Karavan do enih 5000 EUR max?

netko

Guru
25. jul 2007
6.944
2.251
113
glede na to da je bila tudi pri 2.2 dobra volja toyote so očitno imeli sistemsko napako... tako kot pri vvti - tam so zamenjali celoten motor ki ni bil v garanciji na svoje stroške
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.071
113
VSI D4D tega obdobja (vzeto iz topica), razen tistega V6 v landkruzercah, imajo določene težave. Najboljši del pa še pride, tudi vsi bencinarji ki so bili alternativa tem dizlom (1.3 yaris, 1.6 corola, 1.8 avensis) so kar se tiče kvalitete porazni. Toyota je v tem obdobju res padla na kvaliteti in še danes popravljajo napake.

Glede C&B se strinjam, VAG grupa če iščeš dizel za tak denar vse ostalo je samo izguba denarja!
grims-1.gif
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
A obstaja še kaka stran poleg avto.net za iskanje rabljenih avtomobilov? Drugače pa kako se kaj zmenite s prodajalcem, a ko greste gledat rabljen avto ga peljete prvo h kakemu mehaniku na pregled? Al kupite tako da dobite garancijo? Kaj vse pregledate? Malo me je pač strah da potem ko prideš domov čez tri dni ugotoviš da je xy stvari zhebanih....recimo podvozje, turbina itd.?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.071
113
Dobro spidigonzales, če boš toliko stvari spraševal in kupoval avto s strahom pred vsem potem NE kupi rabljenega avta. Kupi nov avto, zato obstjajo. Je zagotovo najbolj zanesljiva opcija pa še garancijo ti dajo.

Če boš kupil rabljen avto bo 100% v prvem letu nekaj za popravit ali zamenjat, glede na rang vozila imej 1k EUR pod palcem! Koneckoncev te bo zavarovanje, gume in še kakšna malenkost kmalu prišla preko 500EUR kar je več kot 10% tvojega budgeta.

Skratka avta ki ni strošek ga ni, enako te lahko pusti vsak na cedilu (na cesti), nov ali star!
zmaga.gif
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Vem, zato tudi kupujem avto do 5k da imam še jurja na strani. ozeroma še raje za 4 da imam 2 na rezervi. Zanima me samo kako zmanjšat možnosti za presenečenja, oz a vi greste do avta, preverite šipe, klimo, odprete haubo pa evo roka, al se zapeljete (kaj če nima tablic?), peljete na servis bližnji da ga dvignejo itd? Al...? Zato je mogoče fajn kupit pri kaki avtohiši/preprodajalcu če da kak mesec garancije, jaz vem da bi se lažjega srca odpeljal....po drugi strani pa prek privat lahko izveš več o avtu, ampak danes kilometre lahko prevrti vsak tako da tudi privat ni 100%....
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Nabavi nekaj z TDI motorjem in bo mir, vsaj kar se motorja tiče. Mojo Octavio imajo že štirje "rezervirano", eden mi je celo 5k€ ponudil, če jo takoj prodam
smile-1.gif
Ampak ne hvala, nimam izrednih stroškov, nizka poraba, dokaj prostoren, poceni servisi. Kaj še rabiš drugega za takšen denar?
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.291
357
83
Se strinjam z napisanim.

Tudi jaz sem še pol leta nazaj govoril, da ne bom nikoli v življenju vozil tdi karavana in sedaj vozim ravno to. Vse kar je bilo predlagano je bilo v mojem ožjem izboru (ena lepa 156 2.4 jtd me je mikala ampak je razum prevladal nad čustvi) ampak sem se nazadnje odločil za octavio (imam enak letnik, barvo in felge kot ti, pa enako nimam strešnih sani
smile-1.gif
) in mi ni žal. Ravno včeraj je števec obrnil 250k in sem miren, ni mi treba razmišljati o vztrajnikih, šobah, črpalkah itd, samo tankaš, voziš in menjaš olje.
Jeba je, ko moram sedaj vedno jaz vozit, ko s kolegi kam gremo, ker imam najvarčnejši avto
smile-1.gif


In to je to kar avtor teme išče. Obenem pa mu svetujem naj s sabo vzame koga, ki se spozna na rabljena vozila, da se ne bo potem po glavi tolkel. Ampak tudi če mimo vseka s kakim slabim tdi-jem bo še vedno manjša bolečina kot pa da bi moral na toyoti zamenjati vse štiri šobe ali pa da ti na dci-ju glavna gred pogleda čez blok motorja...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.071
113
Naredi tako.

1. Izberi kateri avti so ti všeč za tvoje potrebe glede na to kar si prebral tule in kar velja na splošno
2. vzemi si čas in se zapelji do vsakega od teh avtov in preveri kako ti ustreza na splošno, počutje v kabini, prostor, pelji se par km. Že tu boš ugotovil da je razlika med recimo fordom in VWjem in da enega od njih nočeš ker je tak in tak
3. ko opraviš selekcijo potem itak ostane samo par vozil, izbereš najbolj ustrezna, jih podrobno stestiraš in izbereš najboljšega (sedaj a je to tisti z najmanj km, najlepše barve ali pač samo najboljši občutek pri prodajalcu je tvoja izbira)
4. pred nakupom naj avto pregleda mehanik, najbolje nekdo ki te pozna oz. ki ga ti poznaš
5. če je vse OK kupi vozilo, v nedeljo obvezno k maši pa dat nekaj denarja za obnovo zvonika, nalepit sv. štefana na armaturko če še ni gor, rožni venec za ogledalo, kupit hrastov les in 3x potrkat nanj, ... (in ostale vraže po želji)
6. avto odpelji do mehanika in popravi/zamenjaj kar ne štima in te moti ter naredi osnovni servis (menjava olja in fitrov)
7. vozi dokler kaj ne crkne, če imaš srečo ga boš vozil dolgo, če imaš manj sreče ga boš občasno peljal na popravilo če res nimaš sreče ga še vedno lahko prodaš naprej in kupiš novega

Razliko med fizičnimi prodajalci in avtohišami so, si že sam ugotovil kakšne. Tu bi sam bolj kot na osnovne prednosti/slabosti gledal na ceno in pa na ohranjenost in splošen občutek.

Torej čimprej telefon v roke, poklicat par "ponudnikov" ki so blizu. Vsakemu plačaj pir ali kavo, dobro stestiraj avto in naredi prvo selekcijo. Potem pa tu vprašaj za "ta in ta" avto kaj mislimo, ni vrag da med 90% spama dobiš vsaj eno koristno infromacijo!
grin1.gif
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.042
1.262
113
42
Na koncu je itak od avta do avta odvisn. pPovsod maš slabe in dobre primerke. Tud če dobr zgleda ko kupuješ ti pa v enem letu vse crkne. Jaz bi se raje odločil zaradi voznega prostora ali prtljažnika kot pa samo od motorja. kakor mi je QashQai všerč recmo ga nikoli nebi imel ker ima tako nepraktičen prtljažnik( mogoče je +2 drgačen). Jaz bi vzel 2,0 dci ker imamo pr bajti 2 in oba delata brez problemov, sosed dela na Renault servisu je reku, da je vzdžjiv pa še ceneje imam servis. Mal premisl vse skupaj pač.
 

Fe3

Thinc
13. avg 2007
1.054
16
38
55
Vzhodna Gorenjska
Ko ste se že toliko razpisali o motorjih in servisih, bi jaz opozoril še na eno pomembno lastnost karavana: rob prtljažnika. Bistveno je, da je raven. Vseeno večkrat uporabljaš prtljažnik, kot pa voziš avto na servis. Oktavija je sicer čisto v redu avto, ima pa tako trapasto narejen prtljažnik, da me sploh ne zanima. Mogoče je tanova kaj boljša. Že karavanski prtljažnik z dvojnim dnom je precej bolj uporabna zadeva.
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Kaj je to dvojno dno? Kako je pri passatu? Pa pri mondeu in laguni? A se da pri vseh teh zadnje zice dol/ven da dobiš "posteljo" zadaj?
aplauz.gif
 

disc

Guru
4. feb 2011
2.432
549
113
ksz
Jest bi se tudi nekako bolj k Octaviji nagibal. Sicer za 5ooo€ imaš kar nekaj izbire tudi pri drugih znamkah, sam kaj pa vem
smile-1.gif


Sej kako se pa obnese pri octaviah kombinacija 4x4 in 2.0 bencinskega motorja? Al je motor prešvoh in posledično prepožrešen?