Akumulator se polni z največ 2,65 V/celico. Ker ima 12 V akumulator 6 celic to pomeni 15.9 V. Ko doseže napetost plinjenja 2,2 V/celico (13,2 V) je potrebno napetost znižati na največ 2,4 V/celico (14,4 V). S to napetostjo ga lahko polnimo nekaj časa potem moramo znižati napetost na največ 2,25 V/celico (13,5 V). Napetost ne sme pasti pod 1,8 V/celico (10,8 V) saj je takrat akumulator zanič. Torej, če ima odklopljen akumulator več kot 11V, potem je, kar se tiče napetosti povsem v redu.
Ob zagonu motorja stečejo veliki tokovi. Ti tokovi povzročajo v akumulatorju velik padec napetosti in velike sile. Padec napetosti lahko povzroči, da napetost pade pod 1,8 V/celico, kar poškoduje celico. Električne sile pa lahko poškodujejo plošče. Vse to lahko povzroči zmanjšanje kapacitete. Na kapaciteto vpliva tudi temperatura (pri -10°C je kapacitete zgolj 50% tiste pri 20°C). Torej lahko voltmeter pokaže 13,5 V, kar pomeni povsem poln akumulator vendar pa je kapaciteta toliko okrnjena, da vžig avta ni mogoč.
Diesel motorji potrebujejo precej večji zagonski tok kot bencinski motorji, zato morajo dizlaši ob menjavi akumulatorja posvetiti posebno pozornost, kakšen zagonski tok je sposoben zagotoviti akumulator. Že isti proizvajalec za različne tipe akumulatorjev iste kapacitete deklarira različne zagonske tokove. Pri zamenjavi firme, pa je to lahko še precej bolj kompleksno. Če ne vemo kakšen zagonski tok omogoča originalni akumulator in kakšnega novi, je ob menjavi boljše vzeti toliko večjo kapaciteto akumulatorja, kot še gre v avto. To velja še zlasti za dizlaše.