Karavan do enih 5000 EUR max?

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.717
113
gledap 2004 do 2005, to so 7 do 8 let stari avti, s takšnimi ne delajo po 10k na leto, ampak prej med 20 in 40 k..rečmo 25 k km da si na minimumu, krat 7 ali 8, torej pod 150 nima noben, zapomni si to. prej okol 200 kkm
 
Nazadnje urejeno:

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
gledap 2004 do 2005, to so 7 do 8 let stari avti, s takšnimi ne delajo po 10k na leto, ampak prej med 20 in 40 k..rečmo 25 k€ da si na minimumu, krat 7 ali 8, torej pod 150 nima noben, zapomni si to. prej okol 200 k€

OFF: a si ti zamešal k€ in Mm?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.717
113
jap, sem v bistvu je km post ne o €
smile-1.gif
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Citat:
Uporabnik BigPoppa pravi:
Citat:
Uporabnik SpidiGonzalez pravi:
Hvala vsem. Pomembna mi je čim manjša poraba, udobje za voznika (2m visok človek) ter da je mašina in avto čim bolj vzdržljiv.
Ja izbira je res kar velika. Sem gledal tudi tega predlaganega volvota V70 pa izgleda super, samo je malo drag pa malo jih je. OK so tudi za 3-4k samo ali so letnik 98 ali pa imajo 300k km. No in ko smo že pri tem, koliko km prevoženih naj iščem?
Kdaj so veliki servisi pri teh avtih? In pa predvsem, kateri od vseh zgoraj naštetih in predlaganih NIMA fap filtra? Sklepam da kaka laguna 2.0 dci ima fap? Kaj pa ostali? Zdej mazda 6 mi potem odpade če so deli dragi. Mondeo ga verjetno nima ker jih vidim ko kadijo, alfa mi verjetno tudi odpade če ima malo prostora zadaj. Koliko manj ga ima recimo od mondeota?
A4 je fajn samo spet isto, ali veliko km ali star letnik. Izgleda pa super. Isto pri passatu.
Kako je z motorji od volvota v70, so problematični? Pa tdi-ji? jtd-ji? Cdti-ji? Kateri so najbolj vredni zaupanja?

totalno neproblematičen avto, je pa res, da je to samo za drajsanje od točke a do točke b z najmanjšimi možnimi stroški)

TOČNO TO iščem, poceni od A do B in malo stroškov ter zanesljiv motor. A fordi mondeoti se tolk kvarijo al kaj? Nisem slišal kdaj da bi bili problematični tolko...
Octavia mi je simpatičen avto, ampak kot sem rekel, mi je daleč bolj prednostno to da je dobra mašina ki malo žre, kot da je nek atraktiven avto s katerim ne bom upal čez mejo....
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.291
357
83
Jaz sem jo nabavil konec aprila, ko mi je dopizdilo vsak teden tankat bencinskega bavarca s porabo med 10 in 12 litri. Ta je sedaj prevzel vlogo fun car-a, z octavio pa sem v tem času naredil 13k km (seveda je takšna kilometrina premalo za kakšne ocene o kvaliteti, imajo pa kolegi in znanci isti motor v drugih karoserijah in nima nihče kakšnih omembe vrednih problemov) brez kakršnekoli izredne okvare razen menjave sprednjih povezav stabilizatorja, ki se je zlomila v enem preveč agresivno odpeljanem ovinku (je plastična). Sem bil zadnjič na detajlnem pregledu pri svojem serviserju in nič ne kaže na kaj večjega v kratkem razen rednega servisa (avto ima sedaj 250k prevoženih). Tako da s tem avtom bi se upal tudi do Amsterdama zapeljat kar tako za brezveze.
smile-1.gif


O Ford tdci motorjih pa sem slišal že marsikaj, nič dobrega in poceni ni bilo v teh govoricah. Sem bil aprila pred enako dilemo kot ti, potreboval sem poceni, zanesljivega in varčnega karavana. Nisem bil obremenjen z znamko ampak kakorkoli sem na koncu obrnil je ven prišlo nekaj s tdi motorjem. Octavie so zgledale še najbolj solidne (vsi passati in golfi, ki sem jih gledal so bili bolj bogi) in sem jo potem tudi vzel. Je pa res, da se jih zelo malo prodaja, ker zadeva dela in malo troši, to pa je v teh časih (žal) veliko vredno.
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Kdaj se pa menja jermen oz kdaj je velik servis na octaviji? Je pri večini tudi ostalih nekje okrog 140-160 tisoč?
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.872
113
Na 90k, kot pri večini. Sicer pa, glede na tip avta in za denar kot ga kupuješ je glavni servis pomoje prva stvar, ki jo narediš ko ga pripelješ domov. Ne glede na to kaj ti pravi prodajalec.
 

noker

Pacijent leta 2016
19. sep 2007
4.499
0
36
Se strinjam, razen, če poznaš lastnika. V tem primeru (in zaupanju do lastnika) ni potrebe po hitenju zamenjave jermenov itd.
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Kako 90? Peugeot HDi ima na 160.000 ali 10 let jermen....
confused-1.gif
Drugače pa ja tudi jaz vedno naredim mali servis ko pride avto h bajti...velikega pa ravno nebi delal če je bil narejen ker to je nekje 800 EUR. Kako je pa kaj tale tdi v passatu in octaviji požrešen? Recimo v primerjavi z mondeom ali kakim drugim? Drugače pa se mi zdi da so v igri nekako še mondeo, octavia, A4, passat pa kaka alfa 156, laguna z 2.0dci...dejte še kej o alfi povedat, kako je kaj alfin dizel motor? Recimo v primerjavi z mondeovim tdci ali škodinim tdi?
 
Nazadnje urejeno:

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.872
113
Finta je ravno v jermenih in vodni pumpi zato se dela velik servis in tega sem imel mislih (ne vem ali imam samo jaz tak občutek ampak zdi se mi da se 90% avtomobilov, posebej tistih ki imajo na števcu med 100-150k km prodaja tik po opravljenem velikem servisu, medtem ko še nikogar nikoli nisem slišal da bi pred prodajo avta rekel "še velik servis naredim pol se ga pa znebim"). Redni servis pa pride itak prej ali slej, ne bo ravno katastrofa če boš naredil par k km z zjahanim oljem. No, saj tudi menjava jermenov ni ravno garancija da ne bo odjebalo nekaj drugega, nekaj je pa le. Veliki servis za 1.9 tdi (105KM) pride okol 450 EUR, za JTD-je tudi tam nekje.
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Kako so pa kaj dci mašine mašine na lagunah po letu 2005, tiste "faceliftane". So ista jetra od dci kot v prejšnjih al so že kej boljše? Nova je 2.0 dci, nekdo zgoraj je rekal da je dober motor. Ima ta že fap? Govorim o tej:
Renault-Laguna_GT_Estate_2005_photo_01.jpg
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Tisti, ki kupujete C5 1. generacije (prvo ali faceliftano verzijo), dajte preverit delovanje gretja in hlajenja na obeh straneh. Če se temperature ne da spreminjat, bo strošek v rangu velikega servisa.
 

HrabiaMol

Fizikalc
28. jul 2007
1.400
1
38
Imel sem octavio letnik 2002, 1.9TDI 110KM, kupil sem jo s prevoženimi 212.000km, naredil z njo še 160.000km, vmes veliki servis (330€ material + delo pri popoldancu), menjal diske in ploščice spredaj+zadaj (vse skupaj ne vem če je bilo čez 100€), in pa senzor ABS (bližnje srečanje s pločnikom) 23€ in stikalo za zavorno luč, mislim da nekih 11€. Prodal sem jo z realnimi kilometri v enem tednu, z res smešno izgubo vrednosti. Moj glas gre definitivno za octavio.
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Jaz bi vzel faceliftano vectro, sem ravno bral v hrvaški reviji da so dober nakup - tista rubrika ko testirajo rabljena vozila. Največ so crkovali do sedaj alternatorji. Octavie so tudi dobre, samo je nebi kupil ker imata 2 sodelavca 2.0dti 140km motor in oba imata ogromno težav, no eden je svojega že prodal. Pa tudi tako slabe izkušnje z zadnjimi modeli VW.

Francoskih rabljenih nebi kupoval, ima preveč ljudi okoli mene težave s francozi.

Eto mojih 5 centov
tongue-1.gif
 

frisk

Pripravnik
25. sep 2007
735
18
18
Domžale
A lahko malo več o tem poveš? Kolega ga je kupil pa je rekel, da občasno ne more regulirat temperature oz. na eni strani piha hladno na drugi pa toplo.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Za te letnike 2.0 TDI 140 bi bilo za pogledat, nisem siguren, ampak znajo biti problematične mašine.

Drugače smo mel pa pri bajati 2 170 konjska 2.0 TDIja in z nobenim ni bilo težav, vendar sta bila oba novejša 2007 in 2009 letnik.
 

TheMan

Pripravnik
6. mar 2008
376
0
16
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Veliki servis za 1.9 tdi (105KM) pride okol 450 EUR, za JTD-je tudi tam nekje.

Velik servis za 1.9 TDI 105 pri pooblaščencih z 2-letno posledično garancijo stane 297€. Sicer obstajajo takšni, ki jim "prijatu" mehanik to nardi za 450€