Kaj Nemci v resnici vozijo

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Lool.
Gor je itak ogromno službenih vozil in itak ne boš s privat vozom delal km, če imaš plačan službeni voz.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Privat se očitno Nemci sploh ne vozijo

Potem tam ne migrira pol države dnevno tako kot pri nas v LJ... Ali pa imajo migranti večinoma službene vozove.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Močno dvomim, da imajo nemška podjetja za vsakega zaposlenega službeno vozilo. Za Turka, ki dela za tekočim trakom? Dvomim.
Po večini države imajo nekaj boljši javni promet in dnevni migranti izmed navadne raje ga verjetno precej uporabljajo.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
to so nemške fafe za fizične osebe, ki so zelo ugodno pod pogojem, da narediš malo kmjev na leto. Mislim da si dobil A35 AMG za 200 do 300€ na mesec ob pogoju da ti doma stoji...In to je to. Ostalo pa sluzbeni avti za kmje delat. Ali pa stara jajca. kljub temu je standard enkrat višji, tako da se tudi to pozna pri plehu. Mercedes (in verjetno tudi drugi) ima zdaj na voljo Flexperience, kjer od 800 do 2000€ na mesec imaš letno na voljo 12 različnih modelov mercedesov (novih) odvisno od paketa.

za nadpovprečnega Nemca zelo simple. Za Slovenca pa niti ne.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Duster je točno to za kar je namenjen. Bolj terenski kot večina suv, pa cenejši. Tam okol beljaka, celovca vsak ta drugi avto je duster. Pač tam se ljudje bavijo z gozdarstvom turizmom, jaga, vikendi po tistih hribih. Ni jodllar nor da bo po vukojebini karavank neki kodiaq al oa Q5 za 60k vničval. Tam nstopi duster. Mamo pa v slo malo nizki standard pa moramo take avte za prvega vozit.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
to so nemške fafe za fizične osebe, ki so zelo ugodno pod pogojem, da narediš malo kmjev na leto. Mislim da si dobil A35 AMG za 200 do 300€ na mesec ob pogoju da ti doma stoji...In to je to. Ostalo pa sluzbeni avti za kmje delat. Ali pa stara jajca. kljub temu je standard enkrat višji, tako da se tudi to pozna pri plehu. Mercedes (in verjetno tudi drugi) ima zdaj na voljo Flexperience, kjer od 800 do 2000€ na mesec imaš letno na voljo 12 različnih modelov mercedesov (novih) odvisno od paketa.

za nadpovprečnega Nemca zelo simple. Za Slovenca pa niti ne.

Matr tole pa dobro zgleda. Pri nas seveda to nebi šlo, ker ni takih dilerjev, ki bi to bili sposobni peljat. Ker kolikor vidim je za e klaso 1500 na mesec all inclusive z davki vred. To je 18k na leto. Vsaj 10 ti itak izgubi tak avto na vrednosti prvo leto, 1500 je kasko in registracija, pa povprečno en set gum na leto je tud 1000. 400-500€ na mesec več recimo kot če maš svojega, samo da maš vsak mesec nov drug avto. S tem da sem verjetno prenizko ocenil letno izgubo vrednosti.
 

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.762
4.912
113
Duster je točno to za kar je namenjen. Bolj terenski kot večina suv, pa cenejši. Tam okol beljaka, celovca vsak ta drugi avto je duster. Pač tam se ljudje bavijo z gozdarstvom turizmom, jaga, vikendi po tistih hribih. Ni jodllar nor da bo po vukojebini karavank neki kodiaq al oa Q5 za 60k vničval. Tam nstopi duster. Mamo pa v slo malo nizki standard pa moramo take avte za prvega vozit.

Lani bil en teden v Dolomitih - same Pande 4x4 kamor sem pogledal.
Zanimivo, da jih pri nas skoraj ni. So predrage pa za bahat vsekakor neprimerne al kaj? :sprasujemse:
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Točno tako. Sicer kle pri nas na periferiji jih je kr nekaj. Predvsem starejša populacija, kaki jagri, folk ki ima vikende v hribih. V Italiji je pa zadeva popularna 100 na uro. Pač hribi, patriotizem do domačega proizvajalca, pa oni imajo en kup teh srednjeveških mest z ozkimi ulicami, po možnosti še v hribih. Zato je tolko pand, pa smartov v ITA. Pač folku je avto potreba in ne hobi. So pa za slovenske razmere to pando 4x4 čisto "zjebal". 2 valjnik - bencin ne velja nič, poraba kot stari PUCH, 1.3 dizel nepuporaben za tak avto, ki je večina na kratkih relacijah. Cena je kr močna, za kakega jurja ali 2 zraven dobiš tecimo duster 1.3 130 KM turbo bencinc, ki poganja tudi nissane, renoje in mercedese in je za drkarijo bolj primeren od dizla.

So se pa v kategoriji mini 4x4 vozil razpasli Suzuki Ignis. 12 jurjev, klasični neuničljivi NA bencinc, dober renome proizvajalca in dober 4x4 pogon. Teh je zadnje čase pri nas na ful. Kupil ga je sodelavec lani. Če ga fura samo po mestu 200 m gor dol je poraba mal čez 6, če ga po regionalki nekje po omejitvah pa 5 litrov. Kaj češ boljšega. Ni pa to zgonjena premium limuzina za 12 jurjev za bahanje
 
Nazadnje urejeno:

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Pri nas na splošno niso popularni ti super majhni avti... ker nimamo ozkih mest in ker je cena enaka razred večjim avtom.

Itak da raje dusterja kot pando, čeprav tudi dusterjev pri nas ni ravno blazno veliko.
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
711
94
28
Jaz sem ga lansko leto vzel za drugi družinski avto, 4x4 z Elegance (najboljšo) opremo in ni mi žal.
Si ga morda kaj sprobal v kakšnih hribih kjer je bilo kaj snega? Zanima me kako se zadeva obnese v mokrem snegu glede na to, da je avto lažji od prejšnjega modela, ima pa malo širše gume. Za prejšnji model ignisa vem, da je kar zgledno šel v hrib.
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.128
12
38
Sem precej v zadnjih dveh letih na njihovih autobahnih pa sem zelo presenecen koliko manj je nekih "luksuznih" avtomobilov. Se spomnim 10+ let nazaj si videl vec porschejev, vec eksotike, sedaj prakticno ne, ajde seveda se mimo pripelje kak AMG, M itd al pa klasika z orenk kubaturo ampak res precej manj. Tudi mudi se jim precej manj, bi pricakoval, da ga bodo stiskali pa sem eden izmed redkih, ki ga tisci po levi spuri, tam kjer seveda ni omejitve, oni pa res relativno prizemljeni...Ce bi bilo to pri nas bi samo se z bagerji odvazal avte in ljudi. Je pa res, da ce zivis celo zivljenje pod temi "pogoji" ti ni niti zanimivo se preseravat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver