Karavan do enih 5000 EUR max?

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Si pa hitro odgovoril.
smile-1.gif


Tale 115ps motor je itak "čuden", saj 130ps iz faceliftanega modela ne gre nič kaj bolje. Pomoje da so (tako kot to zna vw še danes) napisali malo nižjo moč, da ni bil preblizu 2,5tdi, ki je takrat zmogel samo 150 konjev. Malo čudno mi je namreč bilo da je šel 115 konjski avto brez problema preko 220km/h po števcu (morda je bil čipan, a ne verjamem, ker je bil novinarski testni avto).
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Koliko pa kaj kadijo tele mašine? Narediš noč onemu zadaj na semaforju?
grims-1.gif
Pa kaj je treba pazit pri teh avtih, moram na kaj bit pozoren?
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik XSIDE pravi:
Za te letnike 2.0 TDI 140 bi bilo za pogledat, nisem siguren, ampak znajo biti problematične mašine.

Drugače smo mel pa pri bajati 2 170 konjska 2.0 TDIja in z nobenim ni bilo težav, vendar sta bila oba novejša 2007 in 2009 letnik.

Dejte prosim razlikovat 2.0 TDI motorje - sta namreč dve različni tehnologiji: do 2008 Pumpe-Düse, po 2008 pa Common-Rail. Ogromna razlika. Obe tehnologiji pa imata 140 in 170 konjski izvedenki. Problematični so 2.0 TDI Pumpe-Düse motorji ... predvsem injektorji, ki pa jih pooblaščenci sedaj menjajo zastonj (tudi če ni v garanciji) ... sem osebno peljal 2 tedna nazaj eno vozilo (VW Passat) naše stranke na menjavo - račun 0€. Je pa baje catch v tem, da velja samo za Audi in VW ... za Seat in Škodo pa ne ... je pa to rekla-čula informacija in kot taka ni ravno relevantna, za Audi/VW pa kot že rečeno 100% zastonj menjajo.

Vem, tudi v sami vožnji je razlika med enim in drugim (CR deluje bolj mirno in tudi na porabi se nakaj pozna,...), želel sem samo opozoriti, da v primeru 2.0 TDI preveri, kateri motorji točno so problematični, ker ne vem na pamet. Kot vem pa tudi vsi PD motorji niso bili problematični in tudi z našim sicer 170 konjskim ni bilo nobenih težav.
 

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.383
172
63
Pozoren moraš biti na dvomasni vztrajnik, LMM je pa itak (bil) potrošna roba.

Vztrajnik te zna kar drago koštat če ti crkne, z ostalim niti ni kakšnih hudih problemov.

Kadijo pa pač v odvisnosti od iztrošenosti mašine. Če je čipana, zna pa še kakšen dim več spustit.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.872
113
S 115 dizlom v passatu sem naredil 350 tisoč km, nekje na polovici je dobil še čip pri RSR-ju. Letel je solidno, ne pa ravno 220 po števcu, zadnjih 100k tudi kar precej pokadil. Sicer pa nobene resnejše težave, 2x sem zamenjal LMM in pri vsakem drugem servisu še kakšno roko spredaj. Ko sem ga prodal mislim da je imel gor tretji komplet rok. In originalno sklopko, kljub temu da je bila ene 2/3 voženj zadaj še prikolica.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Pri stari rikši je treba vzeti v zakup da je zadeva stara in temu primerno že obrabljena. Zato mroaš po na kupu imeti na strani še jurja, ki ga boš namenil za morebitna popravila oz,. odpovedi.
zNi pa recepta kaj lahko crkne in kaj ne..lahko vse, lahko pa boš anrediš še 200 jurjev pa ne bo nič (Zato imaš jurja na strani).

Če že..kupi 130 konjskega, daš še čipat pa si zmagal...lepo odziven motor + nizka poraba.
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Kako pa se lahko vidi če je avto bil čipan al ne? Ali čipiranje skrajša življenjsko dobo motorja? Je to dobro da je čipan al ne? Kako je s tehničnim potem? Pa Jello, koliko so te stale tele menjave LMM, roke?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
videti in vedeti ne moreš....je pa fino če ga dobiš čipanega, ker ga potem ti ne rabiš.

Življ doba je odvisna od voznika - če je ta butelj je temu primerna doba stroja, ki ga upravlja. Smisel čipanja je bolša odzivnost motorja pri nižjih vrtljajih...torej če ti avto lepo vleče že pri 1.200 vrtlajjih prej ti je pa podobnop ri 1.500....a s tem podaljšujem življ. dobo ali skrajšuješ...da torej voziš po manjšimi vrtljaji?

Tehnični tu nima veze....vse BP.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.291
357
83
Sicer malo OT ampak bom vseeno vprašal...

Priporoča kdo kakšnega tunerja, ker mi je 90KM iz ALH motorja premalo. Pomoje bi tam na 115KM moral priti brez problema, navor pa bi se verjetno tudi dalo kar konkretno dvigniti?
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Jaz bi se odločil za Tunerca v NM, ker ti ga da pred in po merjenju tudi na valje, da vidiš dejansko razlika in dela za vsak avto posamično mapo, pa tudi cenovno je ugoden.
Drugače pa kakšen RSR ali SKN.
 

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.331
355
83
39
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Seveda pa tudi starejši motor 90/110 ni slab, kar se tiče vzdržljivosti je praktično še boljši (imam ga tudi sam v Golfu 4).

81kW?

Me zanima koliko ti pije, ker sem imel v A6 s tem porabo malo čez 5litrov. Če ne bi bilo vsak dan 5km klanca bi prišel na 5.
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Jaz imam tudi ta motor (prevoženih 278.000 km) in povprečno porabo zadnjih 16kkm 5.7l/100km (mestna vožnja + 2x mesečno 500km AC/regionalka). Pa ga niti malo ne šparam, okvare tudi nobene, pokadi malo, ko ga res zahodiš, samo redni servisi in to je to. Neuničljiv motor...
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik patriot pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Seveda pa tudi starejši motor 90/110 ni slab, kar se tiče vzdržljivosti je praktično še boljši (imam ga tudi sam v Golfu 4).

81kW?

Me zanima koliko ti pije, ker sem imel v A6 s tem porabo malo čez 5litrov. Če ne bi bilo vsak dan 5km klanca bi prišel na 5.


81kW, ja. Sicer ne gre za popolnoma enak motor kot v A6, ker je tam vzdolžno montiran AFN ... je pa zadeva enake tehnologije.
Mislim, da je povprečje 5.6L/100km (po BC).
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Hvala.
grin1.gif
Gledam malo po avto.netu pa se sprašujem a je bolje kupiti privat ali pa na avtohiši. Veliko mi pomeni tudi kak mesec garancije če je karkoli za zamenjat kar ne vidiš tam takrat ko kupuješ. Je pa res da je malce dražje. Pri prejšnjem avtu sem dal malce več ampak je bilo par stvari za poštimat tako da na koncu se mi je izplačalo. Kakšna imate vi mnenja? Plus pri privat pa je da ti prodajalec lahko kaj več pove o zgodovini, čeprav tudi ta lahko laže, prevrtet kilometre pa danes itak "zna že vsak". Tako da rizik je pomojem enak. Kaj pa vi mislite?
Pa kar sem še ugotovil da passatov in octavij je zelo malo, je mogoče čas kriv? Kot je nekdo že zgoraj napisal, malo pijejo, pa delajo, zato se jih folk drži. Pač čakat pa spremljat pa ko pride kaj pametnega it pogledat...