Citat:
Uporabnik Evrokrat pravi:
v resnici bo temu avtu cena v EUju rastla, ker bo taka redkost
eden, mogoce dva komada, pa se to testna
Citat:
Uporabnik BigPoppa pravi:
Podoben lol:
http://www.avto.net/ad.asp?id=3227292
http://www.avto.net/ad.asp?id=3228068
Citat:
Uporabnik BigPoppa pravi:
Še trije primeri notranjosti znamke,ki se tlači v premium segment:
http://l.yimg.com/dv/izp/lexus_gs_350_rwd_2009_dashboard_dashboard.jpg
http://z.about.com/d/cars/1/0/c/f/1/ag_09es350_dash.jpg
http://l.yimg.com/dv/izp/lexus_is_c_350_rwd_2010_dashboard_dashboard.jpg
Ura pa zmaga v vseh treh primerih
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Citat:
Uporabnik Evrokrat pravi:
v resnici bo temu avtu cena v EUju rastla, ker bo taka redkost
eden, mogoce dva komada, pa se to testna
To sploh nima vezeKot da se ne zavedajo, da ne bo prodajna uspešnica. Namenjen je predvsem dvigovanju ugleda. Toyota je z lexusom rabila 20 let, da jih sploh kdo povoha, pa še zdaj so večji klump od tega hyundaija. Na tvojo žalost pravijo testi, da tale hyundai ravno ne zaostaja za velikimi in pomembnimi v tem razredu.
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Citat:
Uporabnik Evrokrat pravi:
v resnici bo temu avtu cena v EUju rastla, ker bo taka redkost
eden, mogoce dva komada, pa se to testna
To sploh nima vezeKot da se ne zavedajo, da ne bo prodajna uspešnica. Namenjen je predvsem dvigovanju ugleda. Toyota je z lexusom rabila 20 let, da jih sploh kdo povoha, pa še zdaj so večji klump od tega hyundaija. Na tvojo žalost pravijo testi, da tale hyundai ravno ne zaostaja za velikimi in pomembnimi v tem razredu.
Lexusa vohajo ze od leta 1989. In to konkretno. Tako da ne bulazni z nekaksnimi 20 leti in izjavami "vecji klump" od hyundaia.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_awards_won_by_the_Lexus_LS
Sicer Hyundai rapidno raste in je zelo uspesna strategija v tako kriznih casih, ampak Lexus kot brand je postavil nova merila v avtomobilski industriji, pa ne samo kar se tehnologije tice, tudi prodaje, odnosa do kupcev. Lexus kot podjetje je danes ekonomski vzor na mnogih uglednih mednarodnih poslovnih institucijah, univerzah itd.
Kar pa se evropskega trga tice, je vsesplosno znano da so bile uvozne kvote na japonske avtomobile. Zato tudi ni bilo velikega prodora premium znamk. Sele z selitvijo vzhodnih znamk na evropska tla se je zacelo novo obdobje.
Citat:
Uporabnik Blackjack ampak Lexus kot brand je postavil nova merila v avtomobilski industriji,
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
No pa mi pokaži korejca za 120k eur.
Citat:
Uporabnik kazamurnik pravi:
Tak avto si kupi nekdo ,ki ga hoče imet prvi in ima dnarja ko dreka....in ga prav nič ne briga če bo čez 5 let za male pare.....oziroma dvomim da ga bo sploh imel 5 let...ga bo menjal prej ,ker se ga bo naveličal.
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Kaj je z njo narobe?
Imaš električjne sedeže, ogrevane, hlajene in masažne, električen volan in navi,,,,
Največji hec pa bo to, ko bo leder ostal dlje časa cel, kot pri tvojem bemveju
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Ni važno, če te pri nemcih na suho nategnejo za 50k€, važen je tist filing, da si dal 50k€ več, kot nekdo drug in to za zelo podoben če ne še celo slabši izdelek. Čudežni svet fanboyev
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Govorimo o luksuznih avtomobilih, right?