Kar pester vikend

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik rockson pravi:
razen kakšnem tujec mogoče, ki se je kljub vinjeti na šipi ustavil pri okencu. Ampak to je bila spet nevednost, neumnost in ne prehitra vožnja.
Ne pozabit Čehičke, katerim je bil ABC pas idealno mesto za malico
zmaga.gif
.
 

paci

Fizikalc
19. jul 2007
1.573
8
38
Ta model na AC pri Kranju je imel celo Bimerja neka huda varijanta....
 

paci

Fizikalc
19. jul 2007
1.573
8
38
Z bimerjem ga je ruknu una avto v jarku je pa xsara picaso (mislim da sem prebral v včerajšnjem Delu)
 
Nazadnje urejeno:

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
vozijo 150, 180, 200, 240 in več. legalno. je to po tvoji definiciji divjanje, če pa je dovoljeno?
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Ni, če je dovoljeno in prilagojeno.
Kaj pa teb ni jasno?
Ampak nič bat, tud v Nemčiji ne bo dolgo tako. Bodo kmalu omejitve.
 

irCAR81

Fizikalc
19. mar 2008
1.712
77
48
KSZ

2. člen ZVCP pravi:
(1) Udeleženec oziroma udeleženka (v nadaljnjem besedilu: udeleženec) cestnega prometa mora ravnati tako, da poteka promet nemoteno, umirjeno in varno.
(2) Udeleženec cestnega prometa sme pričakovati, da bodo vsi udeleženci cestnega prometa in tisti, ki so dolžni skrbeti za ceste in prometno ureditev na cestah, ravnali v skladu s predpisi o varnosti cestnega prometa in predpisi o javnih cestah.

Zakaj nikogar ne kaznujejo po 2. členu oz. zakaj sploh ni nobene kazni za kršenje tega člena?
 

paci

Fizikalc
19. jul 2007
1.573
8
38
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Kaj a že spet BMW? Pa porkamadona.......

Nesreča na avtocesti terjala novo življenje

V prometni nesreči na avtocesti Ljubljana-Kranj je v nedeljo zjutraj življenje izgubil 50-letnik z območja Vodic.


Brnik – V nedeljo ob 5. uri se je v bližini Brnika na avtocesti Ljubljana-Kranj zgodila huda prometna nesreča, ki je terjala novo življenje. 24-letni Kranjčan je vozil osebni avtomobil BMW v smeri proti Kranju. Ko je dohitel osebni avtomobil Citroen Picaso, ki ga je vozil 55-letni voznik iz okolice Vodic, je zaradi neprilagojene hitrosti s prednjim desnim delom svojega vozila in brez zaviranja močno trčil v zadnji levi del Citroena. 55-letni voznik je zaradi močnega naleta izgubil oblast nad vozilom, ki je pričelo bočno drseti naprej proti travnatemu useku, v katerega je s prednjim delom tudi trčil. Citroen je nato po prevračanju obstal na strehi.

V zveriženem Citroenu sta ostala ukleščena voznik in 50-letni sopotnik z območja Vodic. Voznika so iz razbitin rešili reševalci Gasilsko reševalne službe Kranj, nato pa so ga z reševalnim vozilom odpeljali v Klinični center v Ljubljano, sopotnik pa je v nesreči utrpel tako hude rane, da je na kraju umrl. 24-letni povzročitelj nesreče, ki se ni resneje poškodoval, je po poročanju policije vozil pod vplivom alkohola. Policisti ga bodo kazensko ovadili.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
aja bodo znižali hitrost? To si ti lahko samo misliš!!
cheer.gif
Ko bodo nemci omejili hitrost na celotnem avtobahnu bom dal jaz jajce klepat!
 

rockson

Pripravnik
13. avg 2007
47
0
6
Citat:
Uporabnik irCAR81 pravi:
KSZ

2. člen ZVCP pravi:
(1) Udeleženec oziroma udeleženka (v nadaljnjem besedilu: udeleženec) cestnega prometa mora ravnati tako, da poteka promet nemoteno, umirjeno in varno.
(2) Udeleženec cestnega prometa sme pričakovati, da bodo vsi udeleženci cestnega prometa in tisti, ki so dolžni skrbeti za ceste in prometno ureditev na cestah, ravnali v skladu s predpisi o varnosti cestnega prometa in predpisi o javnih cestah.

Zakaj nikogar ne kaznujejo po 2. členu oz. zakaj sploh ni nobene kazni za kršenje tega člena?
Zato ker nič od tega ni dokazljivo. Vse bi bila subjektivna ocena policaja in potem ni se vsi skupaj veselo vlačili po sodiščih. Odvetniki bi mastno služili, policaji bi namesto na cesti ždeli v sodnih dvoranah, davkoplačevalci pa bi vse to plačevali.

Samo poglej kakšna štala je z neprilagojeno hitrostjo (voznim razmeram ali lastnim sposobnostim). Za 90 odstotkov nesreč lahko napišejo da je kriva neprilagojena hitrost iz tega ali onega vzroka. Če bi hoteli, da se lahko naredi zares realna statistika vzrokov nesreč (bi morale tudi zavarovalnice imeti interes, vendar njim je lažje imeti nespremenjene razrede zavarovanja že 50 let in samo dvigovati premije), bi morali vse policaje poslat na eno šolanje logičnega sklepanja in prepoznavanja zunanjih dejavnikov.

Če bi policaji svoje delo opravili tako kot je treba in pri tem uporabljali svoje možgane, potem bi statistika izgledala precej drugače. Verjetno bi še vedno vodila prevelika hitrost in vinjenost, vendar bi vsaj dobili realno sliko, kaj vse se skriva za terminom neprilagojena hitrost.

Primer - zunaj +5 stopinj in suha cesta. Omejitev 90, ti voziš 70. Prideš do enega mostička čez potok, gor je led in tebe odnese v graben, pešca, nasproti vozeči avto,.... Policaji bistrumno ugotovijo, da nisi prilagodil hitrosti voznim razmeram. Pridejo cestarji in nobenemu nič jasno. Ko staknejo glave in nekaj dni opazujejo tisti odsek ceste pa dobijo pravi odgovor. Na tistem delu ceste, kjer je mostiček občasno močno zabrije leden veter. Zaradi potoka je na mostičku vlaga, veter pa poskrbi, da ta vlaga zmrzne.

Pa ne mi govorit, da sanjam, saj poznam dejanski primer, ki se je zgodil na tak način. Enostavno je tukaj kriva narava in tega ni mogel nihče pričakovati. Ker pa gre še tisoče podobnih primerov v statistiko kot nepilagojena hitrost (katero nekateri z največjim veseljem enačijo s prehitro vožnjo ali celo divjanjem) pa imamo stanje, kakšrno je.

Lahko dam še en primer, ki se je zgodil meni osebno, pa sem ga tudi že nekajkrat opisal. Stojimo na semaforju, se prižge zelena in vsi speljemo. Ker mi je pri tem nekaj zarošljalo sem pogledal dol. Ko sem čez dobro sekundo pogledal gor, so vsi pred menoj stali in kljub polnemu zaviranju sem počil eni babi v rit (na mojo žalost je mela kljuko gor, saj drugače ne bi nihče utrpel škode). Ko so prišli policaji so meni izročili položnico za povzročitev prometne nesreče (to je že po default-u) in ker sem jim sikal, da nesreče s posledicami sploh ne bi bilo, če ženska ne bi imela gor (snemljive) kljuke (prekršek po ne vem katerem členu s predpisano kaznijo) mi je policaj zinil, naj vrnem položnico, saj bo dal predlog sodniku za prekrške. Razlog - prehitra vožnja. Ko sem se mu začel smejati v faco in mu ponovno razložil potek nesreče je svojo tezo spremenil v neprilagojeno hitrost. Seveda sem ga po tem začel pošteno je..ti v glavo, dokler ni njegova kolegica skočila vmes in mu rekla naj se neha zaje..vat.

Torej, nesreča je nastala zaradi moje nepazljivosti, ker nisem gledal na cesto. Avto je bil pa stolčen,ker je imela baba kljuko gor (njenega odbijača se niti dotaknil nisem). V statistiko bi vse skupaj šlo spet kot neprilagojena hitrost.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Ni, če je dovoljeno in prilagojeno.
Kaj pa teb ni jasno?

zanimivo mi je predvsem da v sloveniji so vsi pri 140 cestni norci in morilci, nemci pri 250 pa so ql, ker je dovoljeno
stupid-1.gif

glup si s temi tvojimi cpp natolcevanji in modorvanji tak da glava boli, ker še sam več ne veš kaj bliziš
 

irCAR81

Fizikalc
19. mar 2008
1.712
77
48
Mene pa najbolj jezi kadar me obtožijo neprilagojene hitrosti kar tako:
- vidiš policaje in se odpelješ (ni se mi dal kazat žarnc) - vozili smo tako hitro kot smo lahko, vi pa ste šli hitreje = neprilagojena hitrost
- malo podriftaš (po snegu - vsaj 50% pod omejitvijo... jaz bi na njihovem mestu takega kaznoval z oviranjem prometa) - neprilagojena hitrost

wtf
 

rockson

Pripravnik
13. avg 2007
47
0
6
Steve

Sprijazni se - živimo v Sloveniji, kjer imamo omejitve na AC (glede na sposobnost 80% voznikov v SLO so še te previsoke). Če bi rad legalno vozil 150, 250 ali 250, potem se pač preseli v Nemčijo. V SLO to pač spada v kategorijo prekškov. Sam imam za seboj več kot desetletje vozniške prakse in preko pol mio kilometrov, pa sem mnenja, da je vožnja nekje nad 160 nevarna - pa ne zaradi mene, temveč zaradi ljudi, ki ne spremljajo dogajanja pred in za seboj, se igrajo policaje itd.

Ne misli, pa da la<hko v Nemčiji tiščiš kolikor te je volja in kjer te je volja. Je ena cesta kjer se res lahko spucaš (proti Berlinu, če se ne motim), drugače pa imaš kup odsekov s fiksnimi omejitvami in še več odsekov z elektronskimi tablami, ki prilagajajo omejitve glede na razmere. Folk je sicer veliko bolj kultiviran, vendar še vedno se najdejo osebki, ki ti uletijo na skrajni levi pas z manj kot 130. Nesreče na nemških AC so načeloma tudi veliko hujše kot pri nas, poleg tega so zelo pogosto verižna trčenja.

Nikjer ni raja na zemlji.
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Ta je pa malo bosa da je avto razbit ker je ona mela kljuko gor.
 

rockson

Pripravnik
13. avg 2007
47
0
6
Citat:
Uporabnik irCAR81 pravi:
Mene pa najbolj jezi kadar me obtožijo neprilagojene hitrosti kar tako:
- vidiš policaje in se odpelješ (ni se mi dal kazat žarnc) - vozili smo tako hitro kot smo lahko, vi pa ste šli hitreje = neprilagojena hitrost
- malo podriftaš (po snegu - vsaj 50% pod omejitvijo... jaz bi na njihovem mestu takega kaznoval z oviranjem prometa) - neprilagojena hitrost

wtf
Jst bi ga v tem primeru cepil, da ne bi vedel od kod je niti čigav je - verbalno seveda. Če ne zna niti pravilno prekrška kategorizirat, potem naj gre ceste pometat, če ne bo prezahtevno zanj. Na koncu bi še zahteval, da naj me da k sodniku za prekrške, kjer se bodo vsi smejali njegovi nesposobnosti. Ali naj me kaznuje za pravi prekršek ali pa bolje, da me sploh ne.

Pri driftanju pa dajejo neprilagojeno hitrost, ker te je KAO zaneslo, ker si bil prehiter. Seveda po njihovi "strokovni" oceni.
stupid-1.gif
 

irCAR81

Fizikalc
19. mar 2008
1.712
77
48
Citat:
Uporabnik rockson pravi:
pa sem mnenja, da je vožnja nekje nad 160 nevarna - pa ne zaradi mene, temveč zaradi ljudi, ki ne spremljajo dogajanja pred in za seboj, se igrajo policaje itd.
Drži kot pribito.
 

rockson

Pripravnik
13. avg 2007
47
0
6
Citat:
Uporabnik flip pravi:
Ta je pa malo bosa da je avto razbit ker je ona mela kljuko gor.
Kot je že nekdo napisal - očitno še nisi videl kaj kljuka naredi. Preprost test - naj te nekdo butne v hrbet z eno ploščo, potem pa naj te žokne še z enim topim kolom. Pa sporoči kaj je bolj bolelo. seveda mora zamahniti z enako silo.