Povej kaj več. Me resno zanima.meni so 1.5 hdi odsvetovali, da je kar problematičen ...
Povej kaj več. Me resno zanima.meni so 1.5 hdi odsvetovali, da je kar problematičen ...
na enake probleme so mene opozorili. 2.0 hdi naj bi bil ok.AdBlue in filter trdih delcev.
Kolegu so že pri 70.000km lučke zasvetile. Voženo na daljše razdalje. Popravili pod garancijo.
A ni to fama vseh dizlov? Za adblue so debatirali tukaj, da je fajn aditiv proti kristalizaciji dodajat. Svakov Audi A6 je imel tudi podoben problem, tam pri 80k , le da je on programsko odklopil dodajanje adblua za nekaj 100 eur, posodo pa pustil tako kot je.na enake probleme so mene opozorili. 2.0 hdi naj bi bil ok.
Občasno delam relacije, ja..sicer pa 30km/dan v službo. V bistvu mi je dosti vseeno dizel/bencin, da le ni kak 1.0 turbo mlinček (en teden sem vozil Hyundai i20 1.0 T-GDI, pa me ni ravno navdušil). Kolikor sem gledal Civice, so vsi 5+ let, Mazde 3 pa ni v karavanski različici.15.000 km je sicer malo malo za dizla, vseeno delaš relacije?
meni so 1.5 hdi odsvetovali, da je kar problematičen ... za Astro ne vem ...
kaj pa kaka Honda Civic? Mazda 3 (sam pri Mazdi menda le bencinar pride v poštev) ...
btw - Focusi imajo kar solidno ceno in so zelo ok za ta denar, če le ne rabiš veliko prostora na zadnji klopi.
za 1.5 BlueHDI sem dobil informacije, da znajo spiti nenormalno veliko olja (1l na 2-3k km), ne vem pa, kako razširjeno je to med temi motorji.Povej kaj več. Me resno zanima.
Meh, če smem - na Rangerju je šel grelec za Adblue pri 90k km, strošek par sto eur..Pa mislim da ni fama. Pri DPF je treba pač upoštevati določene zakonitosti, Adblue črpalke pa je znano da so določene znamke imele težave, predvsem Renault. Osebno ne poznam nikogar ki mu je adblue riknil.
Pa mislim da ni fama. Pri DPF je treba pač upoštevati določene zakonitosti, Adblue črpalke pa je znano da so določene znamke imele težave, predvsem Renault. Osebno ne poznam nikogar ki mu je adblue riknil.
2020 sem dobil trenutnega Focusa. 100400km, 2016 let, 11.990€, s popusti smo prisli do 11.500€. gledal sem se Mondeota, tudi letnik 2016 takrat, a bolj zmahan in z vec kilometri, enaka cena. Focus je imel ceno za novo vozilo na zavarovalni polici navedeno 31.300€, Mondeo pa 29.000€ …5 let star focus.16 jurjev?.
Koliko pride nov? 30
Treba je pazit, če je bila ketna zamenjana. Za menjavo je treba razdreti cel motor, ker je ketna na desni strani pri menjalniku in ne na levi, kot imajo običajni motorji (gledano izpred avtomobila v motor). Oziroma pri dotičnem avtu, glede na majhno kilometrino. je treba to vzeti v račun v obdobju naslednjih 50kkm.Taka astra se mi zdi tudi ok, glede na letnik/ kilometre.
ketna se menja? kaj je pol poanta ketne? ni ketna ponavadi “for life”? (razen pri BMW-ju - medklic - so pri BMW-ju resili probleme s ketno?)Treba je pazit, če je bila ketna zamenjana. Za menjavo je treba razdreti cel motor, ker je ketna na desni strani pri menjalniku in ne na levi, kot imajo običajni motorji (gledano izpred avtomobila v motor). Oziroma pri dotičnem avtu, glede na majhno kilometrino. je treba to vzeti v račun v obdobju naslednjih 50kkm.