Jaz mam pa 2x11 za 2 jurja . Ampak to sem hotel. Je pa res, da še nisem vozil 1x11.Samo sliko sem videl. 3x ali 2x...nima veze, to ne spada na pecikl za jurja
Jaz mam pa 2x11 za 2 jurja . Ampak to sem hotel. Je pa res, da še nisem vozil 1x11.Samo sliko sem videl. 3x ali 2x...nima veze, to ne spada na pecikl za jurja
Tale trditev sploh ne drži, sploh če ne ves kaj dotični vozi. 1x je za gorce in teren, za treking in cesto pa se vedno imaš 2x, brez problema 3x. Ne vem če kdo res ni sposoben obvladovati 2x sistema, ki se izkaze pri hitrejši vožnji na ravnini in navzdol. Ali pa vrtiš kot hrček, se posebej če imaš 11 najmanjši na kaseti. Tako da kar poprek ni za trdit. Je pa moderno in in in razpon je enak ali večji, samo v katerem območju (kadenci) razpon rabiš. Marketing pa dela in veliko primerih je smer ok, ne pa splošno in povsod.Sem na hitro pogledal te linke, prvo kaj v oko pade:
Giant ima spredaj 3 zobnike. To je totalno out. Kriminal, da še to sploh prodajajo na peciklu za jurja. Canyon ima manj prestav, ampak več prestav ni noben plus, ker se jih veliko podvaja. V letu 2021 gledaš samo 1x10, 11 ali 12
Garancija pri peciklu za 1k€ in lokalni mojster ne pomeni nič, ker si ne predstavljam kaj bi sploh lahko šlo narobe. Če gre kaka komponenta v rit, ti jo bo canyon že menjal, za šrauf zategnit in menjalnik nastavit pa je vsak pecikl mehanik ok.
Pri canyonu velja da dobiš več za isti denar, ker so online prodajalec in mislim da je v tem primeru tudi tako.
Glede velikosti pa se boš moral dobro izmerit in po potrebi posevetovat z suportom
Meni pa 1x11 ne pokrije vsega. Kaksenkrat bi šel hitreje dol in po ravnem. Če bi dal malo ožje gume pa bi nujno moral dat spredaj 2x. Domnevam. Oz. naj bi bila opcija za 3 zobe večja sajba. Kolk se to pozna?
Ja veš kak je. Smo le na alterju. in če je treba delat primerjavo z gumicami je treba top robo gumic primerjat z najbolj kurčevimi diski kaj obstajajo, 10 kilometerskim spustom in 150 kilskim dedom in potem vsem razlagat kak so gumice boljše. Če pa primerjaš nek rang, ki si zasluži ime bremza in imaš svoji vižnji primerno velikost diska je ni gumice, ki prime bolje.Ja, ker so dražje, ker je dražje vzdrževanje. Primejo pa lahko slabše od gumic. Vsaj sodeč kakšne težave z diski imajo eni na alterju..
Za rekreativno kolesarjenje se mi zdijo gumice čisto ok. Kupujem jih na AE za par evrov.Ja veš kak je. Smo le na alterju. in če je treba delat primerjavo z gumicami je treba top robo gumic primerjat z najbolj kurčevimi diski kaj obstajajo, 10 kilometerskim spustom in 150 kilskim dedom in potem vsem razlagat kak so gumice boljše. Če pa primerjaš nek rang, ki si zasluži ime bremza in imaš svoji vižnji primerno velikost diska je ni gumice, ki prime bolje.
Ajde Kalbo daj mi razloži zaj kak nimam pojma.
Diski na hidravliko pa spet zahtevajo nekaj namenskega orodja. Če ne drugega za odzracit baje.
Sodeč po pisanju "strokovnjakov" tukaj, se spredaj ena šajba odstrani?
idealka trenutno za trekking je trenutno 2x10, nekateri imajo celo 2x11. za MTB je 1x12, za cestna pa podobno, kot na trekkingu, 2x10, 2x11, edino prednji zobniki so obcutno vecji.Za gumice še nisem slišal, da bi kdo menjaval na povsem novem kolesu, ko se je dvakrat rekreativno spustil z bližnjega hriba, za diske pa je že zgodilo.
Ampak seveda verniki napredka bodo sedaj udarili.
Aja, pa še to moram napisati: vozil sem imel kolo, ki je bilo 2x12. Sodeč po pisanju "strokovnjakov" tukaj, se spredaj ena šajba odstrani? Sposojeno je bilo sedaj že žal od pokojne ženske, ki je prevozila krepko več kot marsikateri ded na leto.
Ker zavoro lahko odzračiš z istim orodjem, ki ga imaš za nastavljanje gumic, a?Baje ja. Mogoče nebi bilo slabo če ne diskutiraš o stvareh o katerih več kot očitno nimaš pojma