Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Kakšni so pa kaj ti 109 KM hdi motorji, ki se pojavljajo v peugeotih, citroenih, mazdah, fordih? Nekako imam v glavi, da pri visokih kilometrinah niso ravno biseri. Nebi pa rad širil krive vere, zato raje vprašam.
90/109 so v redu ... nekaj je problemov z EGR ventili (v bistvu je tle na dolgi rok še najboljša programska odstranitev EGR ventila, potem imaš mir ... to delam jaz našim strankam in potem ni več težav), sicer pa zelo solidni motorji.
136 16V HDi (RHR) je tudi dober motor, so pa problemi z verigami odmičnih gredi ... če je že bila menjana z novejšo, spremenjeno, potem problema ni več. Mislim, da so bili celo neki vpoklici, če se ne motim ...
Problem je ker c5 in 407 sta mi grda ko satan, tega nebi mogel furat res ne.
Sej passat in škoda nista bisera, samo tisto mi je ekstremno grdo.
Dejte mi še napisat kolk cirka bi rabil poleg same kupnine za servis pri passatu ali škodi, če bi hotel menjat te bistvene stvari torej vsi filtri + jermen+ olje, u bistvu velik servis. Še zraven pa štejem cirka 80 za akumulator (tega vedno zamenjam), če je treba enih 400 za gume, edino kar ne vem je kolk računat za servis. Pa komu peljat da je pošten pa da je dober majster za škode in passate...če mate kak kontakt oz nasvet.
Octavia ima serijsko 195/65/15, ki je ena najugodnejših dimenzij in dobiš za 65 eur po komadu že vrhunske gume.
Glede servisov pa ti je lahko orientacija tole: http://www.skoda-vednovredno.s...ear=10%2F96>
To so originalni deli vgrajeni na pooblaščenem servisu. Pri popoldancu in z oem deli prideš skozi še ceneje.
ksz
ko ste ze pri mazdi....
mazda 3
stara 5 let, prevozenih nekaj cez 100kkm(prvi lastnik, ne mi o stevcu), ze lani na servisu je jamral da je masten amortizer.Cena naj bi bila 200 evrov.Pa najbrz je se kaksna cvetka pa ne zvem vsega od zlahtnika
Da je nekaj narobe... Lahko z ABS sistemom... lahko pa tudi s cim drugim, ce poleg lucke ABS sveti se kaksna druga lucka... Ponavadi pise v prirocniku, kaj je narobe, ce se kaksna lucka prizge...
sicer pa bolje da sveti lucka kot pa da je od zadaj odklopljena.
samo na alterju pricakujejo 10 let stare avtomobile za 2000 eur z 20.000 prevozenimi km, ki so povrh se nepokvarljivi in ti ob na kupu podarijo se zlati master za 3 letno neomejeno tankanje.
Sam res tele toyote sploh ne zgledajo slabo, tako zunanjost kot notranjost imajo super. Kako je pa z motorjem? Je res tako zanesljiv kot TDI? Kako je s porabo? Imajo kake FAP/DPF filtre?
Citat: Uporabnik SpidiGonzalez pravi:
Sam res tele toyote sploh ne zgledajo slabo, tako zunanjost kot notranjost imajo super. Kako je pa z motorjem? Je res tako zanesljiv kot TDI? Kako je s porabo? Imajo kake FAP/DPF filtre?
osebno poznam dva ki imata avensise D4D, eden je na konstnantni ruti med dalmacijo in avstrijo. oba avtomobila bp. voznika oz lastnika sta starejse sorte.
dvema človekoma sem svetoval pred leti enemu corolo 1,6 vvti in enemu avensisa d4d 2,2
oba zaribala pri obeh sicer nekaj dobre volje od toyote ampak na koncu še vedno strošek
od takrat toyote ne prepiročam več kar ne pomeni da je slaba
Mi imamo eno stranko (potnik, ki dela relacije) - Avensis 2.2 D-4D in ima preko 350.000 km. Ampak poudarjam - ne delat zaključkov na podlagi enega vozila.
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.