Kazen iz Italije

Barbarian

Fizikalc
25. sep 2008
1.237
25
48
Zdravo. Dons sem dobu kazen za vstop v center Pise brez dovoljenja in 223€ če plačam v 5 dneh bo 114€ 6-60 dni 140€ in 60+ 223€, vse ok... ampak me bega da ni prevara! Dobil sem v It in Ang jeziku, nikjer nobenega žiga občine... Kaj mislite, je prevara... bi moglo bit v Slo jeziku?
 
13. jul 2011
2.677
626
113
Ni prevara, je pa res da je izpeljano povsem po laško - mimo uradnih mehanizmov za izterjavo kazni, preko zasebne izterjevalske družbe. Največkrat babyloweb.eu ali emo.nivi.it.
Laška mestna redarstva so povsem ponorela s temi kaznimi - radarji ali vstop v t.i. ZTL. Če voziš po Italiji je kar velika verjetnost, da boš v roku enega leta (največkrat kakšnih 9 mesecev) prejel domov kazen. Niso redki primeri ko turisti dobijo tudi po več kazni iz istega potovanja. Predvsem so nevarne te ZTL, ki so velikokrat slabo označene. Lahko te v ZTL pelje navigacija, slediš ostalemu prometu...
Najbolje je, pred vožnjo po italijanskih mestih pa tudi manjših krajih, preveriti če so kje na tvoji poti ZTL.
Kaj se zgodi če ne plačaš pa ne vem. Glede na to, da ne gre preko uradnega EU mehanizma, mogoče celo nič, zna pa biti težava, če te kdaj v Italiji kontrolirajo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Barbarian

Barbarian

Fizikalc
25. sep 2008
1.237
25
48
Ni prevara, je pa res da je izpeljano povsem po laško - mimo uradnih mehanizmov za izterjavo kazni, preko zasebne izterjevalske družbe. Največkrat babyloweb.eu ali emo.nivi.it.
Laška mestna redarstva so povsem ponorela s temi kaznimi - radarji ali vstop v t.i. ZTL. Če voziš po Italiji je kar velika verjetnost, da boš v roku enega leta (največkrat kakšnih 9 mesecev) prejel domov kazen. Niso redki primeri ko turisti dobijo tudi po več kazni iz istega potovanja. Predvsem so nevarne te ZTL, ki so velikokrat slabo označene. Lahko te v ZTL pelje navigacija, slediš ostalemu prometu...
Najbolje je, pred vožnjo po italijanskih mestih pa tudi manjših krajih, preveriti če so kje na tvoji poti ZTL.
Kaj se zgodi če ne plačaš pa ne vem. Glede na to, da ne gre preko uradnega EU mehanizma, mogoče celo nič, zna pa biti težava, če te kdaj v Italiji kontrolirajo.
Hvala za izčrpen odgovor, se pravi da je najbolje da plačam 114€ v 5 dneh in mirno spim
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.167
9.801
113
Preberi točno kdaj se šteje rok 5 dni. Sem zadnjič na SLO1 zasledil, da za tujce zaradi trajanja, da pošiljka pride do tebe, ta rok običajno odpade in si že takoj v drugem roku.
Po koliko časa si dobil kazen?
Tukaj si lahko prebereš o ZTL in preveriš, če si šel v cono:
https://www.autoeurope.com/italy-ztl-zones/
Dobro, da si to napisal, ker nisem niti vedel, da ima Italija te cone.
 
Nazadnje urejeno:

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.517
5.061
113
Malce off ...
A sanjam, ko menim, da bi EU lahko poskrbela, da bi bila taka območja v navigacijah tistih, ki imajo ažurne zemljevide. Morali bi vzpostaviti enotni portal, kjer bi upravljalci infrastrukture to morali pravočasno sporočati. Sicer cona ne bi smela veljati.
 

Barbarian

Fizikalc
25. sep 2008
1.237
25
48
Preberi točno kdaj se šteje rok 5 dni. Sem zadnjič na SLO1 zasledil, da za tujce zaradi trajanja, da pošiljka pride do tebe, ta rok običajno odpade in si že takoj v drugem roku.
Po koliko časa si dobil kazen?
Tukaj si lahko prebereš o ZTL in preveriš, če si šel v cono:
https://www.autoeurope.com/italy-ztl-zones/
Dobro, da si to napisal, ker nisem niti vedel, da ima Italija te cone.
Piše v angleščini da imam 5 dni od prejema sklepa, sem pa vseeno poslal vprašanje na to njihovo mestno redarstvo ali piše kje v angleščini da je prepovedan vstop brez dovoljenj v to cono, ker It razumem 0%. Odgovora še nisem dobil.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.517
5.061
113
Ali pri nas kje piše kaj takega v angleščini? Denimo dopolnilne table, ki razlagajo modre cone:sprasujemse:. Pa je govorcev slovenskega jezika še precej manj kot italijanskega.
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.531
854
113
Malce off ...
A sanjam, ko menim, da bi EU lahko poskrbela, da bi bila taka območja v navigacijah tistih, ki imajo ažurne zemljevide. Morali bi vzpostaviti enotni portal, kjer bi upravljalci infrastrukture to morali pravočasno sporočati. Sicer cona ne bi smela veljati.
Prometna ureditev velja in je merodajna na terenu, ne na napravi. Naj sedaj občina/upravljalec kontaktira vse (???!!!) ponudnike zemljevidov? Ali samo VW, MB in BMW ker ostalo itak ne šteje? Bodo ponudniki zemljevidov zaračunavali vpis? Kaj pa, če so javili, pa imaš zadnjo različico, ker do posodobitev še ni prišlo?
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.517
5.061
113
Prometna ureditev velja in je merodajna na terenu, ne na napravi. Naj sedaj občina/upravljalec kontaktira vse (???!!!) ponudnike zemljevidov? Ali samo VW, MB in BMW ker ostalo itak ne šteje? Bodo ponudniki zemljevidov zaračunavali vpis? Kaj pa, če so javili, pa imaš zadnjo različico, ker do posodobitev še ni prišlo?
Težave s funkcionalno pismenostjo?
Morali bi vzpostaviti enotni portal, kjer bi upravljalci infrastrukture to morali pravočasno sporočati. Sicer cona ne bi smela veljati.
Če bi bil enotni portal, enotni API, ne dvomim, da bi večina navigacij znala od tam črpati.
Enako bi lahko bilo za razne zapore, dela na cesti ... Stvari se planirajo mesece ali celo leta, potem pa nekdo da dovoljenje, izvajalec zapore to postavi in baje celo nekomu javi. Ampak ljudje tega ne zvedo. Vsaj nekako tako so nas poskušali prepričati, da je šla zgodba denimo v Kranju.
Ceste so kot infrastrukturni vir precej dalj kot denimo mobilna telefonija. Ampak so tudi precej bolj zaostale. Vsaka meja ima svoje posebnosti, nekompatibilne obračune stroškov in tudi ni enotnega vira kako je s prevoznostjo. Na koncu celotni EU stroj poseka komercialni google. To je v bistvu sramota kratkovidne evropske politike, ki pač ni sposobna preiti v digitalno družbo.
 

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.956
2.633
113
Ma ni tako enostavno. Jaz sem pred leti zapeljal mimo tega znaka v Firencah. Takrat za ZTL cone nisem vedel, znak je majhen in z polno informacij tako, da če se ne ustaviš zravn in v miru prebereš ne veš za kaj gre, za mano so bila druga vozila in ulica je bila ozka tako da ni bilo druge kot da sem se peljal naprej. Tako da sem se o ZTL conah poučil naknadno. Sem pa imel to srečo, da sem parkiral v garažni hiši, kjer tvojo reg. tablico vnesejo v sistem od redarstva in tako je tvoj vstop v cono legalen :)
 
13. jul 2011
2.677
626
113
Italija je polna teh con in jih dodobra izkoriščajo za polnjenje občinskih blagajn. Sicer verjamem, da je glavni namen zmanjšanje prometa v središču, ampak tudi izrekanja kazni se ne branijo in imajo izdelan sistem nadzora in izterjave. Če bi bil namen zgolj zmanjševanje prometa, bi poskrbeli za boljšo označenost. Enako kot pri nas cone 30.
Pri vsem skupaj je najbolj sporno to, da poteka pobiranje kazni preko zunanjih izvajalcev, ki zaračunajo stroške. Predpostavljam (lahko pa se motim), da domače voznike kontaktira redarstvo direktno in plačajo zgolj kazen. Če ima EU vzpostavljen sistem meddržavne izterjave kazni, potem bi morale biti ostale poti izterjave prepovedane. Verjamem pa, da mestnim oblastem izterjava preko evropskega mehanizma ne diši, ker bi dobili zgolj polovico izkupička.

Sem se pozanimal - s petdnevnim rokom je menda tako, da ob plačilu prek spleta označiš kdaj si pošiljko prejel.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Barbarian

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.517
5.061
113
A ni pri meddržavni izterjavi kazni tako, da gredo te v proračun države, kjer je povzročitelj doma? Pa še minimalni znesek je 70 €, če me spomin ne vara.
Zato to ni najbrž nikomur preveč všeč. Načeloma bi za večjo varnost v prometu tudi taka poenostavitev morala biti v redu. Seveda, če bi bil to namen kazni ...
 

Barbarian

Fizikalc
25. sep 2008
1.237
25
48
Italija je polna teh con in jih dodobra izkoriščajo za polnjenje občinskih blagajn. Sicer verjamem, da je glavni namen zmanjšanje prometa v središču, ampak tudi izrekanja kazni se ne branijo in imajo izdelan sistem nadzora in izterjave. Če bi bil namen zgolj zmanjševanje prometa, bi poskrbeli za boljšo označenost. Enako kot pri nas cone 30.
Pri vsem skupaj je najbolj sporno to, da poteka pobiranje kazni preko zunanjih izvajalcev, ki zaračunajo stroške. Predpostavljam (lahko pa se motim), da domače voznike kontaktira redarstvo direktno in plačajo zgolj kazen. Če ima EU vzpostavljen sistem meddržavne izterjave kazni, potem bi morale biti ostale poti izterjave prepovedane. Verjamem pa, da mestnim oblastem izterjava preko evropskega mehanizma ne diši, ker bi dobili zgolj polovico izkupička.

Sem se pozanimal - s petdnevnim rokom je menda tako, da ob plačilu prek spleta označiš kdaj si pošiljko prejel.
Je tako, takoj sem jim poslal mail da se prejel kazen in vprašanje glede kazni. Do sobote imam rok za polovičko.
 

yamahafazer

Fizikalc
15. mar 2010
1.599
68
48
Poznam nekoga, ki se je poglobil v podobno kazen iz Italije. Prekoracil hitrost na trzaski obvoznici. S tistega dopisa je razbral, da ga obvescajo da po enem letu zastara. Ampak nastavljeno je bilo vse tako da placa. Dobil je neko geslo s katerim je dostopal do fotografije radarja. Placal ni in od takrat je mir
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Jaz sem naredil prekršek v Milanu junija 2016, pošta je prišla 3 dni pred iztekom 1 leta (70,40 € - kako priročno) - NIVI. Sem poslal priporočeno nazaj v slovenščini, skupaj z linkom do EU uredbe, kako se vročajo kazni v EU. Po 11 mesecih dobil dopis v slovenščini, da sem dolžan 250 € (po navadni pošti). Nazaj so dobili odvetniški dopis, da je kazen 70,40 poravnana, ostalo pa zaradi napačnega postopka ne priznavam. Nazaj so poslali, da je angleščina mednarodni jezik, ampak jaz se lahko uradno pritožim samo v italijanščini. Sem jih povprašal, zakaj potem strošek prevoda v slovenščino, ker je angleščina mednarodni jezik. Nič.

Čakam na izvršbo, sklepam, da so kazen občini poravnali, zdaj pa hočejo pač ostalo.

Link do uredbe: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/SL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32015L0413&from=SL

Citat: "Kadar se država članica prekrška odloči uvesti postopke nadaljnje obravnave v zvezi s prometnimi prekrški, povezanimi z varnostjo v cestnem prometu, iz člena 2, za namen zagotovitve spoštovanja temeljnih pravic pošlje pisno obvestilo v jeziku dokumenta o registraciji vozila, če je na voljo, ali v enem od uradnih jezikov države članice registracije. "

Nemci in Avstrijci so to že uredili (pošiljajo dopise lepo v slovenščini), Italijani pa še ne. Imajo celo prevedeno predlogo v sami uredbi, ampak so preleni.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.636
2.682
113
še v SLO - ampak komaj
PIC

Vse lepo in prav - ampak je treba opozoriti, da direktva velja le za določene prekšrke, predvsem iz vidika prometne varnosti.
Posledično z njo niso urejeni napačno parkiranje, ZTLji, I-GLji, prekrški “Grün zone” itd.

Se pa strinjam, da bi ravno na tem področju (prekrškovni izterjavi) lahko EU naredila hitro red - prosto izmenjavo podatkov, obvestilo kršitelju v jeziku države (ali enem od uradnih jezikov) registracije, ostalo si pa naj kršitelj rešuje sam z organi države, ki ga “preganja”.
In nekako prepovedati izterjavo preko “organizacij” - če doma lahko “urad” izterja, potem gre čezmejno tudi.

Aja - pa nikakor ne more biti opravičljivo, da kršitelj ni poznal zakona, ker le-ta ni spisan v “njegovem” jeziku.
 

yamahafazer

Fizikalc
15. mar 2010
1.599
68
48
Jaz sem naredil prekršek v Milanu junija 2016, pošta je prišla 3 dni pred iztekom 1 leta (70,40 € - kako priročno) - NIVI. Sem poslal priporočeno nazaj v slovenščini, skupaj z linkom do EU uredbe, kako se vročajo kazni v EU. Po 11 mesecih dobil dopis v slovenščini, da sem dolžan 250 € (po navadni pošti). Nazaj so dobili odvetniški dopis, da je kazen 70,40 poravnana, ostalo pa zaradi napačnega postopka ne priznavam. Nazaj so poslali, da je angleščina mednarodni jezik, ampak jaz se lahko uradno pritožim samo v italijanščini. Sem jih povprašal, zakaj potem strošek prevoda v slovenščino, ker je angleščina mednarodni jezik. Nič.

Čakam na izvršbo, sklepam, da so kazen občini poravnali, zdaj pa hočejo pač ostalo.

Link do uredbe: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/SL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32015L0413&from=SL

Citat: "Kadar se država članica prekrška odloči uvesti postopke nadaljnje obravnave v zvezi s prometnimi prekrški, povezanimi z varnostjo v cestnem prometu, iz člena 2, za namen zagotovitve spoštovanja temeljnih pravic pošlje pisno obvestilo v jeziku dokumenta o registraciji vozila, če je na voljo, ali v enem od uradnih jezikov države članice registracije. "

Nemci in Avstrijci so to že uredili (pošiljajo dopise lepo v slovenščini), Italijani pa še ne. Imajo celo prevedeno predlogo v sami uredbi, ampak so preleni.
Saj pise v enem od uradnih jezikov. Italijanscina to je