Kako zamenjat pedala? (odstranitev starih)

luka51

Guru
16. avg 2007
14.410
5.685
113
za čiščenje je super navadn razmaščevalec. naprimer meglio.
To kaj je tu je za motorje.
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
2.986
355
83
tam ko se terc po tori rola
Ko je že tema o pedalih... Tudi jaz sem prejšnji teden menjal pedala na 15 let starem GT. Sem pričakoval precejšnje mučenje, pa.... povsem brez problema. Glede čiščenja pa ....za verigo in zobnike nafta in čopič. Nobenih fensi čistil. Spereš s vodo, osušiš in namažeš. Drugače pa za zobnike (zadnje) dobiš na Aliexpressu za evro dve ozki zadevici (ščetka-čopič varianta), da prideš med zobnike.
 
Nazadnje urejeno:

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
0,8%....1% glede na kaj...oz kater del verige?
ce je vsak clen raztegnjen za 0,8, kolk je pol veriga raztegnjena?
priden.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.077
5.652
113
Prej sem mel v mislih da je vsak stift obrabljen na neko vrednost...ker je stokal o preskakovanju verige na zobnikih...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.410
5.685
113
A še kr ste pametni teoretiki?

Da bi pa kdo od vas mogoče kdaj kolesaril in občutil zadeve v praksi je preveč?

oziroma gremo za teoretike kaj dela ketna ki je preveč raztegnjena.

Razlika med novim zobnikom in zobnikom, ker so pobrani zobi zaradi obrabljene ketne. Daj na ta zobnik novo ketno in ne paše več na zobe.Torej ne nalega več vsak člen na svoj zob. Ketna obremenjena na 2 mestih namesto enakomerno na vsakem zobu in ti lepo preskakuje. Je pa res, da tega občutka nemoreš prebrat na googlu. Je treba za to nardit kak kilometer na pravem peciklu.


vidiš pa v sekundi s tem orodjem v kakem stanju je ketna. 0.8% je še meja kjer se zobnik ne poškoduje. Pri 1% se že obrablja zobnik in je velika verjetnost da bo nova ketna preskakovala. Pri 1.2% pa lahko kar naročiš komplet vse novo.



Lahko meriš tudi z metrom