Ker pohlep ne pozna meja...

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
Pa je ta izdelek posledica razvoja in super duper idej raziskovalnih strokovnjakov v SM?
Ali so pa oni (SM) kopirali nekaj, kar so že nekje na kitajskem trgu našli?
 

bizi

Guru
21. nov 2007
27.271
-2.011
113
Kočevska
Citat:
Uporabnik JosipBroz pravi:
Pa saj točno to me zanima. Konkretno ta primer s kozmodiskom. Gre za ponaredek, ali za isto stvar, ki jo prodaja SM?
Nekdo je zgoraj napisal, da nekdo, ki kupuje direktno na kitajskem preko neta, podpira izkoriščanje delavcev,onesnaževanje okolja, itd...
Kaj potem počne SM, ki te iste idelke uvaža iz Kitajske v količini nekaj kontejnerjev?

Nekaj kosov plastike, povezanih z drotom, gotovo ni težko ponarediti. Reje bi videl junaka, ki bi ločil original od ponaredka. Kozmodisk je tako nateg stoletja.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Pusti zdaj to kaj je nateg in kaj ne - nekdo ima intelektualne pravice do tega izdelka in jih ima vso pravico branit.

@JosipBroz: če se ne motim, je bil Kozmodisk na trgu že mnogo pred množično selitvijo proizvodnje na Kitajsko
 

dbill

Zelenc'
19. sep 2007
22
0
1
Kot sem že napisal, zadeva je bila zapakirana v original embalažo od Studio Moderne, z deklaracijo in vsemi oznakami, tudi z naslovom Zagorje ob Savi. (Res zanimivo za videt, glede na to, da je pripotovalo iz Kitajske) Zdaj če je to ponaredek ali izdelek iz iste tovarne kot ti od SM pa je težko prepoznat.
 

bizi

Guru
21. nov 2007
27.271
-2.011
113
Kočevska
To se strinjam. Zadeva je patentirana, nateg gor ali dol. Menim samo, da bi pri razpakiranem izdelku težko ali pa nemogoče ločil ponaredek od originala.
 

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
Vzemimo, da je vse to dobro pogruntal SM. Iznašel izdelek, naredil proizvodnjo, naredil marketing in naredil zelo dober posel.
Potem se najde nekdo, ki zavoha dober denar s prodajo ponaredkov. Na kitajskem naroči kontejner robe, z identično embalažo v slovenščini in prodaja to po pol cene.
Ampak kako se pa potem pojavi ta izdelek direktno v internetni prodaji nekega kitajskega trgovca? Na razpolago celemu svetu?
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
6.079
3.763
113
Po mojem tole za SM delajo kar Kitajci, zato tudi slovenska navodila na in v škatli.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.569
5.880
113
fantje dajte malo možgane vklopit.
kaj bo kitajc ponarejal slovenski kosmodisk do navodil....
itak da je identična zadeva, pač kdaj kaki zaboj "pade" iz tovornjaka
 

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
Citat:
Uporabnik Daniel pravi:
Po mojem tole za SM delajo kar Kitajci, zato tudi slovenska navodila na in v škatli.
Tudi po moje je tako. Ampak kako te potem lahko SM sodno preganja, če ti to zadevo legalno kupiš v kitajski internet prodajalni?
Ne gre za ponaredek, ampak identično zadevo. Saj ne more imeti SM ekskluzive za prodajo v SLO?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.283
7.053
113
pri taščici
Naj se to SM zmeni s tovarno in ne z mano ki sem zadevo legalno kupil na internetu. Saj je nisem kupil na ponterosu ali na bolšjaku. Podobno igro se gre SLO uvoznik slovaškega izdelka (cena iz 2jurja> skoraj 4 jurji) ki slovakom želi prepovedati prodajo v slovenijo.
 
Nazadnje urejeno:

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
tisti slo "uvoznik" nima možnosti, če gre za slovaški izdelek - EU trg in take zadeve + pri 2.000 EUR razlike se splača na Slovaško po vsak izdelek posebej, če smo že na tem.

Izgovor o nepoznavanju ponaredka je pa preveč prozoren. Tako bi lahko uvozil cel kontejner ponarejenih ipadov in se zgovarjal, da pač nisi kriv. Tudi Rop je bil kriv, ker je poskušal kupiti ponarejeno viagro in še kazen je plačal.

Glej, če ti nevede kupiš ukraden avto in se to ugotovi, ti ga brez zadržkov zaplenijo - denar pa lahko terjaš sam od prodajalca.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.390
1.258
113
Citat:
Uporabnik JosipBroz pravi:
Citat:
Uporabnik Daniel pravi:
Po mojem tole za SM delajo kar Kitajci, zato tudi slovenska navodila na in v škatli.
Tudi po moje je tako. Ampak kako te potem lahko SM sodno preganja, če ti to zadevo legalno kupiš v kitajski internet prodajalni?
Ne gre za ponaredek, ampak identično zadevo. Saj ne more imeti SM ekskluzive za prodajo v SLO?

SM reče, da je ponaredek (in njihovo mnenje je seveda strokovno, ker so oni stvar razvili). Potem pa ti dokaži, da ni.
In ja, SM lahko reče, da smejo samo oni to v EU uvažat (ne smejo pa omejevat znotraj EU).
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.390
1.258
113
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Glej, če ti nevede kupiš ukraden avto in se to ugotovi, ti ga brez zadržkov zaplenijo - denar pa lahko terjaš sam od prodajalca.

Ni čisto res. Vzamejo to ga lahko le, če si vedel ali bi moral vedeti (recimo zaradi ful nižje cene kot bi jo imel "legalen") avto. Pri kozmodrisku je isto. Če je cena samo 10% normalne, si že moral vedeti, da ne kupuješ originala. In ti ga zaplenijo. Če bi pa bila cena recimo za 5% nižja, pa ti tega seveda ne morejo natovorit.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.283
7.053
113
pri taščici
Očitno je ceneje in bolj učinkovito loviti lopova kurjega jajca (en kosmodisk), kot pa se dogovoriti s kradljivcem(tovarno) ki jajca s polovice farme prodaja pod ukradenim imenom.
Kako znano je to v sloveniji. In na žalost tudi uspešno. Kako so že rekli pred dnevi? Ob požaru pazimo na drevo v gozdu, pa če nam zaradi tega ves gozd pogori.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Če bi kolikortoliko poznal SM bi vedel, da tule pišeš nebuloze... Kar se pa ITja SM tiče je pa tvoj oboževani SRC en običan pigzigmer proti njim...
Glede na to da so kitajčki brez vsake etike in morale (poslovne) ter da kradejo kot srake ni čudno da je prišlo do tega... Kako bi pa tebi izgledalo, da naročiš izdelavo nekega lastnega artikal (od razvoja do izvedbe) kitajčku, le ta pa ga potem začne mimo tebe prodajati (krasti) za minimalac? Verjetno bi bil mnenja, da naj crkne podjetnik in da je tako prav
stupid-1.gif
...
Tisto kar mora kitajček sam razvit in ima neko kvaliteto pa tudi ni tako poceni.
 

B81

22. jul 2007
37.862
11.086
113
Kdo je v resnici razvil Kozmodisk? To je ja staro 25 let, takrat še ni bilo SM...
 
22. jul 2007
13.634
1.793
113
124
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik JosipBroz pravi:
Citat:
Uporabnik Daniel pravi:
Po mojem tole za SM delajo kar Kitajci, zato tudi slovenska navodila na in v škatli.
Tudi po moje je tako. Ampak kako te potem lahko SM sodno preganja, če ti to zadevo legalno kupiš v kitajski internet prodajalni?
Ne gre za ponaredek, ampak identično zadevo. Saj ne more imeti SM ekskluzive za prodajo v SLO?

SM reče, da je ponaredek (in njihovo mnenje je seveda strokovno, ker so oni stvar razvili). Potem pa ti dokaži, da ni.
In ja, SM lahko reče, da smejo samo oni to v EU uvažat (ne smejo pa omejevat znotraj EU).
boli angleže za SM, tako narediš;
se pa naši carini elegantno izogneš, če naročiš na UK naslov-izanglije.com, sicer je malenkost dražje ampak stvar dobiš brez problema
 

titov

Fizikalc
12. jun 2008
7.544
1
38
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Kdo je v resnici razvil Kozmodisk? To je ja staro 25 let, takrat še ni bilo SM...

Nek Srb, Češko je pa od njega potem kupil patent.

Citat:
History & Milestones
1991 OUR BEGINNING
Branislav Stojanoviæ, inventor from Serbia, introduces piece of oddly shaped white plastic, named KOSMODISK. Being very convincing - he let “the story of success” unfold. The results of clinical tests were more than favourable, so the first TV-spot with the slogan: “It looks silly, but it works!”, was prepared. First TV testimonial was Vesna Vuloviæ, the stewardess who was the sole survivor of the JAT airplane crash back in 70’. After that testimony KosmodiskŸ becomes a smash hit in Serbia.

1992 STUDIO MODERNA TAKE OVER INITIATIVE
Newly established company Studio Moderna from Slovenia buys KosmodiskŸ patent. With live presentations in major cities and three weeks money back guarantee KosmodiskŸ makes people on the sunny side of the Alps excited as well. Not overnight, but through a clear strategy. The first issue of KosmodiskŸ newspaper was published, and the word of the “incredible device” that helps the young and the old, had been spread from mouth to mouth.

1993 CROSSING SLOVENIA’S BORDERS
Austrian insurance company Merkur, known for marketing reputable medical accessories, places the KosmodiskŸ in their catalogue. A major research is conducted and confirmed the Kosmodisk’s positive effect on people with low back pain. It also proved that the KosmodiskŸ had no side effects. KosmodiskŸ becomes a friend of numerous Slovenian top athletes. The first issue of a magazine for a healthy living (Viva) was published, which was the successor of the KosmodiskŸ newspaper.

1994 THE 10.000th SATISFIED USER
KosmodiskŸ becomes the official supplier of Slovenian alpine skiers. The brand expands to another country – Croatia. At that moment, more than 10.000 people were using KosmodiskŸ.

1995 - 1996 NEW PRODUCT
The ambitions grow bigger, therefore KosmodiskŸ found its way to Macedonia and Bulgaria. The goal remains the same: “global strategy  local execution”. In these two countries KosmodiskŸ yet today is very popular and virtually without competition. Later on, KosmodiskŸ Quattro - special model for the car was introduced.

1997 – 1999 FIRST INFOMERCIAL
The KosmodiskŸ expands northeast. New localized TV-spots with satisfied users were produced. The local production is on a high level. In Poland the first 28-minute infomercial is shot, and as the result, the yearly sales are increased six fold.

2000 THE YUGOSLAVIA PHENOMENA
After the sanctions against the FRY have been lifted and people hardly make both ends meet, the KosmodiskŸ sales in this region have increased month by month. It was a phenomena beyond explanation.

2001 INTERNET AND RETAIL ERA
KosmodiskŸ finally took on the World Wide Web. New media were joined by new sales channels. The network of retail points (pharmacies, specialized stores with orthopedic aids) has become extremely important. This was a successful year by the sales and by the opening of new markets as well (Czech Republic, Italy).

2002 – 2003 MILLIONS OF NEW POTENTIAL USERS
KosmodiskŸ enters 7 new markets (Estonia, Kosovo, Latvia, Lithuania, Romania) including Russia and USA. The demanding American market calls for modifications. The new, improved KosmodiskŸ is developed (KosmodiskŸ Classic Set).

2004 GETTING ACTIVE
Year by year, users become more demanding, and despite the improvements, the classic version of KosmodiskŸ cannot satisfy all. New model for the active population was developed (KosmodiskŸ Active).

2005 – 2006 PRODUCT LINES
KosmodiskŸ has changed its overall presence by re-designing the logotype and introducing 5 product lines under the KosmodiskŸ family – CLASSIC, ACTIVE, PRESTIGE, SUPPORT and LIFE in its form. The improved KosmodiskŸ web site comes to life as well.

2007 – 2008 KOSMODISKŸ FAMILY GROWING
Several new products for massage has been launched, since massage therapy has become an important part of general health care for many people living in today’s stressful world. Also several new products that support, protect and relieve pain of the knee, ankle or wrist joint complemented the KosmodiskŸ family portfolio.

2009 NEW CHALLENGES
Back pain is one of the diseases of the “modern” age. It doesn’t discriminate between the old and the young, the men and the women, the tall and the short. And so doesn’t the KosmodiskŸ. Why not keep the story going on!?
 

ghibli

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
18. sep 2007
2.132
1
38
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Citat:
Uporabnik kravakonj pravi:
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Me prav zanima kaj prodajaš ti, če nekatere tule označuješ za prodajalce dreka?
če prodajaš kup plastike, ki ga Kitajci izdelujejo za drobiž, in se ob tem razglašaš za vele podjetnika in inovatorja - jap, nisi nič drugega kot prodajalec dreka.
Se pravi, je Apple navaden prodajalec dreka, ker iPhona prodaja po 20-kratni proizvodnji ceni?

Res je!
Nekateri pokapirate prej nekateri pozneje
na koncu pokapirate vsi... to je bistvo.
Btw ni 20-kratna ampak veeeeeliko več.