Primer je sledeč.
Imamo avto (A), ki je bil udeležen v nesreči. Ženska je priletela (B) v zadnji del avtomobila, ko je le ta stal v križišču. Pri tem je bil avto B ocenjen kot totalka ( luči, maska, hladilnik utrgalo v mašino, mašino zamaknilo za vsaj 10 cm, kolesa pospravljena, kot avijon ).
Avto A ni bil ocenjen kot totalka. Poškodbe so bile na videz zelo majhne, ker je glavno naletno silo zadržala rezervna guma spravljena v prtljažnem dnu ---> vezna stena zamaknjena za cca 10cm v gumo, le ta je kot rečeno zadržala nalet.
Avto je pri tem teleportiralo na drugo stran križišča...voznik ni držal zavore in je imel v letu.
Torej vprašanje se navezuje na avto A;
kot rečeno ni bil ocenjen kot totalka, je pa zavarovalnica odobrila popravilo za:
- zadnjo vezno steno,
- celo plastiko v prtljažniku,
- vrata prtljažnika in barvanje,
- zadnjo luč
- okrasne letvice,
- blatnik in barvanje
- mizo na kateri se podvozje vzpostavi v prvotno stanje:
Tu pa nastane težava. Avto "naj bi bil" na mizi. Sedaj po opravljenih cca 15k kilometrov smo pa ugotovili, da ima pobrane zunanje robove na zadnjih gumah ( optika je bila narejena ). Zadnje preme ( roke ) se ne da nič spreminjati geometrije.
Kaj sedaj narediti?
- Klicat medijsko priznano avtohišo, kjer so to rihtali in zahtevati, da gre avto nazaj na mizo in popravijo + poplačilo stroškov, ki so pri tem nastali zaradi nestrokovnega dela ( nepravilna obraba gum )
- Klicati na zavarovalnico ?
Imamo avto (A), ki je bil udeležen v nesreči. Ženska je priletela (B) v zadnji del avtomobila, ko je le ta stal v križišču. Pri tem je bil avto B ocenjen kot totalka ( luči, maska, hladilnik utrgalo v mašino, mašino zamaknilo za vsaj 10 cm, kolesa pospravljena, kot avijon ).
Avto A ni bil ocenjen kot totalka. Poškodbe so bile na videz zelo majhne, ker je glavno naletno silo zadržala rezervna guma spravljena v prtljažnem dnu ---> vezna stena zamaknjena za cca 10cm v gumo, le ta je kot rečeno zadržala nalet.
Avto je pri tem teleportiralo na drugo stran križišča...voznik ni držal zavore in je imel v letu.
Torej vprašanje se navezuje na avto A;
kot rečeno ni bil ocenjen kot totalka, je pa zavarovalnica odobrila popravilo za:
- zadnjo vezno steno,
- celo plastiko v prtljažniku,
- vrata prtljažnika in barvanje,
- zadnjo luč
- okrasne letvice,
- blatnik in barvanje
- mizo na kateri se podvozje vzpostavi v prvotno stanje:
Tu pa nastane težava. Avto "naj bi bil" na mizi. Sedaj po opravljenih cca 15k kilometrov smo pa ugotovili, da ima pobrane zunanje robove na zadnjih gumah ( optika je bila narejena ). Zadnje preme ( roke ) se ne da nič spreminjati geometrije.
Kaj sedaj narediti?
- Klicat medijsko priznano avtohišo, kjer so to rihtali in zahtevati, da gre avto nazaj na mizo in popravijo + poplačilo stroškov, ki so pri tem nastali zaradi nestrokovnega dela ( nepravilna obraba gum )
- Klicati na zavarovalnico ?