Katero gorsko kolo

dem

Fizikalc
4. avg 2011
1.939
14
38
Radon imajo velikost okvirja:
170 - 180 cm 18" 46 cm
180 - 190 cm 20" 51 cm

Jaz sem po izračunih ravno vmes (49cm). Kateri bi bil po vaših izkušnjah bolj primeren.
 

Zanzibar

Majstr
16. sep 2007
1.068
127
63
XT opreme sigurno ne potrebuješ. Za menjalnik je SLX vrh glave. Raje poglej za boljše zavore/vzmetenje. Ne kupi kolesa samo zato, ker mu na zadnjem menjalniku piše XT ali pa na sprednji štangi Spec.

Za jurja moraš kupit že zelo dobro rekreativno gorsko kolo (govorim o trdakih/hardtail = samo s sprednjim vzmetenjem).

Glede na to kaj pišeš, ne kupuj preko neta. Pojdi do nekaj (max 5) trgovcev osebno. Povej kaj bi rad in za koliko denarja. Če ti ni nujno počakaj do jeseni, dobiš kakih 10% več popusta kot sedaj.
In kar je najpomembneje: kolo ti po veliki verjetnosti bolj prav, kot tisto, ki si ga izbereš po tabelah.

Nove 26" najverjetneje ne boš kupil (v rangu 1k€). Odločiti se boš moral med 27,5 in 29.
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.430
3.810
113
davorinm.wordpress.com
Citat:
Uporabnik dem pravi:
Ok, hvala. Kaj pa velikost. Bo bolj primerna 18 ali 20, glede na to da bo 29colski? Dacho je zgoraj napisal da bi moral biti eno številko manjši. V kateri trgovini pri nas imajo največ izbire in možnost da se malo zapelješ?

Za Cube-a, se lahko verjetno zmeniš še za kak gotovinski popust. Pokliči jih...ali pa še bolje, pojdi v živo pogledati.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Sicer nisem nikoli gorsko kolesaril, samo cestno. Ampak meni osebno je bolj pomemben okvir in feltne, na MTB mogoče še vzmetenje in bremze, kot oprema. Za povprečnega rekreativca je Deore vrh glave, razliko pa v kako boljšo felgo ali feder. Okvir pa tak da ti položaj odgovarja. V tem rangu so eni bolj komfort, drugi so športno podrti. V glavnem okvir in položaj, da se počutiš uredu in ne prisiljen, oprema vsaj rang deore, ampak kej več tak ni potrebno, Za felge, pa fedre, bodo pa drugi povedali.
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
1
38
To je tvoje mnenje. Okvirji se res razlikujejo, ampak na vseh se boš lahko peljal. In če boš mel pravo velikost okvirja, višino belance in sedeža, ne bo bistvene razlike v vožnji med giantom ali cube. Več razlike naredijo drugačne sprednje vilce, belanca, sam zic, teža kolesa, profil gum in še kaj. Definitivno pa je najboljše prej zadevo probat, če je možnost.

Corratec in Merida imata baje ene najboljših okvirjev.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.265
5.642
113
Citat:
Uporabnik matej_ pravi:
sori ko smetim temo. ampak za ženo iščem eno poceni gorsko kolo.

Citat:


Poglej še v extremevital na Viču...moja je 176cm...je vzela L okvir...

Glej tm rang 450-550 eur bo ravnoprav za zacetek (vilce..diski...nek vstopno-srednji rang opreme)
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.002
6.879
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Mirko pravi:
Kolo se kupuje tako, da se na njega vsede in pelje (pa ne samo po hervis trgovini). Glede na vožnjo cca 90% rekreativcev, ki se vozi večinoma po asfaltu in nekaj malega po makadamu bi ti predlagal treking (ne, to ni več samo tisto "upokojensko" kolo, ki ima blatnike in luči). Važna je geometrija okvirja in kako ti kolo "sede" ne pa ali ima XTR opremo
rolleyes-1.gif
Pa ne kupuje se online kot kake svetilke iz kitajske.
Se nekako se najbolj strinjam s tem je odgovorom.
Vozim/va trekinga, ce nisi ravno offroadar potem ni panike. Gre tudi po gozdnih cestah. Najbrz bolje kot pa gorski po asfaltu.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.002
6.879
113
pri taščici
Se glede bolhe
Treba je biti vztrajen ali pa imeti sreco da dobis kaj pametnega. Marsikdo postavi ceno prakticno iz trgovine (celo visje sem zasledil), pa kolo ni ravno novo.
In ko ima kolo nekaj kkm je treba menjati verigo, zavorne gumice.... Pri poceni kolesih vilice dobijo luft (pa se kdo najbrz).
Midva imava poceni kolo iz slo trgovine. Ne ravno najcenejše (ker za tisto za "100" evrov se pa res voziva preveč).,
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.373
167
63
38

dem

Fizikalc
4. avg 2011
1.939
14
38
Katero trgovine s kolesi najbolj priporočate pri nas? Ljubjana ali okolica.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.265
5.642
113
Extremevital....Svad (kranj)....Bauer....pol so pa se kaki privatniki po periferiji Lj
 

kremenko1

Pripravnik
9. feb 2015
49
0
6
Končno en pravi odgovor, zato pa se pri skoraj vseh pametnih trgovcih da dogovoriti za dnevno rento kolesa, kjer lahko preizkusiš, če ti kolo sploh paše. Ko najdeš pravi okvir pa začneš razmišljati o ostali opremi.
 

feler

Fizikalc
21. jan 2008
1.700
12
38
Vsekakor drugi, Radon, tudi boljša oprema od vilice do mnejalnikov ipd., pa tudi teža mu gre malenkost v prid. Seveda pa odvisno kje boš vozil. S hardtrailom in 10cm hoda ne pričakuj kakšnih norih spustov po trailih in parkih. Po makadamu, kakšnih ne preveč strmih in zahtevnih singlcah se pa da voziti čisto solidno. Prav se da odpeljati lepe ture s solidno podlago.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.689
393
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik FuriousG pravi:
ksz...
Meni se je pa usralo in sem na Bolhi dobil vrhunsko kolo za 1000eur. All-mountain, karbonc, Sram X0, 140mm hoda. Ni pa nov.
smirk-1.gif
Tako da se splača pogledat mal po malih oglasih, če seveda ni problem kupit rabljeno kolo. Sem tudi sam gledal novega hardtaila za okrog 800eur, pa sem se k sreči odločil za rabljenega fully-ja.
zmaga.gif

Sam imam pri kolesih isto teorijo. Sem gledal nove in sem potem prešaltal na rabljenega.
Kot pa je Hanzi omenil, moraš biti vztrajen in zna kar trajati, da dobiš dobro zadevo po normalni ceni. Sam sem oglase spremljal občasno kakšne 4 mesece, da sem potem dobil 12 let staro kolo za res minimalno ceno, pa v dobrem stanju in s kvalitetnimi komponentami. Po enem letu lahko rečem samo, da sem ekstremno zadovoljen. Zamenjal sem le nosilec balance, ker je bil prevelik (preveč naprej) in kolo mi je dobesedno kot ulito. Cena pa smešna. In pa seveda še primerjava z mojim prejšnjim kolesom, ki je bil nov ranga cca. 300 EUR. Boljša ciklistika, menjalnik, zavore, pa še lažji. Tako da, vsekakor se pozna razlika med kolesi ranga 300 EUR in 1000 EUR (pišem za nove).
Prej sem šel gledat še ene 3 kolesa, pa so bila ali popolnoma uničena ali pa cena praktično enaka novemu
stupid-1.gif
.

Zadnjič sem pa spet za tamalo dobil sicer kakšnih 7 let (morda tudi kaj več) starega Rog-a, ampak kot novega, praktično nerabljenega (prve gume, popolnoma neizrabljene, itd.) za celih 45 EUR
grin1.gif
. Zadnjo gumo sem napumpal in to je bilo to.
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Jaz sem tudi za rabljeno kolo, ker se da dobiti super zadevo, samo potrpljenje je treba imeti. Sem pol leta spremljal bolho in na koncu dobil 08 Cuba, XC fullya z XT opremo za 400€. Zamenjal je 14 let starega Trek hardtaila.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.002
6.879
113
pri taščici
A to je bil "kocevski rog"?
Ker Rog kolo ki sem ga 2005 kupil v sparu 99% ni bil vec sestavljen v Sloveniji. Tako da tale tvoja otroska zadeva.
Evo nasel
Citat:
Na Slovenskem je bila najbolj znana tovarna koles ljubljanska tovarna Rog, ki je delovala med letoma 1951 in 1994
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.689
393
83
Kras
www.mtl.si
Huh, ej pojma nimam. Gor piše Rog Max, pa na biciklu je tudi nalepka z emailom Rog.
Je pa tale, morda bo kakšen ga prepoznal. Če je pa že oldtimer
cool-1.gif
.
 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.719
113
Če je imelo tole kako vezo z rogom, sem tut jst bicikel.