večino časa manj od 300 (tam nekje 260-280), 300 gre le na par kratkih odsekih ...
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
svetlobna leta pred našimi
bonk.gif
Kok pa peljejo v povprečju naši 40 kmh al kaj več?
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Sicer pa bi morali Kitajci ta mesec odpreti še eno podobno progo dolžine 450 km, ki ima poleg tega tudi najdaljši viadukt/most na svetu (skoraj 80 km dolžine )....

Verjetno si se zmotil/zatipkal, ali pač?
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Verjetno je to samo proga dvignjena na stebre (najbrž zaradi kakega močvirnatega terena). Saj imaš trenutno najdaljši most na svetu avtocesto v Bangkoku, pa ti ne deluje kot most, čeprav je. Najdaljši tak most sploh pa bo na novi hitri progi med Pekingom in Šanghajem, dolžine 165 km.

Trenutno najdaljši kitajski most/viadukt je na prvi pravi hitri progi med Pekingom in Tjanžinom, dolg 35 km, zgleda pa takole:
Elevated%20Rails%20on%20the%20Tianjin-Beijing%20Line_RQiIxjMwX6Ot.jpg

Večina te proge je dvignjena na stebre.

Tehnični PDF o tej progi, nekaj zanimivih slikc:
http://www.google.si/url?sa=t&...qhd9XIn3jDPNLQA
(upam, da bo delal link)

In še ena slikca s tega PDF-ja:
 
Nazadnje urejeno:

Fly

Guru
21. jul 2007
2.642
508
113
kaj bluziš ti, ljubljanski tunel je 1000x bolj zahteven kot postaviti 160km dolg most čez močvirje.
evil.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Da ne boš mislil, prvotna zamisel avtoceste preko Barja do Vrhnike je bila načrtovana kot dolg viadukt z do 120 m globokimi stebri.
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Sem malce pogledal po netu o hitrih vlakih in našel tole. Naterali so ga preko 570km/h
shocked-1.gif


<object width="425" height="350"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/jHlUp67lTek"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/jHlUp67lTek" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

Si pa ne predstavljam, kakšna bi bila situacija, če bi spet kak kombajn obstal na tirih. Tukaj imate spisek nesreč, ki so se zgodile TGV-jem. Mislim svašta, kaj ve se znajde na tirih (kombajn, finišer, ovce,...)
bonk.gif


LOL
bonk.gif
, šele sedaj opazil, da je ta posnetek že nekdo prilmal
 
Nazadnje urejeno:

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Pa tale posnetek tudi da misliti. Zaradi 1 razpoke na enem od biciklov je umrlo 101 ljudi
frown-1.gif
. Pa še podrt nadvoz, pa...


Ne vem, ni hitrost vse
rolleyes-1.gif