Kia Sportage 1.6 gdi vs. 2.0

sad

Guru
24. avg 2007
21.194
9.832
113
Citat:
Uporabnik Diablo pravi:
95% povsem zadovolji 2wd vse ostalo je nepotrebna poraba goriva in preplačevanje tehnike
wink-1.gif
Odlicno, sedaj pa to nadaljuj z SUVji proti enoprostorcem in potem karavanom. Popolnoma nepotrebna poraba goriva, preplacevanje tehnike, si pa IN. Da ne govorimo o slabsi legi, kar pomeni dejansko se nevarnost.
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
mah to ni tako enostavno, SUV je zagotovo bolj varen v trku z manjšim avtomobilom, zaradi velikosti in mase. Tudi visoko sedenje izboljša preglednost..ironija je, da potem vidiš ljudi ki imajo visok avtomobil sedijo pa nizko, potem pa samo neke okice vozijo "tovornjak", to bi takom morali sterat s ceste.
Enoprostorec in karavan, to je tudi tako lahko potrebuješ lahko ne, za 4WD je pa jasno da ga ne. Tisti ki ga zagotovo potrebujejo (4kolesni pogon), ga itak kupijo oz ga morajo kupit. Poznam enga ki dela v gozdarstvu, pa ima CRVja, pa mu povsem zadostuje pa vsi vemo da je med bolj crapy 4wd tolk pač da je, vsak da na terenu, povsem zadostuje, ce bi gledal čisto pragmatično bi mu verjetno še dostikrat povsem zadostoval 2wd.

ampak kot rečeno, to je pripeljala quattro moda, zdaj pa je fensi če ima avto 4x4, ne pa če je to nuja. Meni je jasno. Vprašanje če je drugim.
 
Nazadnje urejeno:

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Citat:
Uporabnik Diablo pravi:
ce voziš po predpisih in z zdravo pametjo ne vidim razlike,
Pa smo lahko na kitajske gume VS ostali svet... Če greš po predpisih in z zdravo pametjo, ni razlike...
hysterical-1.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.194
9.832
113
Citat:
Uporabnik Diablo pravi:
mah to ni tako enostavno, SUV je zagotovo bolj varen v trku z manjšim avtomobilom, zaradi velikosti in mase.
Jah, seveda je bolj varen, če ga primerjaš recimo z Matizom. Ampak primerjaj recimo tole Kio z npr. ProCeedom? Jaz bi rekel, da je zadeva podobna, razen, če ga Sportage ''nagazi''.
In brez zamere, ampak SUV-ja s 4x2 ne rabiš za nič drugega, kot za šminkiranje in da si IN. Tisto visoko sedenje je edini realen plus, placa recimo imajo manj kot karavani (isti razred seveda), poraba je bistveno višja, udobje v vožnji je slabše, lega slabša, zmogljivosti slabše, itd... Torej, moda
aplauz.gif
.
 

Fly

Guru
21. jul 2007
2.665
515
113
itak da je moda, je pa tudi udobje vsaj zame ko ni treba da si razštelam hrbet da se vsedem na nizek zic.
Imaš tudi veliko pravih terencev na cesti izmed katerih velika večina še makedama ni videla. Nekaterim so pač všeč takšni avti.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.194
9.832
113
Citat:
Uporabnik Fly pravi:
itak da je moda, je pa tudi udobje vsaj zame ko ni treba da si razštelam hrbet da se vsedem na nizek zic.
Tega ti tudi pri večini običajnih avtov ni treba. No, razen če si kakšnih 80 let star.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.473
357
83
34
No tako, končna cena za 2.0 bo 18.990€, za 1.6 gdi pa zdele vidim, da bi bil 20.190€. Dela se manj kot 15.000 km na leto, vožen bo večinoma po mestu (pa ne tisto od semaforja do semaforja
smile-1.gif
).. Servis za 2.0 je dražji, če sem prav razumel prodajalca, dobrih 100€ dražja bo tudi registracija, nej bi mel pa ketno, tk da en strošek manj (1.6 ma jermen?).

1.6/2.0
Izven naselja: 6.0 (ISG 5.8)/6.1
Naselje: 8.2 (ISG 7.5)/9.8
Kombinirano: 6.8 (ISG 6.4)/7.5

Kaj pravte, bi bilo na naš režim vožnje bolje doplačati teh 1200€ in vzeti 1.6?
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
kolega klekej, ali imate matematiko? znate 1 + 1
smile-1.gif
torej ključno vprašanje je kako dolgo boste imeli avto? 1 leto 2, 5 ali 10

verjetno dalj časa, glede da kupujejo starši,
no pa recimo da bo avto pri hiši 7 let, pač vzel sem neko povpračje in garancijsko dobo
v sedmih letih boste naredili cca 105.000 km, kar je razlike pri mestni vožnji pri1,6 l goriva po tov. podatkih, to je 1680 litrov kar danes znese 2167 € razlike. V zavarovanju bo v 7 letih bo cca 800 € razlike, v servisih bo enrkat veliki kar je razlika samo v velikem servisu enega jermena, ja nič manj
smile-1.gif
ker ostali jermeni se pač menjajo. v sedmih letih ne vidim bistvene razlike ker je 2,0 motor večji, in bo nekje vse skupaj 1:1 ...
tako da v grobi oceni je to takoj realne 3000 € zgube glede na 1,6 v sedmih letih ob malo letnih kmjih (pa cena goriva bo večja). če govorimo še izgubo vrednosti da bo 2,0 bencinarja čez 7 let bolj kot ne nemogoče prodati si tu, oziroma dosti težje kot 1,6 še torej tu pušneš verjetno kar jurja.
wink-1.gif


zdaj pa se odločte
smile-1.gif
jaz bi vseeno šel po 1,6

aja katero opremo ste pa naročli? urban? tista se mi zdi smiselna
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.411
5.657
113
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Meni pa je ravno Kia grda za bruhat, totalno neskladna. Bi potem imel rajši IX35 če že gledamo korejski tabor.

Doma fotr gleda ix35 jaz ga pa skos prepričujem v Sportage........ix35 mi deluje previsok pa preozek.....k da bi se med 2 šleparja stisnu na AC
smile-1.gif


Je pa res da je hyundai v notranjosti dost lepši od Kie
 
Nazadnje urejeno:

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
ix35 je kicasto oblikovan, prevec "zguban" in prevec okroglih linij. Sploh prednja maska je krneki. Sportage je pa klinastih, modernih minimalisticnih linij.
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Btw. Dobro so si stopili v zelje pri Kii. Zaradi uspeha Sportage-a, se bo poslednico Sorento zelo slabo prodajal. Do sedaj sem na cesti videl samo enega.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.411
5.657
113
Enako....ena bela? Plus da je zopet lepša kot ix55
smile-1.gif
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Jap, bela. Meni je pa 55 dober, ampak to ni direkt primerjava s Sorentom, ker je Hyundai razred visje, je res ogromen. Sorento = Santa Fe
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.411
5.657
113
maš res.....čeprav sta si sorento pa ix55 (za1x ) bolj podobna....men ma ix55 preveč čudne luči uspredi
frown-1.gif