Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Takih primerov kot je tale:
imam dnevno na cesti kar nekaj. Sicer res ne tako ekstremnih, da bi te izrival kot tole na posnetku, je pa večina takih, ko sekajo iz notranjega direkt na izvoz v krožnem. Vključno z policaji, ki naj bi bili vzor.
Tale iz zgornjega posnetka mi je potem še mahal, češ, kaj mi ni jasno.
Sem original video pretvoril v gif, glavnina se vidi.
Zdaj pa - ali jaz delam kaj narobe in se moram naučiti voziti v krožiščih ali pa si tale v subaruju zasluži najmanj šamar?
Pa da se še enkrat oglasim, čeprav imam že nekaj pozivov, da vrnem izpit. Bom pa mal daljši in konkretnejši.
Pustimo ob strani, da je Generik točno vedel, da namerava Subaru ven pri naslednjem izvozu (saj je edini možen)
Pustimo ob strani tudi, da je komaj čakal, da dobi nekoga in mu pokaže kdo "pozna" bolje CPP in pokaže njegovo vožnjo celemu svetu.
Torej moj komentar, da je Generik izsilil prednost Subaruju ni bil v smislu, da ima absolutno prednost Subaru, ker je že v krožišču, ampak glede na položaj Subaruja in Generika, ki ga lahko določim glede na posnetek. Oba sem vrisal v to krožišče.
Subaru bi moral po pravilih in skicah, ki so objavljene že zgoraj zamenjati pas na mestu, ki je obarvano z rdečo barvo, pri meni pa z rumeno.
Sedaj pa mene zanima, kje bi Subaru moral (zadnji trenutek, ki je še sprejemljiv po CPP) vključiti desni smernik, da bi pravilno najprej zamenjal notranji pas za zunanjega in zapeljal iz krožišča, Generik pa bi moral počakati (v bistvu samo za cca. 1 sekundo spusti stopalko za plin) Subaruja pred vstopom v krožišče?
Ali je to tam kjer je Subaru narisan, prej ali kasneje? Upoštevajte, da se oba premikata s pribljižno enako hitrostjo.
Generik se strinja, oz. sam pove, da bi počakal Subaruja, če bi on dal smernik tam kjer je on šel v krožišče. To je malo naprej od narisanega Subaruja.
Sedaj pa če jaz dobro vidim, Subaru še niti prišel ni do te točke, pa je Generik že zapeljal v krožišče, mu zapeljal ob bok in mu onemogočil narediti to kar mu sam svetuje.
Iz tega razloga smatram, da je prvi izsiljeval Generik, Subaru pa mu ni ostal dolžan.
Podučil si me tudi, da je namen krožnih krožišč večja pretočnost, kar se oba strinjava, ampak kakšna je to večja pretočnost, če mora nekdo, ki pravilno pripelje po notranjem pasu, drugi, ki se vključuje se mu postavi ob bok, ga blokira in ga prisili, da naredi še en krog. In če ima smolo po tej logiki lahko kroži in kroži.
Torej moje mneje je, da tudi če je zunanji pas prazen (če se pravilno vozi je vedno
) mora tisti, ki se vključuje v krožišče počakati, samo dobro sekundo, da vozila ne vozita vzporedno in je vse kul, vsi srečni.