Je kaj na tem aditivu, je to dejansko koristno? Ali je to na nivpju mutenja aditivov za večjo moč in manjšo porabo, kot so se en čas nazaj prodajali?A ni to fama vseh dizlov? Za adblue so debatirali tukaj, da je fajn aditiv proti kristalizaciji dodajat. Svakov Audi A6 je imel tudi podoben problem, tam pri 80k , le da je on programsko odklopil dodajanje adblua za nekaj 100 eur, posodo pa pustil tako kot je.
bencinarji in 1.0/1.2 mlincki. imas avte, kjer je to res mlincek (Hyundai) in imas avte, kjer je motor res presenetljivo dober (Honda, Ford).
Kolega ima službenega Peugeot 1,5 dizel. Dva dneva pred iztekom garancije (2leti) strgala ketna...Pod garancijo menjan motor.ketna se menja? kaj je pol poanta ketne? ni ketna ponavadi “for life”? (razen pri BMW-ju - medklic - so pri BMW-ju resili probleme s ketno?)
tega nisem vedel, hvala!Za voziti ja, ima pa Ford podobne težave kot Piretech:
Ford's Self-Clogging 1.0-Liter EcoBoost Engine Is Finally Getting Recalled
139,000 Ford EcoSport and Focus vehicles have been recalled for engine failures due to faulty oil systems, which will be fixed for free.www.thedrive.com
ne - aditiv adblue ima v bistvu enako funkcijo kot dodatna šoba - kurjenje saj v izpušnem sistemu.Je kaj na tem aditivu, je to dejansko koristno? Ali je to na nivpju mutenja aditivov za večjo moč in manjšo porabo, kot so se en čas nazaj prodajali?
Škoda (VAG group) so me podučili, da zgolj in samo 2.0 tdi 150 hp (in močnejše različice). pri škodi je še znan problem, da se vodna pumpa rada ulula, ampak menda ni nek hud strošek (napram menjavam keten in adblue problemov) ...Aha, pol recimo, da te opozori, preden gre v maloro?
Kaj pa bi potem bil boljši nakup, od teh dveh, ki sem jih nalimal focus, ali astra? Škoda pride najbrž dražja. Al pa z 1.6 dizlom, ki naj bi bil ok?
Hyundaia z novimi 1.0 motorji res še nisem vozil, prejšnji so bili "orng" žalost ... če so jih dodelali, je to dobro, ker motor je definitivno imel potencial.Glede mlinčkov sem se malo pozanimal in osebne izkušnje. Ford 1,0..večkrat nagrajen motor...težave z njim v praksi,... Opel, Citroen, Peugeot 1,2..nekaj najslabšega na trgu....Hyundai 1,0..nobenih posebnih težav,....1,0 TSI nobenih posebnih težav.
ne držine - aditiv adblue ima v bistvu enako funkcijo kot dodatna šoba - kurjenje saj v izpušnem sistemu.
malo prevec sem poenostavil. je pa res, da adblue pripomore k zmanjsanju problemov z dpfjem … long story short …ne drži
Ketne so ponovem na bmw for-life. (Enako kot vecina tekocin - npr xdrive in diferenciali). Life pa je ma bmw definiran kot 150.000 km. Podobno kot na PSA 120.000 km.ketna se menja? kaj je pol poanta ketne? ni ketna ponavadi “for life”? (razen pri BMW-ju - medklic - so pri BMW-ju resili probleme s ketno?)
adblu je urea, to je tud iv tvojem seču (ber lulanju) je naravna molekula ki ima en kup dušikov, molekula pa temperaturno ni najbolj stabilna, ko k temu dodaš še NOx v izpušnih plinih, ki tudi temperaturni niso najbolj okej, dobiš proste atome dušika iz obeh molekul..ti prosti dušiki se vežejo skup, dobiš inertni dušik, ostali atomi pa gredo v vodo/vodno paroJe kaj na tem aditivu, je to dejansko koristno? Ali je to na nivpju mutenja aditivov za večjo moč in manjšo porabo, kot so se en čas nazaj prodajali?