kako odvzet nesposobnemuvozniku vozniško

Maxi25

Fizikalc
4. maj 2009
2.341
0
36
Moja včerajšna izkušnja:

Zavijem na avtocesto, pred mano avto 20 km/h! Predn se je vključil na avtocesto, je pa še ustavu! Jst znorim, trobim, nič!!! Ajde, dam gas, pogledam v avto, pa en star par, čičo komaj vidu kje je, ves zmeden. Bog ne daj, da bi dosegu neko hitrost in se na to vključil na avtocesto. Neeeeee, rajš ustav!
stupid-1.gif


Ja sorry, sam to je men izredno nevarno.

Da ne govorim, kako so starejši zmedeni v rondoju Tomačevo. Sej razumem, da oni tega niso imeli, ampak pol hudiča najdi drugo pot, če ne poštekaš tega sistema.
cry12bpy.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.499
5.790
113
saj je dejstvo da starejši delajo več hujših pizdarij. če potegneš črto.
mladi so divjaki in večinoma letijo s ceste. stari so pa nezmotljivi in vejo vse. pa vozijo v enosmerne, nasprotno smer po dvopasovnicah, v rondojih stojijo in podobno.
 

Ice

Pripravnik
17. avg 2007
816
19
18
Vsekakor je sistem zasnovan napačno sploh pri podaljševanju starejšim osebam. Namreč dovolj je že sam zdravniški pregled, kar pa za moje znanje vsekakor ne zadošča merilom varnje vožnje. Poleg pregleda mi moral biti tudi obvzen teoretični del + 1-2 urni praktični del. Šele na podlagi tega bi se lahko podaljšalo izpit, poleg tega bi imele avto šole nekaj od tega, centri za opravljanje teoretičnega dela pa varnost bi se izboljšala. Kajti zdravnik ne more predvideti kako določena oseba vozi na podlagi 5 minutnega testa...Zame če nekdo ne more več mrtvega kota preveriti je zrel za odvzem...
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.194
9.832
113
Moj komentar se je nanašal zgolj na to, da starejši delajo več hujših pizdarij. Da ne bi niti slučajno.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Ice pravi:
Vsekakor je sistem zasnovan napačno sploh pri podaljševanju starejšim osebam. Namreč dovolj je že sam zdravniški pregled, kar pa za moje znanje vsekakor ne zadošča merilom varnje vožnje. Poleg pregleda mi moral biti tudi obvzen teoretični del + 1-2 urni praktični del. Šele na podlagi tega bi se lahko podaljšalo izpit, poleg tega bi imele avto šole nekaj od tega, centri za opravljanje teoretičnega dela pa varnost bi se izboljšala. Kajti zdravnik ne more predvideti kako določena oseba vozi na podlagi 5 minutnega testa...Zame če nekdo ne more več mrtvega kota preveriti je zrel za odvzem...
traparije pišeš. Samo zagovarjaš puljenje denarja voznikom, drugega efekta nebi blo.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Moj komentar se je nanašal zgolj na to, da starejši delajo več hujših pizdarij. Da ne bi niti slučajno.
To nikakor ni res. Kar četrtino vseh nesreč povzročijo mladi pod 25 tim leti.
In toso tisti najbolj zdravi, najbolj nafilani s teorijo, glih preverjeni iz avtošole..........ampak brez modrosti in z malo izkušnjami (prakse).

Tko da dvomim, da so ravno zdravje, poznavanje teorije in vožnja po šolsko pravo merilo, za zagotavljanje varne vožnje.
 

Ice

Pripravnik
17. avg 2007
816
19
18
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik Ice pravi:
Vsekakor je sistem zasnovan napačno sploh pri podaljševanju starejšim osebam. Namreč dovolj je že sam zdravniški pregled, kar pa za moje znanje vsekakor ne zadošča merilom varnje vožnje. Poleg pregleda mi moral biti tudi obvzen teoretični del + 1-2 urni praktični del. Šele na podlagi tega bi se lahko podaljšalo izpit, poleg tega bi imele avto šole nekaj od tega, centri za opravljanje teoretičnega dela pa varnost bi se izboljšala. Kajti zdravnik ne more predvideti kako določena oseba vozi na podlagi 5 minutnega testa...Zame če nekdo ne more več mrtvega kota preveriti je zrel za odvzem...
traparije pišeš. Samo zagovarjaš puljenje denarja voznikom, drugega efekta nebi blo.

Govora je o 80 let + in ne manj...kar pa v tem primeru ni puljenja denarja, saj meni se to ne zdi, če pa ti tako sodiš pa tudi prav..Čeprav včasih bi bilo to uvesti že za vsakega voznika. Vedno me čudi, kako lahko v Nemčiji vozim in se varno počurim pri višjih hitrostih, ker pri nas pri 150km samo gledam kdo se bo pojavil brez da pogleda v ogledalo na prehitevalni pas...Aja pa tam grem tudi preko 220km/h pa ni takih bojazni...seveda kjer so take hitrosti dovoljene.

Se spomnim besed poslovnega partnerja, ko je rekel da v Sloveniji moraš biti nor da si kupiš motor tako vozimo...pa čeprav voziš po omejitvah...
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Ice pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik Ice pravi:
Vsekakor je sistem zasnovan napačno sploh pri podaljševanju starejšim osebam. Namreč dovolj je že sam zdravniški pregled, kar pa za moje znanje vsekakor ne zadošča merilom varnje vožnje. Poleg pregleda mi moral biti tudi obvzen teoretični del + 1-2 urni praktični del. Šele na podlagi tega bi se lahko podaljšalo izpit, poleg tega bi imele avto šole nekaj od tega, centri za opravljanje teoretičnega dela pa varnost bi se izboljšala. Kajti zdravnik ne more predvideti kako določena oseba vozi na podlagi 5 minutnega testa...Zame če nekdo ne more več mrtvega kota preveriti je zrel za odvzem...
traparije pišeš. Samo zagovarjaš puljenje denarja voznikom, drugega efekta nebi blo.

Govora je o 80 let + in ne manj...kar pa v tem primeru ni puljenja denarja, saj meni se to ne zdi, če pa ti tako sodiš pa tudi prav..Čeprav včasih bi bilo to uvesti že za vsakega voznika. Vedno me čudi, kako lahko v Nemčiji vozim in se varno počurim pri višjih hitrostih, ker pri nas pri 150km samo gledam kdo se bo pojavil brez da pogleda v ogledalo na prehitevalni pas...Aja pa tam grem tudi preko 220km/h pa ni takih bojazni...seveda kjer so take hitrosti dovoljene.

Se spomnim besed poslovnega partnerja, ko je rekel da v Sloveniji moraš biti nor da si kupiš motor tako vozimo...pa čeprav voziš po omejitvah...
No ja, nekateri tu bi starejšim od 60 že zaradi starosti jemali izpite, pri 80-tih je pa itak potrebno narest zdravniškega že sedaj. Ampak problem pri 80-tih je tle, da si lahko danes čist zdrav, v enem mescu se ti pa stanje lahko bistveno spremeni. Zdravnik ne more vedet, ne po 5 min pregledu in ne po temeljitih raziskavah, kako boš vozil v naslednjih mescih. A boš vsak mesec delal zdravniškega?
Grem stavit, da 90% voznikov z 10-30-letnimi izkušnjami gladko pade na teoretičnem delu izpita, pa so zagotovo mnogo boljši in varnejši vozniki od tistih, ki so izpit ravno naredili. Kar sprintaj si eno polo paskušaj rešit brez napak, pa poročaj tu če bi zdelal izpit. Ampak to nima veze. Za vsakodnevno varno vožnjo ne rabiš vse znat. Osnove zna vsak, nesreče se pa ne dogajajo zato, ker kdo ne pozna predpisov ampak zato, ker jih ne upošteva, spregleda, ga kaj drugega zjebe....
Ampak če se en stardec zaleti, bo marsikdo tu hitro vedel povedat, da je to zaradi starosti, pa da je treba vsem starim izpite vzet, če se pijan bo od alkohola, če se pa mulc bo pa našel 100 opravičil in vzrokov,
Kje se ti počutiš varnega in kje ne, je pa še največ v glavi. manj na cesti.
Avtošole že sedaj preveč služijo, in jim ni treba še z administrativnimi ukrepi zagotavljat zaslužka. Kot rečeno pa to ne bo izboljšalo varnosti.
 

alcyx

Fizikalc
19. jul 2007
2.091
0
36
Bizeljsko
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Moj komentar se je nanašal zgolj na to, da starejši delajo več hujših pizdarij. Da ne bi niti slučajno.
To nikakor ni res. Kar četrtino vseh nesreč povzročijo mladi pod 25 tim leti.
In toso tisti najbolj zdravi, najbolj nafilani s teorijo, glih preverjeni iz avtošole..........ampak brez modrosti in z malo izkušnjami (prakse).

Tko da dvomim, da so ravno zdravje, poznavanje teorije in vožnja po šolsko pravo merilo, za zagotavljanje varne vožnje.

Da ti napišem še iz druge strani. Sam mam izpit nekje od januarja. V tem času sem prevozil že ogromno kilometorov. Samo če pogledaš, da delam dnevno nekje 100km v povprečju. In v teh kilometrih doživiš marsikaj. Se strinjam izkušenj nimam, sem pa zato vseeno rešil vsaj 2 prometni z smrtnim izidom, ko bi me lahko pobirali s pinceto po cesti. Plus, da sem rabil že ogromnokrat ustavit sredi rondoja, ker mi je nekdo izzsilil, in drugače kot z zaviranjem bi utrpel pleh. Nisem mel še nobenega incidenta, ko bi se lahko nesreča zgodila po moji krivdi, pihal vsaj 5x, vedno 0.0. Potem pa dobim kazen, ker sem za 21km/h prekoračil hitrost v naselju. In to tako, da sem se mimo šole vozu 50km/h, torej po omejitvi, 50metrov pred koncem naselja, ko ni nobenih hiš več in je samo še znak me pa dobijo na radar.
In še to. Od januarja do zdej sem bil vsaj 10x izslijen s strani starejših možakarjev. To so takšni ki imajo kak klobuk na glavi, pri speljevanju avto poskakuje. In večina jih sploh ni opazila, da so nekomu izsilili prednost. In to so bla takšna izsiljenja, ko moreš obvezno bremzat, da ne poči.
Nimam se za dobrega voznika, predvsem mi manjka izkušenj na cesti. Sem pa zato strpen, opazujem promet pred sabo, za sabo, in okoli mene, dinamičen pa mejah normale. Zato se mi ne zdi pošteno, da se vse meče v isti koš.
Napake delamo pa tko al pa tko vsi.

Na slovenskih cestah manjka precej strpnosti. Že vožnja po hrvaški in po centru Zagreba je užitek. Ko boš dal smernik, da spreminjaš pas, ti bo strpen voznik vzadaj lepo nakazal z kakšnim blendanjem, da te spusti. Tega v sloveniji še nisem doživel
 

Fe3

Thinc
13. avg 2007
1.054
16
38
55
Vzhodna Gorenjska
Kaj češ, mlad voznik si še. Potrpljenje je božja mast. Kristus pa je bil komunist in zgleda da te robe zdaj primanjkuje. Do penzije se bo že zgodilo.
wink-1.gif

evil.gif