Kateri avto 2500 - 3000 EUR

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Redni servis je na 10.000km, letniki nad 99 so dobil interval na 15.000.
Olja gre 3,6 notr, v vsakem primeru rabš 4l kanto, če bo treba kaj dolit.
Ob normalnenm vzdrževanju menjalnik 1.5 nikakor nima problemov z ležaji.
1.5 za ta denar ne bo nikoli dobil, da bo ohranjena in da ne bo mela +200.000km. Je pa res da za motor taki km niso problematični, vendar treba pa drugje kkšno zadevo porihtat oz menjat (standard kot so amortizerji, sklopka itd..)
 

Swich

El Presidente
23. jul 2007
4.835
0
36
41
v Hondo civic 6 gen gre točno 4L olja...seveda če zamenjaš filter za olje.
stupid-1.gif
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Odvisno od motorja, za 1.5 lepo u servisni piše 3,6 z filtrom vred (brez 3,3l)
 

s1m0n

Pripravnik
8. avg 2007
431
0
16
37
nop. notri gre tako kot je cuprar napisal 3,6l. ce pa ti tocis (si tocil) 4 l potem pa upam da si vsaj katilizator vsako leto pred tehnicnim zamenjal. ravno sedaj ko sem menjal olje in oljni filter mi ga je mehankar prevec vlil (cca. 3dcl) kar se je poznalo za 1-1,5 cm cez maksimum.
 

B81

22. jul 2007
37.324
10.685
113
Pogledal bi hondo od cizyja, ne prevelik mestni ato, če praviš 90% mestne vožnje, pa še klimo ima.
Kaj pa je s cliom blo?
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Upam da si ga kej vn dal...
BTW močnejši modeli (VTI) majo res 4l oz mislm da 4,2 al neki tazga..
 

s1m0n

Pripravnik
8. avg 2007
431
0
16
37
sel sem nazaj, pa je majster sam rekel da garantira tako za masino kot katalizator. men je ql. pa se moj sosed bo po novem
wink-1.gif
 

Swich

El Presidente
23. jul 2007
4.835
0
36
41
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Upam da si ga kej vn dal...
BTW močnejši modeli (VTI) majo res 4l oz mislm da 4,2 al neki tazga..


se posipam z pepelom , ker imam "močnejši model" ...sam čudno se mi zdi da niso enaki deli .
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Swich pravi:
Ne pretiravaj z menjavanjem delov kateri niso fuč, ker ti bodo naši hondini serviserji dal notr ponaredke, ki pa niso nujno bolše kvalitete kot pa 10L stari original hondini deli

Zato pa greš dele za japonce kupit sam. Serviser (najbolje kak dober popoldanc) ti pove, kaj rabi, potem pa greš na AC kozmos tam ob križišču Celovške in severne obvoznice. Deli povečini niso originalni, so pa made in Japan in delajo kot se šika, pa še zelo poceni.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik Swich pravi:
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Upam da si ga kej vn dal...
BTW močnejši modeli (VTI) majo res 4l oz mislm da 4,2 al neki tazga..



se posipam z pepelom , ker imam "močnejši model" ...sam čudno se mi zdi da niso enaki deli .

Ni panike, zato pa debatiramo. Računaj da naša jajca so sohc in zanova D serij je čist druga kot VTI-jeve dohc B16A..
Kar se tiče motorja, je vse drugače..
 

Swich

El Presidente
23. jul 2007
4.835
0
36
41
ja točno ja...učiri sm mnde neki tacga pojedu pa mi sam četrt možganov delal pa sm se sprašval zakaj bi nardil karter manjši
bonk.gif





@ChaoRen: Se strinjam da nima ta tok malo kilometrov, verjetno so samo števci zamenjani,ker ko pogledaš notranjost jst tega ne bi kupu, tam pr nogah kr neki plastike fali, pa na splošno je vse zguljeno notr, tak da zihr nima 80k .
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38

Swich

El Presidente
23. jul 2007
4.835
0
36
41
Lahka pa probaš reskirat z kakšno Alfo. Odvisno od tega kakšno finančno stanje maš...lahka da ti bo vredu služila, al se boš pa čist zaj*ebu. Alfe so fajne za vidit, fajne za pelat...samo kaj nej če mi je pa v 2 letih crkknalo vse kar je blo možno. dal na avto za 600k sit materiala, ker je šlo kr po tekočem traku. potem sm slišal pa da so japonci bolj hvaležna vozila, sm probu pa z hondo, pa sm kljub 280k prevoženimi kilometri, dal na njo samo 40k sit za prvi servis + kugle na podvozju sm zamenjal...aja pa olje menjam 1x na leto.