Kdo to kupi?

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
6
38
s tem lahko sklepaš (povdarek na sklepaš) samo, da je več prodanih, ne pa to, da je boljši nakup.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.008
11.131
113
lep avtobus
bonk.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.373
1.240
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:Kakor sami pravijo, so pač luksuzna Toyota.

Sami tega vsekakor ne pravijo. Še več, kar pozelenijo, če kdo kaj takega reče, ker se že od začetka Lexusa najbolj trudijo, da ga popolnoma diferencirajo od Toyote. Gre za tehnično (platforma ipd) povsem različne avte (no ja, tuintam kaka Toyota kasneje podeduje kak motor ali kaj podobnega). Izjema sta LX in GX ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.373
1.240
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Lexus je standard v ZDA že preko desetletje. Raritete so zaradi njega postali MBji.

Pretiravat res ni treba. Da ne brskam za lani, cifra iz 2007: lexus 330K, MB 240K. Pa se ne spomnim, da bi MB kdaj več prodal v ZDA ...
Skratka: Lexus je večji od MB v ZDA, ampak o raritetah ali pa popolni prevladi na trgu je pa malo mimo govorit.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Lexus je standard v ZDA že preko desetletje. Raritete so zaradi njega postali MBji.

Pretiravat res ni treba. Da ne brskam za lani, cifra iz 2007: lexus 330K, MB 240K. Pa se ne spomnim, da bi MB kdaj več prodal v ZDA ...
Skratka: Lexus je večji od MB v ZDA, ampak o raritetah ali pa popolni prevladi na trgu je pa malo mimo govorit.

S svojo pojavo je Lexus dobesedno ubil tržni delež MBja v ZDA.

Prej sem pa navedel, da so luksuzna Toyota, ker so to besedno zvezo imeli v svojih prvih reklamah. Lexus - A Luxury Division of Toyota. Reč je še vedno vidna v tem, da je cel kup sklopov na Lexih istih kot pri Toyotah, edina razlika je, da Lexi dražje in luksuznejše dele opreme dobijo kakega pol desetletja prej. Da marketingarji želijo reči diferencirati razumem. Po drugi strani, pa jim je ravno sloves Toyote prinesel prve odlične prodajne rezultate, ko so s to znamko začeli.

Vpeljali so več reči, ki so dobesedno fentale prodajo MBjev v ZDA. Neprekosljivo kakovost in zanesljivost, tukaj so zadeli žebljico na glavico, ker je takrat MB veljal za pokvarljive krave in uvedli so vrhunsko pomoč uporabnikom.

So bili prvi, ki so ti za redni vzdrževalni servis prišli iskat avto na dom ali v službo, ti pripeljali nadomestni avto, tvojega poservisirali in vrnili. Torej je bil kupec car. Pri MBju je bil pa kupec predvsem obran do kosti in to se je poznalo na prodajnih rezulatatih. Seveda je konkurenca naredila svoje in je tudi MB bil prisiljen dvigniti nivo storitve. Prilagodi se ali pa crkni.

Ogo
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
6
38
Lexus je bil tudi prvi, ki je dal za nadomestni avto običajno boljšega kot ga je imela stranka.. Nek novinar je zapisal celo, da je v anketnem vprašalniku dobil med drugim vprašanje kakšno čokolado ima najraje in je napisal, da zelene m&m. In je dobil zelene (samo zelene!) m&m. Kdo je šel to prebirat ne vem.. vendar je point jasen.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
lexus je anstal iz dejstva, da se toyota ni mogla spopast z mb in konkurenco. in je lansirala prestizno toyoto. podobno honda.

drgač pa.
vs ekar je nad 50k€ mor aimet zvezdo ali propeler na volanu. vw za 50 plus..je idiotizem v glavi.
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:Kakor sami pravijo, so pač luksuzna Toyota.

Sami tega vsekakor ne pravijo. Še več, kar pozelenijo, če kdo kaj takega reče, ker se že od začetka Lexusa najbolj trudijo, da ga popolnoma diferencirajo od Toyote. Gre za tehnično (platforma ipd) povsem različne avte (no ja, tuintam kaka Toyota kasneje podeduje kak motor ali kaj podobnega). Izjema sta LX in GX ...
O pa so. Samo preoblečene Toyote. Toyota Celsior = LS, Aristo = GS, Altezza = IS, Soarer = SC, Harrier = RX.
evil.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.373
1.240
113
www.adriamedia.si
Pisal sem seveda o Toyotah, ki so naprodaj v ZDA in pri nas, ne o japonskem trgu ...

@Ogo: Lexus je tržni delž pobral vsem evropskim prestižnim znamka približno enako (ne samo MB), največ pa so pobrali ameriškim znamkam.