Kako zamenjat pedala? (odstranitev starih)

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.246
5.637
113
Karkoli kar topi mascobo...bencin...wd40...MEGLIO....brakecleaner...
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
S čim pa spucat ketno pred mazanjem? Ker mazati preko svinjarije je...
najboljs, ce jo vrzes v bencin.
Drugace pa kuhinjski razmascevalec pa cistilec ketne ali pa kr scetka za zobe
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
Je pa tko, ce jo dobro obrises po mazanju, sploh ni panike. Se bokje je, ce jo obrises po vsaki furi. En robcek pa samo potegnes in je.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.470
5.766
113
maš "napravo" za ketno pucat kot je zgoraj na sliki oziroma podobne verzije. Not daš meglio, presučeš par obratov in pride ven ketna kot nova.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.235
3.886
113
Se vedno moras posebej se sajbe in zobnike spucat tko da....tele skatlce so bolj same sebi namen. Razmascevalec krtaca sampon goba in voda. Ce kolo redno cistis je tudi precej vseeno s cim jo mazes, samo da ni suha.
Povprecen alter biciklist pomoje ketno menja skupaj z biciklom, se pravi nikoli. Ne pa na jurja km.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.246
5.637
113
zmaga.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.470
5.766
113
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Se vedno moras posebej se sajbe in zobnike spucat tko da....tele skatlce so bolj same sebi namen. Razmascevalec krtaca sampon goba in voda. Ce kolo redno cistis je tudi precej vseeno s cim jo mazes, samo da ni suha.
Povprecen alter biciklist pomoje ketno menja skupaj z biciklom, se pravi nikoli. Ne pa na jurja km.

tale škatlca spuče ketno tak kot jo sam če jo namakaš v bencinu in spereš z wapom. kar ti pa vzame 10x več časa.

glede vsrane piramide nebom ponavlal še enkrat o mazivih...
evo ti ketno mazano z Finish line WAX. in ne ketna ni nova

WP_20160321_21_43_14_Pro%255B1%255D.jpg


Tisti ki menja ketno s peciklo ni biciklist ampak se vozi v trgovino 1x na tedn.
Jaz jo imam na 0.8% obrabe (vse 1% je že dovolj da ti pobira zobnike. Kar pomeni, da bo nova ketna preskakovala) na max 1500km. Je pa bolj ali majn samo klanec in traili. torej obremenjena na polno skos.
 
Nazadnje urejeno:

Mirko

Fizikalc
24. jul 2007
1.058
74
48
ksz

sicer smo že čist offtopic ampak samo to povem, če hočete da vam ketna drži nekaj časa jo ne perite z WD40, bencinom ipd. Pere se jo z nafto, petrolinom ali namenskim čistilom. Tudi s tisto mašinco in "pril"-om se lepo opere.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.235
3.886
113
Pomoje je kilometrina ketne na cestnih biciklih mal drugačna. Ker sicer ne vem kaj delaš s ketno, ampak meni record ketna, ki je med bolj obrabljivimi in občutljivimi ketnami zdrži 10x toliko.
Nikjer nisem omenjal bencina, nafte, wapa....razmaščevalec, krtača, šampon, goba, voda. Nič drugega in točno v tem vrstnem redu. Je pa verjetno še 100 drugih načinov kako dobro spucat ketno.
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
maš "napravo" za ketno pucat kot je zgoraj na sliki oziroma podobne verzije. Not daš meglio, presučeš par obratov in pride ven ketna kot nova.
abejz bejz, jo mam doma.pa kwa pa vem, mam raje star način. itak jo pa prov mazem, pa ni panike.
pa še zmer morš vsaj na mountainbikeu piramido pa kolescke od menjalnika spucat, ker tam se daleč največ dreka nabere.
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
Citat:
Uporabnik Mirko pravi:
ksz

sicer smo že čist offtopic ampak samo to povem, če hočete da vam ketna drži nekaj časa jo ne perite z WD40, bencinom ipd. Pere se jo z nafto, petrolinom ali namenskim čistilom. Tudi s tisto mašinco in "pril"-om se lepo opere.
zakaj je ne bi pral z bencinom?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.246
5.637
113
Odvisno od ketne...oz proizvajalca...

Nekatere ketne majo na stiftih neke gumjaste oringe...da maža pocasneje vn pobegne...

Ceprav ni logike da v dizlu jo lahko peres...v derivatu dizla pa ne
smile-1.gif
 

Mirko

Fizikalc
24. jul 2007
1.058
74
48
Ker je bencin ali pa sploh WD40 preveč viskozen in izpira mast v ležajih. Pa oringi in WD40 tud nista najbolj za skupaj sem nekje prebral. Nafta ali petrolej teh težav ne povzročata.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.470
5.766
113
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Pomoje je kilometrina ketne na cestnih biciklih mal drugačna. Ker sicer ne vem kaj delaš s ketno, ampak meni record ketna, ki je med bolj obrabljivimi in občutljivimi ketnami zdrži 10x toliko..

nisem bil že 15 let na cetaku. Ampak če se prav spomnim tam okoli 6k km do 0.8% obrabe.
Kaj delam s ketno. Vozi samo vzpone pa po terenu in boš videl.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.246
5.637
113
0,8%....1% glede na kaj...oz kater del verige?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.470
5.766
113
kak te tega neveš če si majster vsega?

% razlike v dolžini glede na novo ketno
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.978
6.867
113
pri taščici
Ker nisem vedel da ketna unici zobnike, sem po kasnih 5kkm treking voznje lepo menjal se zadnji veriznik. Sedaj vem, in dam vsake toliko casa preveriti verigo.
Za bencin sem tudi jaz bral da naj ga ne uporabljam za ciscenje.
Imam lidlovo "posodico" za čiščenje.
Cistim pa najbrz samo ob koncu sezone. Itak sedsj delam kaksnega jurja ali pa dva na leto. Pa tudi. Makadama ni veliko v tej razdalji.

Hvala ze meglio.
cheer.gif
 
Nazadnje urejeno:

Anzee

Pripravnik
24. sep 2007
679
0
16
41
Ljubljana - Siska
www.facebook.com
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Nekatere ketne majo na stiftih neke gumjaste oringe...da maža pocasneje vn pobegne...

Dvomim da ima katera od kolesarskih keten oringe. To si verjetno mislil za motoristicne ketne.

Drugace pa, cista in namazana veriga na kolesu je pogoj za dobro in tiho delovanje. Ketno naceloma namazem vsako drugo, tretjo furo, ocistim takrat, ko vidim, da je vidno umazana (ni vec ciste srebrne barve), To je ponavadi po voznji v precej suhem vremenu (prah) ali mokrem (koscki blata in vode). Ena flaska npr Motorex Dry Lube mi zadostuje za vsaj 1 leto mazanja. Ni pa mi, da bi sral s spreji (neenakomeren nanos, leti povsod, pregosti oz. prelepljivi).

Pri motorju je drugace. Veriga z oringi, ciscenje z nafto (ali WD40 ki je ubistvu nafta z dodatki ali namenski razmascevalec npr Motorex Xtreme Chain Degreaser; bencin ni primeren, ker je kljub temu da je derivat nafte bistveno drugacne sestave in lahko unici oringe), mazanje z namenskim sprejem (pri motorju je point scitenje clenov verige pred vnosom delcev kot dejansko mazanje).

Kolesarsko verigo pa cistim verjetno za marsikoga na neprimeren nacin. Razmascevalec + visokotlacni cistilec. Potem do suhega spihat s kompresorjem in namazat. Works like a charm
smile-1.gif


Sicer smo pa kr dobr offtopic
smile-1.gif

Za pedala: pri vijacenju pazi, da jih ponovno ne zategnes prevec. Pri pedalih ni potrebe, da so noro pritegnjeni
smile-1.gif